Denizli MT 06.05.2012 Güney Şelalesi Gezisi

Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Merhabalar arkadaşlar Denizli MT biraz ara vermişti gezilerine ama artık kendini toparlıyor. Yakın illerden de arkadaşlarımızı bekleriz. Gidiş dönüş 200 km lik bir yoldur. Sanıyoruz ki yolun rampalı zorlu kesimleri de var. Yemek konusunu ilerleyen günlerde daha da netleştireceğiz.

http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=22406.0

Bekleriz. Selamlar.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
http://www.numanaga.com/guney-selalesi/

Arkadaşlar gidiş dönüş 160-200 km arası olduğunu tahmin ediyoruz. Depolarımızı bu duruma göre dolduralım lütfen. Bu arada Güney den sonra yollar biraz bozuk olabilir ama bize her yol güzel :cherry: Yemek konusunda da Güney Şelalesinde yemek yenilebilecek yerler mevcut. Fakat kendimizde mangal yapabiliriz. Ben zaman kaybedilmemesi açısından yemeğin orda bir yerde yenilmesinden yanayım. Herkes düşüncesini belirtirse iyi olur.

Toplanma ve hareket saatleriyle ilgili bilgi ilerleyen günlerde verilecektir

 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"Sanıyoruz ki yolun rampalı zorlu kesimleri de var"

daha önce giden oldu mu? kaybolmayalım.
yemeği güneyde yiyebiliriz bana uyar

bu arada lastik arıyorum denizlide 2. el, marka lastik satan yer var mı. metzeller pirelli mişelın dunlop gibi az kullanılmış çıkma lastik en fazla 200tl verebilirim.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Kaybolmayız Allah'ın izniyle. Yolu bilen yok ama bulunur yani sora sora:) 200 Tl ye 0 satılıyor ön arka michelin pilot sporty fakat kullanılmış hakkında herhangi bir tanıdığım yer yok
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
200 Tl ye 0 satılıyor ön arka michelin pilot sporty

michelin nerde satılıyor zahire pazarının oralara baktım eski garajın ordaki parçacıya baktım birde hacılar caminin ordakine baktım düzgün bi marka bulamadım siparişle getiririz diyorlar ama uzun iş
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
michelin nerde satılıyor zahire pazarının oralara baktım eski garajın ordaki parçacıya baktım birde hacılar caminin ordakine baktım düzgün bi marka bulamadım siparişle getiririz diyorlar ama uzun iş
İnternette mevcut Denizli de zaten ne arasan bulunmuyor. Tek çare getirtmek heralde.

---------- Post added at 22:47 ---------- Previous post was at 22:45 ----------

Vay Hacı orda olmayı isterdim :bounce:

Sağlık olsun İnşallah birgün denk gelir gezeriz:)

---------- Post added at 22:50 ---------- Previous post was at 22:47 ----------

michelin nerde satılıyor zahire pazarının oralara baktım eski garajın ordaki parçacıya baktım birde hacılar caminin ordakine baktım düzgün bi marka bulamadım siparişle getiririz diyorlar ama uzun iş
http://www.motosuperstore.net/275-18-42P-On-Lastik-Michelin-Pilot-Sporty,PR-1046.html
http://www.motosuperstore.net/9090-18-57P-Arka-Lastik-Michelin-Pilot-Sporty,PR-1048.html
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Evet arkadaşla geziye gelecekler listesi başlatalım

1-Cardoso
2-Ms90
3-Sadeceo
4-Zongoku
5-Mustanoğlu
6-20fatih
7-Relaxis
8-Savagate

Varmı listeyi uzatan arkadaşlar artık toplandık mı kalabalık oluyoruz. Daha da kalabalıklaştıralım.
 
Katılım
12 Tem 2011
Mesajlar
110
Ali abi tam sana özelden mesaj atıyodum. Abi 12.30 yaparız çıkışı uyarmı?

yakaladım:) tamam, bana uyar. ben sadece çok erken (8 felan) olmasın diycektim. yani çıkışı değiştirmeye kalkarsanız 1-2 saat öne veya geriye yine uyarım.
beni de yaz.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
yakaladım:) tamam, bana uyar. ben sadece çok erken (8 felan) olmasın diycektim. yani çıkışı değiştirmeye kalkarsanız 1-2 saat öne veya geriye yine uyarım.
beni de yaz.

Tamamdır abi tekerleri iyi kontrol et ha:cherry: Şaka abi saygılar :cherry:

1-Cardoso
2-Ms90
3-Sadeceo
4-Zongoku
5-Mustanoğlu
6-20fatih
7-Relaxis
8-Savagate
9-Soccer
 
Katılım
13 May 2010
Mesajlar
108
ben gelmk ısterdım ama sol elımı sakatladım eger bırı bnı artcısı olarak alıcaksa gelebılırım yada bnım motorumu kullanıverecekse gelırım :)
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
ben gelmk ısterdım ama sol elımı sakatladım eger bırı bnı artcısı olarak alıcaksa gelebılırım yada bnım motorumu kullanıverecekse gelırım :)

Geçmiş olsun vallahi teklifinize uyabilcek arkadaş olursa bekleriz güzel bi gezi yaparız inşallah

---------- Post added at 15:34 ---------- Previous post was at 15:32 ----------

marmaris akaRR :) size iyi eğlenceler

Ak abi ak hayat sana güzel :cherry: Sana da iyi eğlenceler abi.
 
Katılım
29 Mar 2012
Mesajlar
46
benzin alınabilecek yerleri de öğrenelim::) 1 depoyla gidip dönme imkanı olacağını sanmıyorum.en azından benim 1 depoyla gidip dönme olasılığım yok:)
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
72
benzin alınabilecek yerleri de öğrenelim::) 1 depoyla gidip dönme imkanı olacağını sanmıyorum.en azından benim 1 depoyla gidip dönme olasılığım yok:)

hocam eger avatarınızda yazan motorsa, yani asya ghost 35o, bi depoyla gider gelir, kaç lt lik ki bunun deposu
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
24
arkadaşlar gezi tam olarak 93+93 km dir yani 196 km buldan ı geçtikten sonra güneye dogru dndükten sonra yol biraz kötüleşiyor güneyden sonra yol iyice bozuluyor. belirli yerlerde toprak yol dan gidiliyor 5 6 km gibi ayrıca şelale blgesine giriş ücretli kişi başına para alınıyor. yemek yenecek yer var ama ücret konusunda pek bilgim yok. mangal biraz daha keyifli olur pratik bir şeyler yapılabilir ayrıca çıkış saatini biraz daha erken bir saate çekmenizi isterim çünkü yol uzun her yerde yüksek hızda gidilmiyor. bunun dısında güneyin girişinde yakıt alınabilecek yer mevcut cup motorlarda bir depoyla gidip gelemez. biz daha önce gitmiştik 100 lük cuplar 22tl yakmıştı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------

pardon 186 km dir yol bu yakıt bilgisi geçen yaz dönemine aittir. motorlar iki kişi olarak bu rakamları yakmıştır. yol rampadır arkadaşlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst