- Katılım
- 20 Eyl 2009
- Mesajlar
- 1,475
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar arkadaşlar Denizli MT biraz ara vermişti gezilerine ama artık kendini toparlıyor. Yakın illerden de arkadaşlarımızı bekleriz. Gidiş dönüş 200 km lik bir yoldur. Sanıyoruz ki yolun rampalı zorlu kesimleri de var. Yemek konusunu ilerleyen günlerde daha da netleştireceğiz.
http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=22406.0
Bekleriz. Selamlar.
http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=22406.0
Bekleriz. Selamlar.
