- Katılım
- 14 Eyl 2009
- Mesajlar
- 94
motor temizse ve masrafı yoksa hiç kaçırma derim o paraya bence tabii diğer arkadaşlar neder bilmiyorum bu benim görüşüm. İyi bir tamirciye götür baktır ne masrafın var öğren teker zincir filan gibi. bide o km bi motorun tekeri ve zincir dişlisi bitik olabilir. Hatta kullanmaya bağlı olarak eksantrik zinciri ve debriyaj balatasında sorun olabilir ve bu yazdıkların 1000tl den fazla tutar(teker+zincir dişli+eksantrik+debriyaj). Güvendiğin sağlam yerlere göster motoru kafana yatarsa al o paraya. Bence çok iyi bi fiyat. Umarım hayırlısı olur senin için.


