- Katılım
- 24 Eyl 2009
- Mesajlar
- 12
Merhaba,
İsmim Kerem, ilanı veren kişi benim.
Makine ile ilgili sormak istediklerini sorabilirsin veya bir mail adresi verirsen daha yüksek çözünürlüklü fotolarını gönderebilirim.
İyi Akşamlar.
---------- Post added at 19:02 ---------- Previous post was at 18:59 ----------
Merhaba,
İsmim Kerem, ilanı veren kişi benim.
Makine ile ilgili sormak istediklerini sorabilirsin veya bir mail adresi verirsen daha yüksek çözünürlüklü fotolarını gönderebilirim.
İyi Akşamlar.
İsmim Kerem, ilanı veren kişi benim.
Makine ile ilgili sormak istediklerini sorabilirsin veya bir mail adresi verirsen daha yüksek çözünürlüklü fotolarını gönderebilirim.
İyi Akşamlar.
---------- Post added at 19:02 ---------- Previous post was at 18:59 ----------
arkadaşlar merhabalar bu ilandaki motor aramızdan birinin mi ? ya da tanıyan bilen var mı makineyi? bir de İstanbul için usta tavsiyeniz var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:18 ----------
söz konusu ilan ;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2006-model-13000-km-de-cbf-250-73898440/detay
Merhaba,
İsmim Kerem, ilanı veren kişi benim.
Makine ile ilgili sormak istediklerini sorabilirsin veya bir mail adresi verirsen daha yüksek çözünürlüklü fotolarını gönderebilirim.
İyi Akşamlar.