Hangisini almalıyım? Vespa GTS 250 ie - Kymco Downtown 300i

Katılım
26 Nis 2012
Mesajlar
6
Merhabalar, ben eşimle birlikte binmek için istiyorum hangisini almalıyım?
Çok uzun yollar, şehir dışı falan için kullanmam.
Sıfır düşünüyorum.
Çok zik zak yapacak biri değilim.
İki motorun fiyatı aşağı yukarı aynı.
tekerlek büyüklüğü sebebiyle sanırım Kymco daha rahatmış.
motor gücü Kymco da daha yuksek ama çok önemli değil benim için aradaki fark.
2. el ve uzun ömürlilük açısından sanırım Vespa daha mantıklı.
bagaj hacmi ve görüntü de Kymco iyi.
Peki sürüş güvenliği ve sağlamlık?
teknik özellikler vs?
sizce hangisini seçmeliyim?
 
Katılım
14 Tem 2011
Mesajlar
247
ben olsam KYMCO Downtown 300i seçerdim hem görünüş hem konfor açısından. İkisini de denemedim ama hem sürücü hemde artçı için kymco daha rahattır gibime geliyor. birde düz direksiyondan hoşlanmıyorum ondan kymco tercih ederdim.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Şehir dışı kullanmayacaksan tabi ki Vespa. Downtown 300i dev gibi makina, şehir içinde adamı yorar. Sürüş günvenliği, yol tutuş falan dersen Kymco sınıf itibariyle daha iyidir. Kymco'nun konforu da iki kişi için daha iyidir tabi ki...
 
Katılım
14 Tem 2011
Mesajlar
247
birde GTS 250 i EVO ya bakım derim ben.. fiyat olarak daha uygun.. kullananlar arasında da sorun yaşayan duymadım
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
kymco şehir için çok yatkın olmayabilir ayrıca C.D.I ateşlemeye sahip ecu yok yani ne olursa olsun vespa çok ayrı birşey ama ilk motorum kymco olduğu için ve benzin bitmesi dışında hiç yolda kalmadım tavsiye ederim yalnız downtown'da acayip birşey yahu çok ilgimi çekti aklımı aldı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
cevabı hep kendin vermişin tabikide vespa derim

kymco alsan tamam sorunu olmaya bilir ilk seneler ama kaç sene öyle gider
bana göre plastik kalitesi bile düşük
bir vespa motor senın garajından çıkarıp çocuğuna bak oğlum bu bi zamnlar benim scooterımdı demene yeter
diğerleri 4-5 sene sonra inanılmaz eskiyor modası geçiyor .vespa ise klasik hiç modası geçmicektir
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
cevabı hep kendin vermişin tabikide vespa derim

kymco alsan tamam sorunu olmaya bilir ilk seneler ama kaç sene öyle gider
bana göre plastik kalitesi bile düşük
bir vespa motor senın garajından çıkarıp çocuğuna bak oğlum bu bi zamnlar benim scooterımdı demene yeter
diğerleri 4-5 sene sonra inanılmaz eskiyor modası geçiyor .vespa ise klasik hiç modası geçmicektir

Hayatınız da hiç kymco nun herhangi bir motosiklet incelediniz mi merak ettim doğrusu

Kymco motor ömrü açısından elbette bir vespa kadar değil ancak 1 2 sene dağılacak motor da değil

Kaldı ki kymco piyasaya girerken bile 100 000km garantisi veriyordu. Bunu kaç tane firma yaptı ki? Honda mı? Yamaha mı? Yoksa vespa mı? Ben cevaplayayım hiçbiri

Vespa götürsünde 180 000km götürsün kymco da 150 000 götürsün çok mu fark eder? Kaldı ki motosiklet kullananların büyük bir çoğunluğu (kuryeler hariç) genelde 50 000km bile olmadan yenisine bakmaya başlıyor. Hadi konu sahibi de daha uzun kullandı diyelim 70 000 daha motorun yarı ömrü duruyor (bakımları aksatılmadan tam yapıldığı sürece)

Kısaca kalite bakımından bir japondan bir italyandan çok aşağı kalır yanı yok bence.

Ben kymco nun en alt segmentteki modelini kullanıyorum ve çok çok memnunum.

Son olarak vespanın yedek parçasının kymco ya göre bir nebze daha pahalı olduğunuda belirtmek isterim

Hayırlısı olsun allah güle güle kullanmanızı nasip etsin :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Hayatınız da hiç kymco nun herhangi bir motosiklet incelediniz mi merak ettim doğrusu

Kymco motor ömrü açısından elbette bir vespa kadar değil ancak 1 2 sene dağılacak motor da değil

Kaldı ki kymco piyasaya girerken bile 100 000km garantisi veriyordu. Bunu kaç tane firma yaptı ki? Honda mı? Yamaha mı? Yoksa vespa mı? Ben cevaplayayım hiçbiri

Vespa götürsünde 180 000km götürsün kymco da 150 000 götürsün çok mu fark eder? Kaldı ki motosiklet kullananların büyük bir çoğunluğu (kuryeler hariç) genelde 50 000km bile olmadan yenisine bakmaya başlıyor. Hadi konu sahibi de daha uzun kullandı diyelim 70 000 daha motorun yarı ömrü duruyor (bakımları aksatılmadan tam yapıldığı sürece)

Kısaca kalite bakımından bir japondan bir italyandan çok aşağı kalır yanı yok bence.

Ben kymco nun en alt segmentteki modelini kullanıyorum ve çok çok memnunum.

Son olarak vespanın yedek parçasının kymco ya göre bir nebze daha pahalı olduğunuda belirtmek isterim

Hayırlısı olsun allah güle güle kullanmanızı nasip etsin :)

sen genç arkadaşlarımızdansın herhalde..
hayatımda hiç kymco motor görmedim incelemedim sürmedim hatta marmariste(motor cenneti)bir tane bile yok o yüzden bilmiyorum kafadan salladım
yahu arkadaş ben hondaya bile sallıyorum yeri gelince ,o yaşlarda marka fanatikliği çok olur anlıyorum seni

sana misal vereyim altındaki aglitiy 50 ile ne kalitede nede hızda honda todayle sen aşık atabilirmisin .marmariste dede sana bi güzel gülsünler.today diye dalga geçtiğin motorun ne yokuşta çıktığı yeri çıkabildi agility nede yan yana gidebiliyor

200i scooterı 5,5 litre benzin yakıyor performansı desen 125 motordan tokat yiyor
konumuz elbette bu değil ancak marka olarak izlenimleri süper günümüzde....

kymconun 250 liği eskiden beridir güzel ancak kalitesi japon kalitesinde değil hala
kaldıkı sen vespa gibi bir scooterla karşılaştırıyosun
valla ben açık açık söylüyorum benimkisi ps150i ben vespayla kalite olarak yarıştıramıyorum çünkü komşunun vespası hala taş gibi orta okulda almıştı yahu:S
ben hondanın scooterınla yarıştıramıyom sen gidip kymco fanatikliği yapıyosun kymcoyu üstün görüyosun .ilerde anlarsın dost sana abi tavsiyesi
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Çok kazık bir soru olmuş.

Tekerlek büyüklüğüne aldanmayın kymco lar çok sert motorlardır. Vespa dan daha rahat olacağını sanmam.
Şehir dışı uzun mesafeli yolculuk varsa aklınızda kymco daha mantıklı duruyor.
Şehir içinde de vespa çok kıvrak olur. Kymco hantal ve buyuk kalır.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
konuyu açan arkadaş yazmışya
büyük demek için 16/17 inç jant ebatları gerekiyor

bi inç büyüklüğü onun güvenli oldugunu göstermez
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
kymco yerine honda derim ben :))) Ama vespayı ben bile bazen düşünüyorum yani öle bıkılabnbilecek bişey değil ve 2.ci elleri bile cep yakıyor 2 sene bin sarmassa 2.ci eliyle tekrar kymco alabilirsin Vespa böyle bişey :)))
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
aynen katılıyorum inan abiye:)

vespa-lx-150-scooter-2009.jpg


bizim mahallenin bir sokak ilerisindeki vespa yanlış hatırlamıyorsam model olarak buydu
ben orta okulda almıştı alan adam ,galeriden 10 senemi ne oluyor sanırsınki 2 senlik motor

scooter sağlamlık aranıyorsa kesinlikle vespa .seninki japon mu ya diye adamla dalga geçirtir
hele diyer markaları hiç saymıyorum
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
KYMCO Downtown 300i tasarımı gerçekten çok güzel kalitesi fena değil ancak uzun yol düşünmüyorsanız şehir içi trafiğinde kıvrak olmaz
VESPA GTS 250 ie ise şehir içi daha uygun ancakparçasıda serviside daha pahalı tanıdığım wespa-piagio kullanıcıları alternatif ustalara gidiyor
honda sh300 i ve yamaha xmax250 ve xcity 250 alternatif olabilir
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
195
abi vespa ne yaa bırak vespayı downtown çok şık makine hem tipi hemde gücüyle çok daha iyi bence. 160 kg ağırlığında 29 bg gücü var.Test sürüşü yaptım çok hafif kıvrak şehiriçinde zorlamaz seni. Ayrıca kymco'nun bmwnin bazı modelleri için motor ürettiğini de hatırlatırım.
 
Katılım
26 Nis 2012
Mesajlar
6
Hepinize çok teşekkür ederim. Ben iyi kötü kararımı verdim. Yaşım 33 ve o kadar para bayılmışken 40 'ı neden aynı motor ile görmeyeyim diyorum. işe giderken de genelde şık giyindiğimden sanırım Vespa bir adım önde çünkü daha klasik. hem modası de geçmiyor.
Bu arada SYM GTS 250 i evo'yu da inceledim, fiyatı daha cazip olsa da içime sinmedi. çünkü o motoru kullanan ve hatta çok da memnun olan bir arkadaşım "eğer param çıkışsa kesin Kymco downtown 300 alırdım o ayrı bir makina" demişti. onu dinleyip elemiştim...

Ben Vespa almaya karar verdim çünkü şehir dışına çıkmayı planlamıyorum, klasik ve güvenilir olanı severim, masrafına katlanmam gerektiğinin farkındayım ve belki bir gün gelir eşim de kullanmak isterse bu motor daha uygun olacaktır.
 
Katılım
14 Tem 2011
Mesajlar
247
Hepinize çok teşekkür ederim. Ben iyi kötü kararımı verdim. Yaşım 33 ve o kadar para bayılmışken 40 'ı neden aynı motor ile görmeyeyim diyorum. işe giderken de genelde şık giyindiğimden sanırım Vespa bir adım önde çünkü daha klasik. hem modası de geçmiyor.
Bu arada SYM GTS 250 i evo'yu da inceledim, fiyatı daha cazip olsa da içime sinmedi. çünkü o motoru kullanan ve hatta çok da memnun olan bir arkadaşım "eğer param çıkışsa kesin Kymco downtown 300 alırdım o ayrı bir makina" demişti. onu dinleyip elemiştim...

Ben Vespa almaya karar verdim çünkü şehir dışına çıkmayı planlamıyorum, klasik ve güvenilir olanı severim, masrafına katlanmam gerektiğinin farkındayım ve belki bir gün gelir eşim de kullanmak isterse bu motor daha uygun olacaktır.

şimdiden hayırlı olsun.. En kısa sürede fotoğraf bekliyoruz :):)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
tabiki vespa!!! lx150 touring var bende, eşimle birlikte biniyorum ve çok keyifli.
siz üstelik gts250 modelini düşünüyorsanız eğer, çok daha rahat ve keyifli olacaktır, yol tutuşu ve performansı çok daha iyidir!
kesinlikle vespa...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:38 ----------

vespa ile hiçbir motosikleti kıyaslayamazsınız!
çok nostaljik, sağlam, çok kaliteli bir motosiklettir.
ve siz en güzel modelini almayı düşünüyorsunuz!
duyduğuma göre 250lik motorlar 300lük motorlarından bile daha iyiymiş...
tek tavsiyem eğer vespa alırsanız, mutlaka önüne cam taktırın konforunu arttırmış olursunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------

img0293lf.jpg

img0431dc.jpg

img07173.jpg

img0437n.jpg

Buda benim Vespam, hiçbir şeye değişmem! bu güne kadar kullandığım en güzel motosiklet!
belki ilerde 250lik alırım LX'imi elimden çıkartmadan tabiki... o kadar uğraştım koruma demirleri sıpariş ettim vs. vs. gördüğünüz en full LX Touring!
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Vespayla hiç bir scooter'ı karşılaştıramazsın yanlış olur. Nasıl otomobil diyinde Ferrari dersin scooter diyince vespadır. Kymco kötü bir scooter mıdır? tabiki değildir ancak vespa ayarında değildir olamazda. Vespa classic tir eskimez aldığın paralara satarsın ( tabi satmaya gönlün el verirse) sattığındada gider kymco alırsın rahat bir şekilde.
 
Katılım
26 Nis 2012
Mesajlar
6
Güzel tavsiye için teşekkür ederim. Cam taktırayım o zaman, bir de sırtlık vs. var ise ekletmek istiyorum. Eşimin bir anlık dalgınlıkla geriye düşmesinden korkuyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst