Kuba Kuba KH125-12D Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
242
Bugun 40km'lik gezi yaptim. Toplam 100 km yaptim, motor 7000km'de. Subaplardan sakirti sesi geliyor yani subap ayari ister. Gelelim titresim konusuna, 5000 devirden sonra her viteste kendini belli ediyor. Bacaklarim benzin deposuna dokunmadan ve sag ayagim fren pedaline dokunmazsa idare edilebilir, yani asiri rahatsiz edici degil. Navigasyonuma gore yaptigim son hiz 96km/h , tahminim yokus asagi yapacagi hiz tas catlasa 110km/h. Simdilik bu kadar.
 
Katılım
18 Eyl 2011
Mesajlar
1
motor 14 binde. ben konyadayım...motoru antalyadan aldım konyaya getirdim...otobüsle 6 saatta gittiğim yolu ben o motorla 4 saat 15 dakikada konyaya geri geldim...yolda sadece bi sigara içeyim dedim ve 15 dakika durdum...antalya konya yolunu bilen varmı aranızda bilmem... o yolu arabamla gitmek bile bana eziyet veriyodu...inanın motorun ne kadar performansı ve gücü varsa sonuna kadar kullandım ve zorladım...bu motordan almak için sürekli internette ilan kovaladım...şükür nihayet aldım...bu arada dün motora binmeye başlayan sürücülerden deilim...yaşım 37 ve motorlara karşı nacizane birazda olsa fikrim vardır :) ...titreşim var evet...diğerlerine nazaran az...6 bin devirden sona motor civataları fırlayacakmış gibi bağırmıyor binenler bilir...direksiyon ağır...fakat konforlu... gördüğüm kadarıyla motorda yeni bişeyler denenmemiş...eski teknolojinin hataları giderilmiş...böyle şehir içi kullanıma yönelik makinalarda estetik aranan özelliktir ki bu motorda bu beklenti yeterince karşılanmış...her motorun sesi farklı çıkar, bence buna takılıp kalmayın çünki bir avuç civata, çalışan parçanın her zaman arıza vermesi muhtemeldir...bu motor emsallerine, yani honda ve yamahaya rakip olabilecek tek seçenektir...125 12d kullanıcılarını tebrik ederim...lütfen bu motoru kullananlar eleştirirse sevinirim...
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
242
Arkadaşlar motorumda zincir değişimi zamanı geldi. Zincirin ölçülerini bilen var mı?
 
Katılım
11 May 2012
Mesajlar
9
kardeş bende bumotoru yeni aldım.titresım bayağı var motorda..o pralara bence değmezmıs ama aldım bırkere
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
kardeş bende bumotoru yeni aldım.titresım bayağı var motorda..o pralara bence değmezmıs ama aldım bırkere

sende başka motor yokmuydu? Hani yağsızlıktan bozulan 2000km deki kanunımı neydı? Neyse hayırlı uğurlu olsun diyelim. Motorun rodajı asınca bıraz tıtreşım azalır diye düşünüyorum.
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
41
bir model çıkarıyorlar.1 sene sürmüyor piyasadan kalkıyor makine.üretici malının arkasında durmuyor.birde fabrika yalan yanlış verilerle milleti kandırıyor...
kurumsal firmalar arasında en düzgünü Mondial dir
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
1
Diğer motor markalarını bilmem Mondial ve Asya Motor tecrübem var ama Kuba Motor kurumsallık açısından söylediğiniz gibi kötü bir firma değil bence. Aksine ben çok memnunum ve en ufak sorunumda sağolsunlar ilgileniyorlar. Modelleri de motorlarla çok ilgili olanlar kullanıcılar bilirler oldukça tarz ve bir o kadar da sağlamdır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst