Denizli MT 06.05.2012 Güney Şelalesi Gezisi

Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
abi benzini petrolden alcamıza senden alalım madem sen de işini görmüş olursun nasıl yapcaz?
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
104
beyler ben hesaplayamadımda bı yardımcı olurmusunuz ben aydın nazıllıdeyım bana gore bu yol tahmını kaç km olur ?
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
104
eyw zongoku sağolasın bırde gırıs ucretlı denılıyordu oraya en fazla ne kadardır tahmını ?
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
24
arkadslar en fazla kişi başı 5 tl dir daha yukarı bir giriş ücreti beklemiyorum. arkadaşlar benzin isteyen olursa kaç litre istedigini yazsın ona göre şişeleme yapabilirim ama 2.5lt 4 lt 1.5lt 5 lt 6 lt gibi takamlarda yardımcı olabilirim elimde 1 lik 1.5 luk ve 2.5 lukşişeler var..
 
Katılım
12 Tem 2011
Mesajlar
110
kendi motorum bugun itibari ile bitti birkaç şeref yoksunu hırsız bana bir dünya para ya mal oldu scotoor var benim onu toplattım onunla gelecegim

geçmiş olsun, neyse ki bulunmuş. ama polis kayıtlarına aldırmışsındır umarım.

o halde muhammet'i ben artçı olarak alıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
eyw zongoku sağolasın bırde gırıs ucretlı denılıyordu oraya en fazla ne kadardır tahmını ?

Bende Bayram abi gibi düşünüyorum en fazla olacağı 5 Tl dir. Olmasa da pazarlık yaparız artık :cherry:

---------- Post added at 00:40 ---------- Previous post was at 00:36 ----------

geçmiş olsun, neyse ki bulunmuş. ama polis kayıtlarına aldırmışsındır umarım.

o halde muhammet'i ben artçı olarak alıyorum.

Tamam abi Muhammet sende o zaman herhangi bi sıkıntı kalmıyor. Yarına da buluşalım isterseniz toplantıda konuşuruz sohbet ederiz.

---------- Post added at 00:42 ---------- Previous post was at 00:40 ----------

arkadslar en fazla kişi başı 5 tl dir daha yukarı bir giriş ücreti beklemiyorum. arkadaşlar benzin isteyen olursa kaç litre istedigini yazsın ona göre şişeleme yapabilirim ama 2.5lt 4 lt 1.5lt 5 lt 6 lt gibi takamlarda yardımcı olabilirim elimde 1 lik 1.5 luk ve 2.5 lukşişeler var..

Bayram abi ben senden alıcam benzini vallahi abi 30 Tl lik almayı düşünüyodum artık kaç lt oluyor nasıl oluyor ayarlarız abi. Bu arada Mesutta senden alıcaktı ama kendisi haber veriri heralde ben faceden mesaj atıyorum sana şimdi
 
Katılım
29 Mar 2012
Mesajlar
46
evet yazan motor ve umarım dediğiniz gibidir.ilk motoru aldığımda yolda kalmıştım.yedeği açamamıştım.ilk olarak 10 tl lik bidonla benzin aldım daha sonra 35 tl ye dolmuştu.ardında 170 km civarında benzin bitti bu sefer yedeği açabildim.benzinlikte yedek+normal depo silme 45 tl ye doldu.aslında şu an tam 100 km oldu.yarın tekrar dolduracağım.bakalım ne yakıyor.teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------

arkadaşlar tam çıkış saat kaç???10:30-11:00 yada 12:30 mu? tam saati verirmisiniz? iyi geceler yada günaydın
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
beyler ben kıbrıstan getiricem 4 tl den satarım 97 oktan litresini :D işe azcık rekabet girsin :D
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
104
beyler bu gezıye gelmeyi cok istememe rağmen bır artcı bulamadığım ıcın gelemıyorum malum oğrencılık çok zor bı iş :( size bol eğlenceli keyifli yolculuklar dılıyorum...
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
evet yazan motor ve umarım dediğiniz gibidir.ilk motoru aldığımda yolda kalmıştım.yedeği açamamıştım.ilk olarak 10 tl lik bidonla benzin aldım daha sonra 35 tl ye dolmuştu.ardında 170 km civarında benzin bitti bu sefer yedeği açabildim.benzinlikte yedek+normal depo silme 45 tl ye doldu.aslında şu an tam 100 km oldu.yarın tekrar dolduracağım.bakalım ne yakıyor.teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------

arkadaşlar tam çıkış saat kaç???10:30-11:00 yada 12:30 mu? tam saati verirmisiniz? iyi geceler yada günaydın

Buluşma saatimiz son açıklamadaki gibidir. 10:45 gibi toplanmaya başlayıp 11:00 gibi yola çıkıcaz nasip olursa depoları doldurun :cherry:

---------- Post added at 23:57 ---------- Previous post was at 23:51 ----------

beyler bu gezıye gelmeyi cok istememe rağmen bır artcı bulamadığım ıcın gelemıyorum malum oğrencılık çok zor bı iş :( size bol eğlenceli keyifli yolculuklar dılıyorum...

Sağlık olsun kardeşim dediğin gibi hepimiz öğrenci olduk durumunu iyi anlıyorum yani:) Yolun açık olsun İnşallah müsait bir zamanda buluşmak dileğiyle

---------- Post added 06-05-2012 at 00:30 ---------- Previous post was 05-05-2012 at 23:57 ----------

beyler ben kıbrıstan getiricem 4 tl den satarım 97 oktan litresini :D işe azcık rekabet girsin :D

Aga orayla rekabet edilmez bence haksız rekabet olur :cherry:

---------- Post added at 00:34 ---------- Previous post was at 00:30 ----------

Geziye Gelenler

1-Cardoso
2-Ms90
3-Sadeceo
4-Zongoku
5-Mustanoğlu
6-20fatih
7-Relaxis
8-Savagate
9-Soccer
10-Muhammet_195
11-Alper55

Arkadaşlar son duruma göre 9 motoruz. Artçılı gelicek arkadaşlar var 11-12 kişi varız sanırım. Kazasız belasız güzel bir gezi yaparız İnşallah. Yarın 10:45 de Belediye Meydanında Buluşmak üzere Hayırlı Geceler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst