- Katılım
- 19 Nis 2012
- Mesajlar
- 113
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaslar. Öncelikle telefondan bağladığımdan ve resim vb şeyleri ekleyemediğimi söyleyeyim. Motosiklet camiasına Tvs ile atılmaya karar vermisken honda dazzler modelini gördüm. Araştırmalarıma göre yurt dışındaki cbf yerineymiş. Performansı bilmiyorum ancak görüntü kallavi ama canım ülkeme gelmiyor. Sebebini kimi honda Türkiye.yi kazıklıyor kimi euro standartları dışında falan demiş ancak çok rahatsız oldum. Konu hakkında honda Türkiye.ye okkalı bir mesaj gönderdim iki gün önce. Pazar payından girdim kuryelere ugradim bir kaç marka vererek önüne geçersiniz gibisinden konuştum. Tabi tüm metin bir ciddiyet içinde yazıldı. Bugün aradilar. Konuyu pazarlama departmaniyla görüştüklerini müşteri potansiyelinin bu sene içinde araştıracağını ve muhtemel potansiyele göre seneye ürünü Türkiye.ye getireceklerini söylediler. Şimdi bunu neden diyorum? Hindistan.da kullanılan bu güzel versiyonu neden buraya getirmiyorlar? Bizim neyimiz eksik? Gözü açık olmak yerine neden kaç yılının modeli cfbf kullanılıyor? Sizden ricam honda Türkiye sitesinden sizler de bu model hakkında ustrublu ciddi bir mesaj gönderin de honda.nın bu saçma eski kasa tüketme mi denir yoksa başka birşey mi sevdası son bulsun. Lütfen bu güzel buluşma yerimiz bu gibi atılımlara da tüm motosiklet severleri desteklesin. Zaman ayırdığınız için çok teşekkür ediyor hayırlı geceler diliyorum. Konuyu aktif tutarsak çok sevirim arkadaşlar.