Yeni Başlıyan İçin öneri

Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
in misin cinmisin necisin ehliyetin varmı sürüş tecrüben varmı kaç paralık bişe bakıyorsun ne tarz istiyorsun korumalıkların tammı
 
Katılım
19 Nis 2012
Mesajlar
12
in misin cinmisin necisin ehliyetin varmı sürüş tecrüben varmı kaç paralık bişe bakıyorsun ne tarz istiyorsun korumalıkların tammı
Ehliyetim Var Sürüş Tecrübem Var Sayılır Kurstan 5,6 Bin Tl Arası Bir Motor Arıyorum Korumalıklar Vs. Yok Motoru ALınca Tüm Ekipmanları Alacağım.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Bence ilk başlayış olarak mondial mh 125 drift al daha sonra seviye seviye atlatırsın yada honda cbr125 al :)
 
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
387
Nacizade tavsiyem önce korumaları ve sağlam bir kask alman ve sonra kalan bütçen ile hareket etmen.
tabi taktir senin.
 
Katılım
19 Nis 2012
Mesajlar
12
Nacizade tavsiyem önce korumaları ve sağlam bir kask alman ve sonra kalan bütçen ile hareket etmen.
tabi taktir senin.
Kardeşim Ekipman Sorun Değil Ben Motor Olarak Ne Almalıyım Diyorum Ekipmanı Motorun Yanında Alıcam En İyi Ekipmanları Alıcam Emin Olabilirsin.
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
49
Arkadaş mrb
Önce şunu bunu al demicem sonuçta motorsuz ekipman ise yaramaz, ekipmansiz da motor kullanılmaz.

Kurstaki bikaç saat sürüyüş motor dünyasındaki gerekli tecrübenin %5 ini bile vermez sana.
Tecrübeliyim demek için en az bir 5 bin km yapmak lazım.
Motor seçimi için kolay gelsin. Linkini verdiğin modelin görüşü güzel gerçekten.
 
Katılım
19 Nis 2012
Mesajlar
12
Bence ilk başlayış olarak mondial mh 125 drift al daha sonra seviye seviye atlatırsın yada honda cbr125 al :)
Önerini Dikkate Alacağım Teşekkürler.Phantom Fazlamı Gelir Diyorsun?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------

Arkadaş mrb
Önce şunu bunu al demicem sonuçta motorsuz ekipman ise yaramaz, ekipmansiz da motor kullanılmaz.

Kurstaki bikaç saat sürüyüş motor dünyasındaki gerekli tecrübenin %5 ini bile vermez sana.
Tecrübeliyim demek için en az bir 5 bin km yapmak lazım.
Motor seçimi için kolay gelsin. Linkini verdiğin modelin görüşü güzel gerçekten.
Tecrübem Var Demedim Var Sayılır Dedim Tabiki Motoru Bugün Aldım Yarın Otobanda Kullanmıyacağım Motorumu Aldıktan Sonra Eğitim Alıcam.Yorumun İçin Teşekkürler.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
O motorda güzel ama şuan daha yeni başlıyacaksın kullanmaya yani o makina çok pahalı bence daha ucuz bişeyler al 1 sene falan kullanırsın öğrenirsin güzelce sonra onu satıp bunun gibi alabilirsin çünkü şimdi o makina çok pahalı düşersin falan çizilir dağılır daha ucuz bişeyler almanı öneririm.
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
228
Cbf 150 alabilirsin. Bu sınıfın en konforlusudur ve en sorunsuzlarındandır. Sahibinden de baktığın motosikletten uzak dur. Adı 250cc olan bir motor o kadar. Detaylı bilgi için cbf 150 kullanıcıları bölümüne bakabilirsin.
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
eğer bu parayı verecek bütçen varsa neden japon bakmıyorsunda çinli bakıyorsun? 2.el temiz japonlara göz at derim, cbr 125, cbf 150, ybr esd 125, apache rtr 150(hint)...
 
