beyler ben hesaplayamadımda bı yardımcı olurmusunuz ben aydın nazıllıdeyım bana gore bu yol tahmını kaç km olur ?
kendi motorum bugun itibari ile bitti birkaç şeref yoksunu hırsız bana bir dünya para ya mal oldu scotoor var benim onu toplattım onunla gelecegim
eyw zongoku sağolasın bırde gırıs ucretlı denılıyordu oraya en fazla ne kadardır tahmını ?
geçmiş olsun, neyse ki bulunmuş. ama polis kayıtlarına aldırmışsındır umarım.
o halde muhammet'i ben artçı olarak alıyorum.
arkadslar en fazla kişi başı 5 tl dir daha yukarı bir giriş ücreti beklemiyorum. arkadaşlar benzin isteyen olursa kaç litre istedigini yazsın ona göre şişeleme yapabilirim ama 2.5lt 4 lt 1.5lt 5 lt 6 lt gibi takamlarda yardımcı olabilirim elimde 1 lik 1.5 luk ve 2.5 lukşişeler var..
evet yazan motor ve umarım dediğiniz gibidir.ilk motoru aldığımda yolda kalmıştım.yedeği açamamıştım.ilk olarak 10 tl lik bidonla benzin aldım daha sonra 35 tl ye dolmuştu.ardında 170 km civarında benzin bitti bu sefer yedeği açabildim.benzinlikte yedek+normal depo silme 45 tl ye doldu.aslında şu an tam 100 km oldu.yarın tekrar dolduracağım.bakalım ne yakıyor.teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------
arkadaşlar tam çıkış saat kaç???10:30-11:00 yada 12:30 mu? tam saati verirmisiniz? iyi geceler yada günaydın
beyler bu gezıye gelmeyi cok istememe rağmen bır artcı bulamadığım ıcın gelemıyorum malum oğrencılık çok zor bı işsize bol eğlenceli keyifli yolculuklar dılıyorum...
beyler ben kıbrıstan getiricem 4 tl den satarım 97 oktan litresiniişe azcık rekabet girsin
![]()