Regal Raptor dd 250e-9 & Mondial 250 Mct

Mondial 250 Mct & Regal Raptor dd 250e-9 Oy'un Hangisine?


  • Kullanılan toplam oy
    23
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
61
Bildiğim kadarıyla ikisi de Çin malı ama bu devirde Çin malı olmayan araç, malzemele... hiç birşey kalmadı. Hangisini tavsiye edersiniz? İkisinin de artıları ve eksileri nelerdir?
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
316
eski bir kullanıcısı olarak regali tek geçerim hatta kullananların çoguda çinli olduğuna inanmaz :)
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
276
valla arkadaşım ben 3,5 yıldır mct kullanıyoryum hiç yolda kalmadım 600 km uzun yol bile yaptım hiç banamısın demedi regali bilmiyorum ama çok farkı olduğunuda sanmıyorum
uzun yolda ikiside artçı için yorucu ve popo ağrımaları oluyor
sakin orta düzey bir sürüş yapacaksan 250 mct yi öneririm
hayırlısı olsun
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
61
eski bir kullanıcısı olarak regali tek geçerim hatta kullananların çoguda çinli olduğuna inanmaz :)

valla arkadaşım ben 3,5 yıldır mct kullanıyoryum hiç yolda kalmadım 600 km uzun yol bile yaptım hiç banamısın demedi regali bilmiyorum ama çok farkı olduğunuda sanmıyorum
uzun yolda ikiside artçı için yorucu ve popo ağrımaları oluyor
sakin orta düzey bir sürüş yapacaksan 250 mct yi öneririm
hayırlısı olsun

İlginiz için teşekkürler arkadaşlar ama birazda teknik bilgiler verebilir misiniz? Örneğin Km'de ne yakıyorlar? vibrasyonları nasıl? Yol tutuşları, Rampa çıkışları iyi mi? ...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
kullanıcısı olmayarak, uzaktan bakış açısı olarak, gördüklerim,duyduklarım,okuduklarımı göz önünde bulundurarak regal raptor daha Yakışıklı ve çekici. Regal su, mct hava soğutmalı. Kullananlar daha net cevap vereceklerdir.
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
165
Regal Raptor 250 e9 kullanıcısıyım. motosiklet çinli fakat diğer çinlilerin en iyisi denilebilir. kulvarındaki 250 lik motorlara göre seri ve güçlü bir motor. su soğutması uzun yol için avantaj. vibrasyon 100 km hızdan sonra yok denecek kadar az diyebilirim. 2006 modelleri 3 - 4 arası. bu modelde bu fiyata alınabilecek en iyi motosiklet denilebilir. 5 gün önce bir günde 600 km yaptım. tokat zileden yola çıktım, yozgat üzerinden kayseriye ulaştım. daha sonra sivas üzerinden tekrar zile ye döndüm. km de 18 kuruş yaktı. ortalama hızım 110 idi. yani yola göre 100 - 120 arası gittim geldim. tavsiye ederim. bu fiyatlarda motor arıyorsan Regal seni üzmez. daha fazla teknik bilgi için regalraptor.net i inceleyebilirsin.
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
bende regal diyorum...
benimki yüzlük ufak ama vibrasyon harici bir derdin olmaz...oda her iki motorda var...bu yılın başında aldım 6 ocakta...aldığımda antalyada fırtına
vardı...ama daha önce sözleştiğimiz için gidip aldım...itfaiye su tutmuş gibi yağmura yakalandım...diz boyu sulara girdim çıktım...85km tek kontak geldim...
(manavgat-antalya)banamısın demedi...yolda kalan kalana ben kalmadım...ama mct yi yabana atma derim bir tanıdıkta var 28000km de...daha bir vida
sıktırmak için sanayiye gitmişliği yoktur...yağına,suyuna vs kendi bakar...çok memnun...hayırlı olsun...
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
regal raptor diyorum başkada bişi demiyorum :wiinkk:
5 sene 43000km bakınız geziler etkinlikler :cat:
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
61
Regal Raptor 250 e9 kullanıcısıyım. motosiklet çinli fakat diğer çinlilerin en iyisi denilebilir. kulvarındaki 250 lik motorlara göre seri ve güçlü bir motor. su soğutması uzun yol için avantaj. vibrasyon 100 km hızdan sonra yok denecek kadar az diyebilirim. 2006 modelleri 3 - 4 arası. bu modelde bu fiyata alınabilecek en iyi motosiklet denilebilir. 5 gün önce bir günde 600 km yaptım. tokat zileden yola çıktım, yozgat üzerinden kayseriye ulaştım. daha sonra sivas üzerinden tekrar zile ye döndüm. km de 18 kuruş yaktı. ortalama hızım 110 idi. yani yola göre 100 - 120 arası gittim geldim. tavsiye ederim. bu fiyatlarda motor arıyorsan Regal seni üzmez. daha fazla teknik bilgi için regalraptor.net i inceleyebilirsin.

Evet su soğutmalı olması gerçekten bir avantaj. Fiyatı da bu modeldeki diğer motorlar için yüksek bu da birşey anlatır aslında.. İnsanlarımız ucuz olsun iyi olsun diyor ucuz olmasının amacı ne? Dostum ben 14 kuruş diye okumuştum yanlış hatırlamıyorsam, 18 kuruş normal mi bir bilgin var mı? Yedek parçaları pahalı mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------

bende regal diyorum...
benimki yüzlük ufak ama vibrasyon harici bir derdin olmaz...oda her iki motorda var...bu yılın başında aldım 6 ocakta...aldığımda antalyada fırtına
vardı...ama daha önce sözleştiğimiz için gidip aldım...itfaiye su tutmuş gibi yağmura yakalandım...diz boyu sulara girdim çıktım...85km tek kontak geldim...
(manavgat-antalya)banamısın demedi...yolda kalan kalana ben kalmadım...ama mct yi yabana atma derim bir tanıdıkta var 28000km de...daha bir vida
sıktırmak için sanayiye gitmişliği yoktur...yağına,suyuna vs kendi bakar...çok memnun...hayırlı olsun...

İşin açığı ilk olarak aklımda Mondial vardı ama Forumdan okuduklarım kadarıyla; Evet Mct kullananlar pişman değil ama bu iki motoru kıyasladığımız zaman Regal öne çıkıyor..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:01 ----------

regal raptor diyorum başkada bişi demiyorum :wiinkk:
5 sene 43000km bakınız geziler etkinlikler :cat:

Teşekkürler :mrgreen:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
açıkça söyleyeyimki ikisini aynı kefeye koymam bile...regal, mct'den 3 gömlek üstün çünkü,belki 5 bile olabilir :)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
78
Asya Pars 250 diyorum bende :D Nede alsa regalin aynısı sadece ismi değişik. Kaldıki regalden daha ucuz :)
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
raptor al hocam bugün şöyle bir motorcuları dolaşayım dedim...daytona vs içim gitti valla...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst