2005 mondialime gözüm gibi bakıyorum

Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
146
ewet bende öyle düşünüyorum...48.000 km oldu şu anda -0 almıştım,hep tek bindim....
çin malıda olsa motor motordur . . .
amaç zevk almak dimi yani ...
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ewet bende öyle düşünüyorum...48.000 km oldu şu anda -0 almıştım,hep tek bindim....
çin malıda olsa motor motordur . . .
amaç zevk almak dimi yani ...

gerçek bilgi vermiyorsun ....dezenfarmasyon yapma
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
146
kim olduğunuzu bilmiyorum nerden biliyorsunuz bu km yol yapıp yapamayacağımı . . . .
tanımadığınız insanlar ,tanımadığınız hayatlar için lütfen enteresan kelimelerle insanları yalancılıkla itham etmeyin. . .
ALLAHÜ teala sizi nasıl biliyorsa öyle yapsın ama itham ettiğiniz şeyi kabul etmiyorum
ALLAHA emanet olun....
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
gerçek bilgi vermiyorsun ....dezenfarmasyon yapma
ilk okuduğumda siz nereden biliyorsunuz diyecektim ama forumlardan arkadaşlar herhalde kendi aralarında geyik yapıyorlardır demiştim...
arkadaşına takılıyor zannattim ama öyle değilmiş...
arkadaşımızı tanımıyorsunuz bile....ona buna kafanıza göre b.k atacaksanız lütfen başka sitelere üye olunuz...
(modoretörü geçtim be.....)
not:ben bir sürü burdurlu tanırım daha bir yamuk görmedim...
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
146
insanlığı geçtim ,insanlar çin menşeeli motorların bu kadar km yapabileceğine inanmıyor veya inanmak istemiyor herhalde . . .
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk okuduğumda siz nereden biliyorsunuz diyecektim ama forumlardan arkadaşlar herhalde kendi aralarında geyik yapıyorlardır demiştim...
arkadaşına takılıyor zannattim ama öyle değilmiş...
arkadaşımızı tanımıyorsunuz bile....ona buna kafanıza göre b.k atacaksanız lütfen başka sitelere üye olunuz...
(modoretörü geçtim be.....)
not:ben bir sürü burdurlu tanırım daha bir yamuk görmedim...

Senden hiç elektirik almıyom başkan
Dırdırsın tırıvırsın sıkıcı bir tipsin
Seninle konuşmak zorundamıyım
forumu paylaşmak zorundamıyım
Dakikan biterse hattı keserim
Sabit fiyat vermek zorundamıyım
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
scooterist ne içiyorsa bana da getirin :)

Şaka bir yana bakılan her motor diri kalacağı zaten su götürmez gerçek. Bu bence paylaşılacak birşey değil ki? Böyle bir paylaşıma ben anlam veremedim. Çinli motorlar kötü değiller sadece kalitesizler. 90 lı yılların japon motorlarının sağlamlığına hiç biri yaklaşamadı henüz. İnşallah yakın zamanda yaklaşırlar ama o zaman da bu çin mallarını alacak para bulamayacağız. Zira 3-5 tane örnek çıktı şu ara biraz kaliteli olup da fiyatını 7-8 bin TL gibi rakamlara çekenler. Onlar da avuçlarını yalayıp yakın zamanda ya fiyat kıracak ya da MARKAların altında ezilecekler ne yazık ki.

Ben de 94 model xt me iyi bakıyorum elimden geldiğince. Ustalara yaptırmaya çalışsam! belki 4.000 tl para sayacaktım yaptığım bakımlar için, kaldı ki hiç bir usta uğraşmak istemeyecekti. 1.500 lira civarı masrafımı kendim yaptım gönül rahatlığı ile biniyorum.
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kim olduğunuzu bilmiyorum nerden biliyorsunuz bu km yol yapıp yapamayacağımı . . . .
tanımadığınız insanlar ,tanımadığınız hayatlar için lütfen enteresan kelimelerle insanları yalancılıkla itham etmeyin. . .
ALLAHÜ teala sizi nasıl biliyorsa öyle yapsın ama itham ettiğiniz şeyi kabul etmiyorum
ALLAHA emanet olun....

sayın The imam km fotografını yayınlarmısın

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:30 ----------

scooterist ne içiyorsa bana da getirin :)

Şaka bir yana bakılan her motor diri kalacağı zaten su götürmez gerçek. Bu bence paylaşılacak birşey değil ki? Böyle bir paylaşıma ben anlam veremedim. Çinli motorlar kötü değiller sadece kalitesizler. 90 lı yılların japon motorlarının sağlamlığına hiç biri yaklaşamadı henüz. İnşallah yakın zamanda yaklaşırlar ama o zaman da bu çin mallarını alacak para bulamayacağız. Zira 3-5 tane örnek çıktı şu ara biraz kaliteli olup da fiyatını 7-8 bin TL gibi rakamlara çekenler. Onlar da avuçlarını yalayıp yakın zamanda ya fiyat kıracak ya da MARKAların altında ezilecekler ne yazık ki.

Ben de 94 model xt me iyi bakıyorum elimden geldiğince. Ustalara yaptırmaya çalışsam! belki 4.000 tl para sayacaktım yaptığım bakımlar için, kaldı ki hiç bir usta uğraşmak istemeyecekti. 1.500 lira civarı masrafımı kendim yaptım gönül rahatlığı ile biniyorum.





redbulllllllll
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
boşuna demiyoruz, çinlide olsa bakımlarını düzenli yaptıktan sonra seni üzmez diye :)
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
146


Uploaded with ImageShack.us


ortadaki kilometre arızalandığı için değiştirmiştim ....

---------- Post added at 03:19 ---------- Previous post was at 03:16 ----------

ama ben anladım ki bu forumda paylaşımda bulunmak için herhalde japon motorlarına binmek gerekiyor . . .

çin menşeli motora bindiğim için utanmalımıyım acaba . . .

ALLAHA emanet olun
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
bu SCOOTERİST denilen şahsiyet bütün çin mallarını karalıyo..altında bi yamahası var sanki en kıral motor onda..
bukadar çok bilmişlik bukadar bencillik bukadar hava atmışlık bukadar sonraDAN GÖRMÜŞLÜK OLMAZ YANİ..
ayıp denen saygi denen bişi var arkadasım ama sende hiç bişi yok..
sana tavsiyem biraz kendine gel..küçük dagları sen yaratmadın forumda çin motorları ezmeye hakkın yok..
insanlara yorumlara daha dogrusu seni üzmeyen seninle alakası olmayan herseye saygı duy..
bukadarıda fazla senin yaptıgın ayuıptırr..
burda bilgi paylaşılıyor çin japon kore ne varsa hiç farketmez..
önemli olan bilgi alış verişi kaynaşmak arkadas dost olmak...
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[url]http://img444.imageshack.us/img444/6333/dscf3614b.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us


ortadaki kilometre arızalandığı için değiştirmiştim ....

---------- Post added at 03:19 ---------- Previous post was at 03:16 ----------

ama ben anladım ki bu forumda paylaşımda bulunmak için herhalde japon motorlarına binmek gerekiyor . . .

çin menşeli motora bindiğim için utanmalımıyım acaba . . .

ALLAHA emanet olun


hocam dandik mal yaptırıp satmak helalmi sen önce onu söyle ?
mesele japon-italyan -çin meselesi değil .. insan- can-hayat taşıyan bir araç belli standartlara uygun olmalı
utanması gerekenler para kazanma hırsı ile standart kalitede olmayan bu ürünleri satanlar

bugunkü kazada hayatını kaybeden kişide bu tarz bir ürün kullanıyordu nasıl düştüğünnü izleyince acaba dedim.
bir sürü örnekler var malesef
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
hocam dandik mal yaptırıp satmak helalmi sen önce onu söyle ?
mesele japon-italyan -çin meselesi değil .. insan- can-hayat taşıyan bir araç belli standartlara uygun olmalı
utanması gerekenler para kazanma hırsı ile standart kalitede olmayan bu ürünleri satanlar

bugunkü kazada hayatını kaybeden kişide bu tarz bir ürün kullanıyordu nasıl düştüğünnü izleyince acaba dedim.
bir sürü örnekler var malesef
ne alaka anlamadım...
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
146
samaladığının sende farkındasındır herhalde arkadaşım
ne yani motorumuz japon malı olursa ,hiç kaza yapmayacak,hiç ölmeyecekmiyiz . . . .
haydi arkadaşlar hepbirlikte japon motorları alalım . . .
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
samaladığının sende farkındasındır herhalde arkadaşım
ne yani motorumuz japon malı olursa ,hiç kaza yapmayacak,hiç ölmeyecekmiyiz . . . .
haydi arkadaşlar hepbirlikte japon motorları alalım . . .

saçmalayan sensiz biraz seviyel ol..
ben teknik yetersizlikten meydana gelen kazaları kastediyorum ..sen yine anlıya bildini anladın..
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
146
KALP KIRDIYSAM ÖZÜR DİLERİM

arkadaşım BÖYLE BİR YERE VARILMAZ sen motorunla mutlu ol...
.
bende benim çinliyle mutlu olayım olurmu...

isteyen istediğini alır biner herzaman hoşgörülü olmak lazım

. . . . hadi ALLAHÜ TEALA'YA EMANET OL. . . .
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Bakılan her çinli işe yarar evet ama 38.000 km de km saati de bozulur :)

Kabul edin artık kalite farkı olduğunu bunu kabullenmek bu kadar mı zor? Hor gören var mı bilemiyorum ama ben hor görmüyorum. Keşke herkesin altında japon harikaları olsa. Ama işte kalite farkı var anasını satayım. 15 - 20 yıl fark var ama hala yakalayamadılar bu kaliteyi.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
146
tabiki kalite farkı olacak ona bişey diyemeyizki . . .
benim motorum 2400 lira ve çinli ,125 cc japonlar 4000 lira üzeri
hakeza yedek parçalarıda öyle . . .
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
kusura bakmayın ama sizin yaptıgınız ayıptır..
imam arkadasimiz sadece el emegi gözü gibi baktıgı motoru nu tanitmak istemiş ..
buraya tahtadan plastikten motosiklet bile yapıp koymus olsa siz hala japon yok kalite dersiniz..
herkes biliyo japonun kalite oldugunu. ama burda payulaşılan bu degil siz bunu anlamak istemiyosunuz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst