Denizli MT 06.05.2012 Güney Şelalesi Gezisi

Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Dostum ben alırım ama motoru satcak gibiyim şimdi söz versem de olamayabilir ondan yani :)

---------- Post added at 23:14 ---------- Previous post was at 23:10 ----------

arkadaşlar gezi tam olarak 93+93 km dir yani 196 km buldan ı geçtikten sonra güneye dogru dndükten sonra yol biraz kötüleşiyor güneyden sonra yol iyice bozuluyor. belirli yerlerde toprak yol dan gidiliyor 5 6 km gibi ayrıca şelale blgesine giriş ücretli kişi başına para alınıyor. yemek yenecek yer var ama ücret konusunda pek bilgim yok. mangal biraz daha keyifli olur pratik bir şeyler yapılabilir ayrıca çıkış saatini biraz daha erken bir saate çekmenizi isterim çünkü yol uzun her yerde yüksek hızda gidilmiyor. bunun dısında güneyin girişinde yakıt alınabilecek yer mevcut cup motorlarda bir depoyla gidip gelemez. biz daha önce gitmiştik 100 lük cuplar 22tl yakmıştı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------

pardon 186 km dir yol bu yakıt bilgisi geçen yaz dönemine aittir. motorlar iki kişi olarak bu rakamları yakmıştır. yol rampadır arkadaşlar.

Bayram abi 22 Tl çok yakmış bea bizim motorlarla 20 Tl ye gider geliriz diyoduk ne diyosun tahmince şimdi ne kadar yakarız abi benzin
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
24
giderken saraykyden sonrası sürekli tırmanış. cuplar güçsüz biliyorsun... yakıyor bu yüzden de ayrıca denizli çıkışı depoları doldurduk şelaleye gittik gelirken güneyin çıkışında depoları yeniden doldurduk. 12 tl falan aldı. tabi dönüş yolu duruyordu komple ben kesinlikle ihtimal vermiyorum 20 tl ye gidip gelemeyiz..
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
giderken saraykyden sonrası sürekli tırmanış. cuplar güçsüz biliyorsun... yakıyor bu yüzden de ayrıca denizli çıkışı depoları doldurduk şelaleye gittik gelirken güneyin çıkışında depoları yeniden doldurduk. 12 tl falan aldı. tabi dönüş yolu duruyordu komple ben kesinlikle ihtimal vermiyorum 20 tl ye gidip gelemeyiz..

Anladım abi ben 30 Tl lik katıcam zaten bu arada manisa kavşağının o taraftan ya da buldanın ordan bi yol daha varmış heralde doğru mudur?

---------- Post added at 22:55 ---------- Previous post was at 22:19 ----------

1-Cardoso
2-Ms90
3-Sadeceo
4-Zongoku
5-Mustanoğlu
6-20fatih
7-Relaxis
8-Savagate
9-Soccer
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sabırsızlıkla pazarı bekliyorum.bu arada hatırlatayım pazar günü hava parçalı bulutlu olacakmış
-kalın giysi
-ilkyardım malzemesi
-birkaç parça el aleti yedek buji pompa vs
-kask, dolu depo ve cüzdan :D
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
ben de 30 TLlik katıcam

Aynen kardeşim 30 Tl katar alayına süreriz yokuş dayanmaz bize:cherry:

---------- Post added at 23:46 ---------- Previous post was at 23:42 ----------

sabırsızlıkla pazarı bekliyorum.bu arada hatırlatayım pazar günü hava parçalı bulutlu olacakmış
-kalın giysi
-ilkyardım malzemesi
-birkaç parça el aleti yedek buji pompa vs
-kask, dolu depo ve cüzdan :D

Anaa hava durumuna bakmadık tamamladığınız için teşekkürler. Yağmurluk falanda ayarlamak lazım. Dünkü yağmurda Mesutla perişan olduk çünkü sırılsıklam olduk:cherry: Çöp poşetide ayarlıyım ben :cherry:

Bu arada arkadaşlar Buluşma saatini 1 saat öne çekicez son duyuruyu yaparız zaten. 11.30 buluşma 11.40 kalkış yaparız. 1 saat erken çıkmamız iyi olacaktır.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Aga hava durumu parçalı bulutlu gözüküyor yağmur olmaz ama üzerimizde bulutlar olcak buda yağmurun yağsa bile hızlıca yağıp geçceni gösterir dünkü gibi yani. Ondan herkes önlemini alsın valla ben kendime getiririm çöp poşeti :cherry:
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Evet arkadaşlar son düzenlemeleri ayarladık.

Buluşma-Hareket Saati ve Yeri: Sevgili Denizli MT üyeleri Buluşma Saati: 10:45 tir. Hareket Saati ise 11:00 dır. Geç gelebilecek arkadaşları 15 dk kadar bekleriz. Buluşma Yerimiz Denizli Belediye Meydanı Heykelin altıdır :)

Gezi güzergahı: Denizli- Güney Şelalesi yol durumu Bayram Abide kendisi gittiği için önde kendisini takip edicez. Tahmini 190 km gibi. Yol ayrımında son benzinlik mevcut. Yol ayrımından sonra benzinlik bulunmamaktadır. Depolarımızı bu duruma göre doldurursak iyi olur. Yolda benzini biten arkadaşa tabikide yardımcı oluruz:p:cherry:

Hava Durumu: Arkadaşlar hava durumu parçalı bulutludur. Yağmur gözükmüyor fakat bulut oldumu heran ahmak ıslatan yağmuruna yakalanabiliriz bundan ötürü herkes önlemini alsın:cherry:

Yemek : Arkadaşlar yemek işini zaman kaybetmemek açısından Güney şelalesinin oradaki mekanların birinde göreceğiz.

Gurup sürüşüyle ilgili: Arkadaşlar daha önceki en kalabalık gezimiz Pamukkale- Ağlayan kaya- Karahayıt gezimizdi. Çok katı bi şekilde kurallarımız yok tabiki de. Sanırım şimdiki güzergahımızda da yokuşlu yollar mevcut. Özellikle artçılı olan 125cc lik motorlarımız yokuşlarda daha yavaş kalacağından böyle bir durumda grubun arasındaki mesafeyi çok açmamakta fayda var. Açılsa bile ilerde uygun bir yerde bekleyebilirsiniz. Sonuçta yolun tadını çıkarmak isteyen arkadaşlar olabilir kesinlikle engellemiyoruz basıp keyfini çıkarabilirler fakat abartmasakta güzel olur:). Sadece isteğimiz arkada kalan arkadaşların tek başına sürüş yapıp sıkılmamasını sağlamak. Bunların dışında zaten eksik belge ya da kasksız gelecek arkadaş yoktur heralde. Olurda kaskı olmayan arkadaş olursa haber versin kask ayarlayalım kendisine. Saygılar. Teşekkürler.


Arkadaşlar bunlar dışında ekleme yapmak isteyen arkadaş olursa seviniriz. Son düzenleme bu şekildedir. Yolumuz açık olsun kazasız belasız güzel bir gezi yapalım İnşallah.

Geziye Gelenler

1-Cardoso
2-Ms90
3-Sadeceo
4-Zongoku
5-Mustanoğlu
6-20fatih
7-Relaxis
8-Savagate
9-Soccer

Arkadaşlar geziye gelmek isteyenler ismini listeye eklesinler lütfen.
 
Katılım
29 Mar 2012
Mesajlar
46
izmir işim var.olmazsa mutlaka geliyorum.tanışmak görüşmek üzere

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------

motorların yakıtlarından bahsetmişsiniz.....demek bu durumda ben ayvayı yedim.1 depo 45 tl ye doluyor.onunlada 175-180 km gidiyor:) artık yorum size kalmış:::(
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
izmir işim var.olmazsa mutlaka geliyorum.tanışmak görüşmek üzere

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------

motorların yakıtlarından bahsetmişsiniz.....demek bu durumda ben ayvayı yedim.1 depo 45 tl ye doluyor.onunlada 175-180 km gidiyor:) artık yorum size kalmış:::(

İnşallah gelirsiniz tanışırız:) Valla sizin şişede biraz benzin taşımanız gerekcek artık :cherry: Ama iyi yakıyomuş harbiden :cherry:
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
24
sarayköyü hemen çıktıktan sonra köy yolu var asfalt köy içinden geçiyor 5 ila 6 km arasında bir kısalık saglıyor normal yolundan
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
hafta sonu eğitim olmasaydı keşke hem tanışmış olurduk hem de güney selalesine ne zamandır gitmiyordum :(
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
24
bu arada şelalede magara var 1metre kadar bir derinliği var ama su çok soguk ben dayanabilirim suya girerim diyen varsa mayo getirebilir yanında hava sıcak olursa girilebilir..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------

mert kardeşim bir tek ön jant kaldı onun haricinde her şey toplandı bir tek jant takılacak bilyalar mil falan hazır ama jantın yatagı bozulmuş yenisi takılacak..
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
bu arada şelalede magara var 1metre kadar bir derinliği var ama su çok soguk ben dayanabilirim suya girerim diyen varsa mayo getirebilir yanında hava sıcak olursa girilebilir..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------

mert kardeşim bir tek ön jant kaldı onun haricinde her şey toplandı bir tek jant takılacak bilyalar mil falan hazır ama jantın yatagı bozulmuş yenisi takılacak..

Nasıl yetişir mi abi peki Maşallah baya iyi topladın abi ya bu arada mağradaki suya gircek varsa ben girerim valla :):)

---------- Post added at 23:54 ---------- Previous post was at 23:52 ----------

hafta sonu eğitim olmasaydı keşke hem tanışmış olurduk hem de güney selalesine ne zamandır gitmiyordum :(

Sağlık olsun İnşallah uygun bi zamanda yine yaparız
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
24
arkadaşlar ben geçen sene yaz aylarında girmiştim suya yine *****lirim ama tekrar ediyorum su çok suguk alışınca idare ediyor zıpkın gibi oluyorsunuz içeride,
bu arada motor tamam arkadaşlar birtek ustanın parasını ödemek kaldı onada bakacaz bir şeyler. bittim artık 700 tl yi buldu şu an.
ustanın 100 tl si kaldı sadece nu arada 20 litre benzin satılıktır arkadaşlar ihtiyacı olan varsa gezi öncesi
 
Katılım
12 Tem 2011
Mesajlar
110
arkadaşlar ben geçen sene yaz aylarında girmiştim suya yine *****lirim ama tekrar ediyorum su çok suguk alışınca idare ediyor zıpkın gibi oluyorsunuz içeride,
bu arada motor tamam arkadaşlar birtek ustanın parasını ödemek kaldı onada bakacaz bir şeyler. bittim artık 700 tl yi buldu şu an.
ustanın 100 tl si kaldı sadece nu arada 20 litre benzin satılıktır arkadaşlar ihtiyacı olan varsa gezi öncesi

bayram suya girmesine gireriz de gönüşte motorun üstünde kitlenip kalmayalım:)
bu arada sen kendi motounla mı gelicen?
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
24
kendi motorum bugun itibari ile bitti birkaç şeref yoksunu hırsız bana bir dünya para ya mal oldu scotoor var benim onu toplattım onunla gelecegim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst