Önerini Dikkate Alacağım Teşekkürler.Phantom Fazlamı Gelir Diyorsun?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------
Tecrübem Var Demedim Var Sayılır Dedim Tabiki Motoru Bugün Aldım Yarın Otobanda Kullanmıyacağım Motorumu Aldıktan Sonra Eğitim Alıcam.Yorumun İçin Teşekkürler.
Yok kardeşim bi sıkıntı yok ben seni anladım eleştiri falan kesinlikle değildi yanlış anlaşılma olmasın.
Herkez CBR 125 le basla diyor. Bende yeniyim ama asla 125 cclik bi motorla başlamayı düşünmüyorum.
600 cc Roadster düşünüyorum sanada böyle Hornet, Z 750 tarzı bişey önermek isterdim ama taslanirim herhalde.
Daha yenisin falan filan deniliyor, önemli olan motorun hacmi değil önemli olan kendi kendimize mukayet olabilecekmiyiz.
Kursta Yamaha XJ yi dün yolda kullandım ilk defa. 80-100 le giderken resmen uçuyormus gibi oluyor insan.
Yani demem oki yeni bir sürücü tehlike nin zaten farkında aşırı hız yapmaz. O halde niye ufacık bir motor la başlasın?
Tabi bide işin maddi yönü var düşük cc daha ucuz oluyor.
Neyse kolay gelsin.