Katılım
19 Nis 2012
Mesajlar
12
eğer bu parayı verecek bütçen varsa neden japon bakmıyorsunda çinli bakıyorsun? 2.el temiz japonlara göz at derim, cbr 125, cbf 150, ybr esd 125, apache rtr 150(hint)...
Güzel Kardeşim Motorsiklet Almak İstiyorum Marka Arıyorum Sizin Gibi Bilen Arkadaşlara Danışıyorum Hangisini Almalıyım Diye Sen Bana Ne Diyorsun:) Yorum İçin Teşekkürler Bakıyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...11-stoklarimizda-hemen-teslim-59780404/detay/
Bu Motordan Bahsediyorsun Herhalde Çok Güzelmiş Bunuda Listeye Ekledim.
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
228
Kardeşim kaliteli ve sorunsuz alabileceğin üç model var. Yamaha Ybr125, Honda Cbf150 ve Tvs Apache rtr150. Ybr 4200 civarı, tvs 4100 civarı ve cbf 4500 civarı fiyatları vardır. Tvs kıvraktır, son hız olarak 5-10 km daha hızlıdır ama titreşimlidir. Ybr sorunsuzdur, iyidir hastır ama bisikletvari bir görünüme sahip. Cbf ise içlerinde en kalıplısı ve konforlusudur. Üç modelinde yakıt tüketimleri birbirine yakındır. sonuç olarak bu üç modelden hangisini alırsan al sorun yaşatmaz sana. Şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
49
Önerini Dikkate Alacağım Teşekkürler.Phantom Fazlamı Gelir Diyorsun?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------


Tecrübem Var Demedim Var Sayılır Dedim Tabiki Motoru Bugün Aldım Yarın Otobanda Kullanmıyacağım Motorumu Aldıktan Sonra Eğitim Alıcam.Yorumun İçin Teşekkürler.

Yok kardeşim bi sıkıntı yok ben seni anladım eleştiri falan kesinlikle değildi yanlış anlaşılma olmasın.

Herkez CBR 125 le basla diyor. Bende yeniyim ama asla 125 cclik bi motorla başlamayı düşünmüyorum.
600 cc Roadster düşünüyorum sanada böyle Hornet, Z 750 tarzı bişey önermek isterdim ama taslanirim herhalde.

Daha yenisin falan filan deniliyor, önemli olan motorun hacmi değil önemli olan kendi kendimize mukayet olabilecekmiyiz.
Kursta Yamaha XJ yi dün yolda kullandım ilk defa. 80-100 le giderken resmen uçuyormus gibi oluyor insan.
Yani demem oki yeni bir sürücü tehlike nin zaten farkında aşırı hız yapmaz. O halde niye ufacık bir motor la başlasın?

Tabi bide işin maddi yönü var düşük cc daha ucuz oluyor.

Neyse kolay gelsin.
 
Katılım
19 Nis 2012
Mesajlar
12
Kardeşim kaliteli ve sorunsuz alabileceğin üç model var. Yamaha Ybr125, Honda Cbf150 ve Tvs Apache rtr150. Ybr 4200 civarı, tvs 4100 civarı ve cbf 4500 civarı fiyatları vardır. Tvs kıvraktır, son hız olarak 5-10 km daha hızlıdır ama titreşimlidir. Ybr sorunsuzdur, iyidir hastır ama bisikletvari bir görünüme sahip. Cbf ise içlerinde en kalıplısı ve konforlusudur. Üç modelinde yakıt tüketimleri birbirine yakındır. sonuç olarak bu üç modelden hangisini alırsan al sorun yaşatmaz sana. Şimdiden hayırlı olsun.
Çok Sağol Kardeşim Dediğin Motorları Aldım Listeme Bu Motorlar Arasından Birini Alacağım Kesin Yorumun Yönlendirmen İçin Teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------

Yok kardeşim bi sıkıntı yok ben seni anladım eleştiri falan kesinlikle değildi yanlış anlaşılma olmasın.

Herkez CBR 125 le basla diyor. Bende yeniyim ama asla 125 cclik bi motorla başlamayı düşünmüyorum.
600 cc Roadster düşünüyorum sanada böyle Hornet, Z 750 tarzı bişey önermek isterdim ama taslanirim herhalde.

Daha yenisin falan filan deniliyor, önemli olan motorun hacmi değil önemli olan kendi kendimize mukayet olabilecekmiyiz.
Kursta Yamaha XJ yi dün yolda kullandım ilk defa. 80-100 le giderken resmen uçuyormus gibi oluyor insan.
Yani demem oki yeni bir sürücü tehlike nin zaten farkında aşırı hız yapmaz. O halde niye ufacık bir motor la başlasın?

Tabi bide işin maddi yönü var düşük cc daha ucuz oluyor.

Neyse kolay gelsin.
Kardeşim Bu Konuda Sana Katılmıyorum Yüksek Ccli Motorlar Genelde Ağır Olurlar Buda Kullanmasını Bilmeyen Adam İçin Sorun.Buradan Yola Çıkarsak Demek İstediğin Yanlış
http://www.youtube.com/watch?v=Hvunr0meJt0
Yorumun İçin Çok Teşekkürler.
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
49
Çok Sağol Kardeşim Dediğin Motorları Aldım Listeme Bu Motorlar Arasından Birini Alacağım Kesin Yorumun Yönlendirmen İçin Teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------


Kardeşim Bu Konuda Sana Katılmıyorum Yüksek Ccli Motorlar Genelde Ağır Olurlar Buda Kullanmasını Bilmeyen Adam İçin Sorun.Buradan Yola Çıkarsak Demek İstediğin Yanlış
http://www.youtube.com/watch?v=Hvunr0meJt0
Yorumun İçin Çok Teşekkürler.

Hocam haklısın bu motorlar gerçekten ağır. Ama sürüyüşü etkilemez ki? Ben 70 kiloluk bir insanım aslında daha hafif olan yamaha xt kullanıyordum düne kadar, dedilerki tekerler patladı bugün bunu kullancan 250 kg luk motor. İlk başta korktum tabi bende kalıp falan 0 zaten.
2 saat boyunca sürdüm en ufak bir rahatsızlık vermedi. Aksine inanılmaz rahat konforlu bir sürüyüş oldu.

Yapman gereken virajlarda daha temkinli olmak.

Ama dersen ben şehir içinde ön teker kaldircam akrobasi yapcam diyorsan o başka.
Yorumum yanlış değil bence. Eğer profesyonel amaçlı kullanmicaksan motoru 125 cc alınmaz.
Ben avrupada yaşıyorum. Eğitimin disiplinin çok üst düzeyde olduğu bir yerde kimse 125 cc kelimesini kullanmıyor. Belki bu yüzden sizi anlamakta zorlanıyorum.

İyi günler
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Gösteriş istiyosan ya z1000 yada hayabusa alıcaksın hacı böle gazladınmı millet hem sesine hem görüntüne ahyran olucak hayabusayla başlamanı tavsiye ederim :queen:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
tvs apache alabilirsin.uzun zaman sorunsuz kullanırsın :cat: kanuni ye gelince;tamam motosiklet'den anlarız ama o model yeni olduğu için belki ilk alan ve kullanan sen olacaktın.yani artı ve eksilerini bilemediğinden kimse önermiyor diyebilirim.anlayacağın tamamen kapalı kutu...
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
49
Gösteriş istiyosan ya z1000 yada hayabusa alıcaksın hacı böle gazladınmı millet hem sesine hem görüntüne ahyran olucak hayabusayla başlamanı tavsiye ederim :queen:

Kimi gösteriş için ona biner kimi "Bindimmi adam gibi motora binerim demek için"
 
Katılım
19 Nis 2012
Mesajlar
12
Hocam haklısın bu motorlar gerçekten ağır. Ama sürüyüşü etkilemez ki? Ben 70 kiloluk bir insanım aslında daha hafif olan yamaha xt kullanıyordum düne kadar, dedilerki tekerler patladı bugün bunu kullancan 250 kg luk motor. İlk başta korktum tabi bende kalıp falan 0 zaten.
2 saat boyunca sürdüm en ufak bir rahatsızlık vermedi. Aksine inanılmaz rahat konforlu bir sürüyüş oldu.

Yapman gereken virajlarda daha temkinli olmak.

Ama dersen ben şehir içinde ön teker kaldircam akrobasi yapcam diyorsan o başka.
Yorumum yanlış değil bence. Eğer profesyonel amaçlı kullanmicaksan motoru 125 cc alınmaz.
Ben avrupada yaşıyorum. Eğitimin disiplinin çok üst düzeyde olduğu bir yerde kimse 125 cc kelimesini kullanmıyor. Belki bu yüzden sizi anlamakta zorlanıyorum.

İyi günler
Anladım Hocam Çok Haklısınız Büyük Motorlardan Korkuyorum Ne Yalan Söyliyeyim Belki Kullanmadığımdandır.Yorum İçin Teşekkürler.tvs apache De Karar Kılacağım Gibi Duruyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------

tvs apache alabilirsin.uzun zaman sorunsuz kullanırsın :cat: kanuni ye gelince;tamam motosiklet'den anlarız ama o model yeni olduğu için belki ilk alan ve kullanan sen olacaktın.yani artı ve eksilerini bilemediğinden kimse önermiyor diyebilirim.anlayacağın tamamen kapalı kutu...
Evet Hocam Bende O Motorda Karar Kıldım Gibi Araştırmaya Başladım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:19 ----------

Gösteriş istiyosan ya z1000 yada hayabusa alıcaksın hacı böle gazladınmı millet hem sesine hem görüntüne ahyran olucak hayabusayla başlamanı tavsiye ederim :queen:
Sırf Gösteriş İçinde ALmıyorm Hocam Hem İletişim Amaçlı Hem Gösteriş(Gösteriş Dedinmi Motorda Asalet Olsun Yeter) Hemde Motor Sevgisinden.)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst