bmw f800s sarı renkteki motorum çalındı

Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
çok tşk ederim hepinize bmw güvenilir motor diyoruz ama hırsızlar hiçbir şey dinlemiyorlar ne kadar motorunuzun güvenliğini arttırırsınız arttırın çalmak isterlerse çalıyorlar artık gidebildiğim her yere gittim beklemekten başka çarem kalmadı=O( tüm motorcu arkadaşlara tavsiyem zincir disk kilidi fln hikaye en güzeli gps(çip) taktırmanız.bnm aklıma bu zamana kadar gelmedi illaki insanın başına birşeyler gelince akıllanıyor.bundan sonra daha temkinli olalım zar zor kazandığımız paraları bu yavrucuklara yatırıyoruz o yüzden tedbirimizi alalım.

evet çipte mantıklı ama benim aklıma şöyle birşey geldi, şarjı çok uzun süre giden basit bir telefona hat takılıp sürekli açık bırakılabilir, motosikletin görünmeyen biryerinede koyulursa çalınma durumunda izlenebilir.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
allah göstermesin evlat acısı gibidir insanın motorunun çalınması ,umuyorum en kısa zamanda bulunur ,yapabileceğim en mümkün olan , tez zamanda bulunmasını dilemek, geçmiş olsun .
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
544
çok tşk ederim hepinize bmw güvenilir motor diyoruz ama hırsızlar hiçbir şey dinlemiyorlar ne kadar motorunuzun güvenliğini arttırırsınız arttırın çalmak isterlerse çalıyorlar artık gidebildiğim her yere gittim beklemekten başka çarem kalmadı=O( tüm motorcu arkadaşlara tavsiyem zincir disk kilidi fln hikaye en güzeli gps(çip) taktırmanız.bnm aklıma bu zamana kadar gelmedi illaki insanın başına birşeyler gelince akıllanıyor.bundan sonra daha temkinli olalım zar zor kazandığımız paraları bu yavrucuklara yatırıyoruz o yüzden tedbirimizi alalım.

Dostum inşallah çalanlar sana ulaşır ve para karşılığı geri verirler . sen de yaptırmadığın Kasko bedelini onlara öder motorunu geri alırsın.
5.000 TL isterler 1.000 tl ye geri alabilirsin. pazarlık et.
Dostum çalınan motorlar ne yazık ki bulunmazlar. herhangi bir ihbar olmazsa veya çevirmede yakalanmazsa bulunmaz. Çevirmede de kolay kolay yakalanmazlar.
Kendini çok kötü hissettiğin anda Suriye de öldürülen insanları, van da düzce de sakarya depremi hatırla ve tanrıya şükür et sağlıklıyım diye.
sağlıklıysan çalışır kazanır yine motor alırsın bunu hiçbirzaman unutma. iki derin nefes al ve unut gitsin. bunun stresi külfeti çalınmasından bile daha kötüdür.
Farzet ki allah korusun Kaza yaptın motor pert oldu ama sen şans eseri tarlaya uçtun burnun bile kanamadı. böyleymiş gibi beynini ikna et ve kısaca unut gitsin.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
Dostum inşallah çalanlar sana ulaşır ve para karşılığı geri verirler . sen de yaptırmadığın Kasko bedelini onlara öder motorunu geri alırsın.
5.000 TL isterler 1.000 tl ye geri alabilirsin. pazarlık et.
Dostum çalınan motorlar ne yazık ki bulunmazlar. herhangi bir ihbar olmazsa veya çevirmede yakalanmazsa bulunmaz. Çevirmede de kolay kolay yakalanmazlar.
Kendini çok kötü hissettiğin anda Suriye de öldürülen insanları, van da düzce de sakarya depremi hatırla ve tanrıya şükür et sağlıklıyım diye.
sağlıklıysan çalışır kazanır yine motor alırsın bunu hiçbirzaman unutma. iki derin nefes al ve unut gitsin. bunun stresi külfeti çalınmasından bile daha kötüdür.
Farzet ki allah korusun Kaza yaptın motor pert oldu ama sen şans eseri tarlaya uçtun burnun bile kanamadı. böyleymiş gibi beynini ikna et ve kısaca unut gitsin.

zaten kendimi bu şekilde ikna ediyorum.motor gitti gözüyle bakıyorum hiç yoktan bulunmaz ise daha fazla üzülmem ama bulunursa hiç beklenmedik anda sevinmiş olurum.karakola gidip tutanakla olacak iş değil bunlar hepimiz çok iyi biliyoruz polislerinde kimlerin çaldığını gayet iyi biliyorlar ama illa ki tanıdık olmadan bakmıyorlar bile.biz neden vergi ödüyoruz onuda anlamış değilim.neyse artık bulunmasa bile elimden geleni yapmadım demem sonuçta alın teriyle kazanılmış kimse zor kazandığı şeyi kolay kolay heba etmez.ama dediğin gibi Allaha şükür elimiz ayağımız tutuyor tekrar kazanır tekrar alırız.önemli olan sağlık...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------

evet çipte mantıklı ama benim aklıma şöyle birşey geldi, şarjı çok uzun süre giden basit bir telefona hat takılıp sürekli açık bırakılabilir, motosikletin görünmeyen biryerinede koyulursa çalınma durumunda izlenebilir.

oda olabilir ama bence en güzeli gps.araştırdığımda fazla akım tüketmiyor 5v sonuçta bi açma kapama düğmesi yaparsın motoru her parkettiğinde devreye sokarsın.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Çok geçmiş olsun...

disk kilidi, zincir kilit varmıydı yoksa sadece direksiyonu kilitleyerekmi bıraktınız? saat kaçtı?
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
Çok geçmiş olsun...

disk kilidi, zincir kilit varmıydı yoksa sadece direksiyonu kilitleyerekmi bıraktınız? saat kaçtı?

perşembe günü saat 9 da arkadaşa gitmiştim yarım saat durdum çıktığımda motor kapının önünde yoktu.disk kilidi yada zincir yoktu sadece direksiyon kilidi vardı ama hırsızlara hiçbirşey işlemez disk kilidi de olsa zincirde olsa almak istedikleri zaman alabiliyorlar.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
dostum zor bir durum allah yardım etsin...3 kuruşluk bi mal da değil haniii

inşallah allah ellerine ayaklarına dolaştırırda yakalanırlar bir yerde....

yada arkadaşın dediğinin tam tersi kendileri pert olur motor tarlaya uçup çiziksiz atlatır kazayı...
 
Katılım
6 Nis 2004
Mesajlar
159
Öncelikle Geçmiş olsun..
Anlamadığım şey şu:Motorunu düz kontakla çalıştırmak mümkün değil.Immobilizer olması lazım. yedek anahtarını birilerine verdinmi?
Merak etme parçalamazlar. zira toplasan 20 tane yoktur sarı renk motorundan.Yedek parçası para etmez..Mutlaka yakında seni arayıp satmaya çalışacaklardır.
Motorundan Az sayıda olduğundan trafiğe de çıkamazlar.Hemen bulunur.Ya çok ucuza satacaklar ya da sana geri satmaya kalkacaklar.
Alan kişi de muhtemelen Borusandan bilgi alacaktır. Onlara da haber versen iyi olur.Kerem beyle konuş. haber ver faydası olabilir.
 
Katılım
5 Ocak 2011
Mesajlar
52
offf yaa, Allah sabır versin, canın sağolsun.
ben de de aynı rengi var, resimlerine baktım, benimkiyle koruma demirleri hariç bire bir aynı.
trafikte çok sık görülen bir motor değil, renginden dolayı da dikkat çekiyor, umarım bulursun.
evet disk kilidi ve zincir hırsızları durdurmaz ama yavaşlatır, keşke takmış olsaydın.
iyi haberlerini bekliyoruz.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
Öncelikle Geçmiş olsun..
Anlamadığım şey şu:Motorunu düz kontakla çalıştırmak mümkün değil.Immobilizer olması lazım. yedek anahtarını birilerine verdinmi?
Merak etme parçalamazlar. zira toplasan 20 tane yoktur sarı renk motorundan.Yedek parçası para etmez..Mutlaka yakında seni arayıp satmaya çalışacaklardır.
Motorundan Az sayıda olduğundan trafiğe de çıkamazlar.Hemen bulunur.Ya çok ucuza satacaklar ya da sana geri satmaya kalkacaklar.
Alan kişi de muhtemelen Borusandan bilgi alacaktır. Onlara da haber versen iyi olur.Kerem beyle konuş. haber ver faydası olabilir.

sağolun dostlarım bu motordan az olduğunu biliyorum muhakak bana geri satmaya çalışıcaklardır satsınlar ben onada razıyım.dediğin gibi parçası para etmez istinye borusanın da haberi var onlarada haber verdim artık bir şekilde bir birimize destek çıkmamız lazım...

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:39 ----------

offf yaa, Allah sabır versin, canın sağolsun.
ben de de aynı rengi var, resimlerine baktım, benimkiyle koruma demirleri hariç bire bir aynı.
trafikte çok sık görülen bir motor değil, renginden dolayı da dikkat çekiyor, umarım bulursun.
evet disk kilidi ve zincir hırsızları durdurmaz ama yavaşlatır, keşke takmış olsaydın.
iyi haberlerini bekliyoruz.

tşk dostum Allah tüm motorları çalınan arkadaşlara sabır versin kolay değil.bnm motorda ayrıca sağ ön grenajında sürtünme olucaktı tam uç kısmında onun dışında makinede birşeyde yok inş iyi haber alırımda sizlerede iyi haberler veririm Allah tüm motorcuları bu şerefsiz hırsızlardan korusun...
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Şu çalındı haberleri hep sarsmıştır beni,geçmiş olsun umarım bulunur.
Çalan namuzsuzları da Allaha havale ediyorum,bunlarda nasıl bir ar damarı var bilinmez.
Tek kişi olmadığını var sayıyorum.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Dostum inşallah çalanlar sana ulaşır ve para karşılığı geri verirler . sen de yaptırmadığın Kasko bedelini onlara öder motorunu geri alırsın.
5.000 TL isterler 1.000 tl ye geri alabilirsin. pazarlık et.
Dostum çalınan motorlar ne yazık ki bulunmazlar. herhangi bir ihbar olmazsa veya çevirmede yakalanmazsa bulunmaz. Çevirmede de kolay kolay yakalanmazlar.
Kendini çok kötü hissettiğin anda Suriye de öldürülen insanları, van da düzce de sakarya depremi hatırla ve tanrıya şükür et sağlıklıyım diye.
sağlıklıysan çalışır kazanır yine motor alırsın bunu hiçbirzaman unutma. iki derin nefes al ve unut gitsin. bunun stresi külfeti çalınmasından bile daha kötüdür.
Farzet ki allah korusun Kaza yaptın motor pert oldu ama sen şans eseri tarlaya uçtun burnun bile kanamadı. böyleymiş gibi beynini ikna et ve kısaca unut gitsin.


polyanna terk misin arkadaşım...tamam tabi şükretsin de bunları düşünmesi hiç bi şekilde içini rahalatmaz...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
birde şimdi aklıma geldi koltuğunun arka kısmında hafif sigara yanığı gibi bir yanık var...inş bir yerlerden haber çıkar=O(
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
vidyoda izledim netbook gibi bişi takıp imbolizeri egale ediyorlar direksiyon kilidini kırmak 1 dk almıyor
marşlıyor ve gidiyor adam toplamda 2 dkyı aşmıyor bu işlem
disk kilidi yine de en güvenilir sistem bence
en azından ses cıkartıyor görünmeyen anlaşılmayanları var görmüştüm..
fakat bmw motorda calınıyorsa tüm motorlar calınır
polisle konuşmuştum söylediğin şey servislerde calışanlar takip edip calıyor diyorlar
sonra da parcalayıp satıyorlarmış piyasaya cıkarmadan...
gerçekten cok yazık olmuş dostum
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
426
Yıllarca birikim yap emek ver al. Gelsin ...... biri 2 dakkada bütün emeklerini alsın götürsün. Adelet mi bu. inşallah tez zamanda güzel haberler alırsınız. Çok geçmiş olsun.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
benzincileri araştırmaya başla, benzinci gez bütün istanbulda, plaka ile sorgulatma yap. anlat durumu onlar yardımcı oluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst