Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
12
Merhaba,

İsmim Kerem, ilanı veren kişi benim.

Makine ile ilgili sormak istediklerini sorabilirsin veya bir mail adresi verirsen daha yüksek çözünürlüklü fotolarını gönderebilirim.

İyi Akşamlar.

---------- Post added at 19:02 ---------- Previous post was at 18:59 ----------

arkadaşlar merhabalar bu ilandaki motor aramızdan birinin mi ? ya da tanıyan bilen var mı makineyi? bir de İstanbul için usta tavsiyeniz var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:18 ----------

söz konusu ilan ;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2006-model-13000-km-de-cbf-250-73898440/detay

Merhaba,

İsmim Kerem, ilanı veren kişi benim.

Makine ile ilgili sormak istediklerini sorabilirsin veya bir mail adresi verirsen daha yüksek çözünürlüklü fotolarını gönderebilirim.

İyi Akşamlar.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
cbf250 ye olan buji cbx250 ye uymuyor diye birşey duydum bilgisi olan varmı arkadaşlar? cbf250 klavuzundan bakıpda yanlış bujiden almayalım durduk yere :sunny:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Selamlar..

Motor hakkinda pek bilgim olmadigindan soruyorum beyler umarim cevap alabilirim.. Yakin bir arkadasima 2005 model cbf250 baktik.. Motoru 3500 tl ye birakiyor sahibi ama motorun iki problemi var.. Birincisi on amortisorler keceden yag kaciriyormus ikinci olarak motor yattigi icin calistiginda ekzantrikten bir ses geliyormus.. Bunlar halledilebilir problemlermidir, bu motorda kronikmidir ve ne kadarlik bir masraf cikartir? Simdiden yardimlariniz icin tesekkur ederim iyi gunler..
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Selamlar..

Motor hakkinda pek bilgim olmadigindan soruyorum beyler umarim cevap alabilirim.. Yakin bir arkadasima 2005 model cbf250 baktik.. Motoru 3500 tl ye birakiyor sahibi ama motorun iki problemi var.. Birincisi on amortisorler keceden yag kaciriyormus ikinci olarak motor yattigi icin calistiginda ekzantrikten bir ses geliyormus.. Bunlar halledilebilir problemlermidir, bu motorda kronikmidir ve ne kadarlik bir masraf cikartir? Simdiden yardimlariniz icin tesekkur ederim iyi gunler..

amortisör keçeleri uyguna halledilir,fakat egzantirik sesi bu motorlarda maalesef kronik hastalık.orjinali dişli takımıyla en son 440 tl civarı bir rakamdı.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Anladim babaci tesekkur ederim bilgi icin.. Arkadasima soyledim irreti oldu pimpirikli bir adamdir.. Hyosung gt250 alalim diye tutturdu simdide :) nasip artik..
 
Katılım
16 May 2011
Mesajlar
10
Merhabalar bende 5 gün önce cbf 250 alarak aranıza yeni katılanlardanım. Çok sükürde o gündür bi şikayetim yok. 2007 model 37 binde aldım motoru herkes aman cok ne yaptın diye tepkili davranıyor ama bence motorun yılda 7 8 bin km yapması anormal bir rakam değil. Kullanıcılarına sormak istediklerim var sibopsesinin diğer motorlara göre hondanın fazla olması normal mi bi zararı varmı? birde motor çalışırken devrinde cok küçük eksilip artmalar oluyor normalmi değilsede çözümü nedir?

---------- Post added at 11:37 ---------- Previous post was at 11:34 ----------

Forumda muğla dan başka cbf 250 kullanıcısı varsa tanışırsak sevinirim şimdiden teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Nis 2012
Mesajlar
20
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ARkadaşlar Merhaba:

Bir arkadaş wuxi diye 200cc bir motorun honda cbf 250yi geçebileceğini yazmış.Sizce mümkünmüdür.Sonuçta honda kalitesi tartışmasız biliniyor.Wuxi çin malı.Kalitesi belli.Beygir gücü olarakta düşük.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Nis 2012
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Wuxi ne ya.İnternette araştırdım ancak fazla detaylı bilgi bulamadım.Cbf 250 nerde wuxi nerde. ZAten iyi bir motor olsa bilinirdi herhalde
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
http://www.motosiklet.net/forum/cokl...k-uyarisi.html
forumda bir fare var arkadaşlar uzun süredir üyeliklerini takip ediyordum nihayet bugün yakayı ele verdi.teknik bilgi ve deneyimleri olmadan motorlar hakkında yerli yersiz yanıltıcı bilgi vermek, kullanıcıların sahip olduğu motorları kötülemek ve kes yapıştır mantığıyla google'den taşınan bilgileri kendi bilgisi gibi burada paylaşanlara burada yer yok. değerlendirmesini arkadaşlara bırakıyorum.
 
Katılım
10 Ocak 2010
Mesajlar
131
Merhaba, bende cbx 250 var. Debriyaj tasını arıyorum varsa bildiğiniz bi yerde bilgilendirirseniz sevinirim
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
Merhaba arkadaşlar... Sonunda bende Cbx 250 bi motor aldım... 20 000 km de 2004 model ve orjinal...Zincir dişli ve eksantrik dişli değişmesi gerekiyor. Motor şuan tamircide eksantrik değiştiricek ve genel bakım yapılacak. Size soracağım zincir dişli ne marka önerirsiniz ve fiyatları ne kadar... Bu konuda beni bilgilendirirseniz memnun olurum... En kısa zamanda fotoğraf çekip buraya katarım. Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkürler...
 
Katılım
19 Nis 2012
Mesajlar
4
Merhaba arkadaşlar sizden fikir almak istedim. 2005 model cbf 250 var. fiyat 5250 tl. km=30000 renk kırmızı. daha önce 125 cc Bianchi Hunter vardı. 6 sene kullandım. motorumu sattıö.
şimdi merak ettiklerim bu motor cbx 250 mi yoksa cbf 250 mi? Fiyat normal mi? şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
2005 model de bu motorlardan cbx 250 twister da var cbf 250 olarakta çıktı sanırım 6. aydan sonra 2005 in cbf olarak çıktı diye biliyorum. Yinede diğer arkadaşların bi cevabını almak lazım bende yeni aldım bu motordan cbx 250 den 2004 model. honda titandan sonra bana çok güçlü geldi...Fiyat olarakta motorun temizliği önemli eksantrik zincirine bak sonra zincir dişli yenimi ve tekerler ne durumda o model ve kilometrede bir motorda ciğeri temiz bile olsa zincir dişli ve tekerler 700 tl yi bulur sanırım değiştirmek. Umarım gönlüne göre bir motor alırsın...
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
Bildiğin sağlam bi tamirciye göster onay verirse 5000 tl ye al bence ben benimkini o fiyata aldım 20000km de...
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
Hayırlı olsun umarım memnun kalırsın... Bu arada bi motor aldım ama benden başka kimse kalmamış burlarda...
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
21
Merhaba herkese birtane cbf 250 buldum 23.000 km'de 4.250 liraya pazarlık yaptık yarına haber vericem birazdaha düşünmek için müsade istedim.. siz bilenlere sormak istedim bu motor hakkında çok olumsuz yönlere yönlendirdiler beni.. parça çok pahalı vs. vs.. sizce almak mantıklı olurmu günlük 50 km yol yapıcam pazar gezileri hariç.. aslında yakıt için cbf150 düşündüm ama küçüklüğünden dolayı çok içime sinmedi sizler nedersiniz 2006 20.000 de bir cbf'e binilirmi ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst