TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
bu modelin flaşörünü denemedim ama önceki modelin flaşörü dörtlü konumunda çalışmıyor... normal bir basit flaşör al... 131 124 yada normal şahin doğan flaşörü..3 ayaklılardan... onu motorun kendi flaşörü yerine tak... oda çok basit.. 2 adet kablo takıyorsun... sonra 2 sinyalin artı ucunu anahtar takacağın yere çek ... oraya anahtarı tak ve kabloları bağla... sağa yada sola sinyal verdikten sonra dörtlü düğmesine bas... olay bu kadar...
kolaymış gerçektende şu finaller bitsin yapıcam kesin
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
i5718859_2012-05-17-16-44-08-jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
bugün kredim onaylandı ve 4500 TL nakit param elimde..yarın sabah bir aksilik olmazsa bende tvs ile aranızda olacağım ;) tek sorun rengine hala karar vermiş değilim..bordoyu çok beğendi tüm arkadaşlarım..bende sarı yada siyah olsun istiyorum..bakalım :))
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
bugün kredim onaylandı ve 4500 TL nakit param elimde..yarın sabah bir aksilik olmazsa bende tvs ile aranızda olacağım ;) tek sorun rengine hala karar vermiş değilim..bordoyu çok beğendi tüm arkadaşlarım..bende sarı yada siyah olsun istiyorum..bakalım :))

allah hayırlısı ile almanı nasip kardeş allah kaza bela vermesin.. bende kırmızısı var sadece fikrimi söylicem zevk senin sonuçta. siyah kiri tozu hemen belli ediyor titiz biriysen sorun olabilir. sarı da hoş tabi ama motor genelde kıyafetlerinle uyumlu olursa daha çekici oluyor. ben alırken ilk mat füme olanını istiyodum ama ellerinde yoktu bende beklemiceğim için kırmızı aldım. mat füme olanı varsa ona bi bak derim. tabi zevk senin sonuçta.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
sarı alma. füme rengi mat boya. siyah çok kirlenir en güzeli kırmızı. kırmızıyı bu motosiklete çok güzel oturtmuşlar. yakışıyor.
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
allah hayırlısı ile almanı nasip kardeş allah kaza bela vermesin.. bende kırmızısı var sadece fikrimi söylicem zevk senin sonuçta. siyah kiri tozu hemen belli ediyor titiz biriysen sorun olabilir. sarı da hoş tabi ama motor genelde kıyafetlerinle uyumlu olursa daha çekici oluyor. ben alırken ilk mat füme olanını istiyodum ama ellerinde yoktu bende beklemiceğim için kırmızı aldım. mat füme olanı varsa ona bi bak derim. tabi zevk senin sonuçta.

sanırım bordo olacak gibi yorumlarınız için tşkler ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------

sarı alma. füme rengi mat boya. siyah çok kirlenir en güzeli kırmızı. kırmızıyı bu motosiklete çok güzel oturtmuşlar. yakışıyor.

doğru..bordo daha hacimli bir motor gibi duruyor..
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Günaydın arkadslar dün aksam bi kaç karbon uygulaması yaptım egzoz üzerine biraz çizilmiş ti o da yok oldu sonra şu dublex isini bitireyim dedim iki sibop alıp arkadsın garaja gazladım artık samdrel yok kafam rahat tabi jantlarda artık ufak ufak cizikler var sokulduler artık kışın bi michelin patlatırız on arka tamam yuvacıga hazırız ayın 3 de depo yu fulleyıp devam bugün ön frenleri degisicem akşam dikkatli bakınca çok az kaldığını gördüm 6900 km gitti fren aslında 10000 gider de ben çok kullanıyorum neredeyse elim frende hep
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Günaydın arkadslar dün aksam bi kaç karbon uygulaması yaptım egzoz üzerine biraz çizilmiş ti o da yok oldu sonra şu dublex isini bitireyim dedim iki sibop alıp arkadsın garaja gazladım artık samdrel yok kafam rahat tabi jantlarda artık ufak ufak cizikler var sokulduler artık kışın bi michelin patlatırız on arka tamam yuvacıga hazırız ayın 3 de depo yu fulleyıp devam bugün ön frenleri degisicem akşam dikkatli bakınca çok az kaldığını gördüm 6900 km gitti fren aslında 10000 gider de ben çok kullanıyorum neredeyse elim frende hep


ön kolay kolay patlamıyorda aslında arkaları dublex yapmak lazım...
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Arkadaşlar 1 aydan beridir motorum çalışmıyordu şehir dışında oldugumdan 2 gündür işe gidip geliyorum. dün gece aniden bişey farkettim. Hız göstergesi birden yükselmeye başladı herhalde arızalandımı nedir. Ama bazen yapıyor. Km telinden de kaynaklanıyor olabilir mi acaba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst