eski bir kullanıcısı olarak regali tek geçerim hatta kullananların çoguda çinli olduğuna inanmaz![]()
valla arkadaşım ben 3,5 yıldır mct kullanıyoryum hiç yolda kalmadım 600 km uzun yol bile yaptım hiç banamısın demedi regali bilmiyorum ama çok farkı olduğunuda sanmıyorum
uzun yolda ikiside artçı için yorucu ve popo ağrımaları oluyor
sakin orta düzey bir sürüş yapacaksan 250 mct yi öneririm
hayırlısı olsun
Regal Raptor 250 e9 kullanıcısıyım. motosiklet çinli fakat diğer çinlilerin en iyisi denilebilir. kulvarındaki 250 lik motorlara göre seri ve güçlü bir motor. su soğutması uzun yol için avantaj. vibrasyon 100 km hızdan sonra yok denecek kadar az diyebilirim. 2006 modelleri 3 - 4 arası. bu modelde bu fiyata alınabilecek en iyi motosiklet denilebilir. 5 gün önce bir günde 600 km yaptım. tokat zileden yola çıktım, yozgat üzerinden kayseriye ulaştım. daha sonra sivas üzerinden tekrar zile ye döndüm. km de 18 kuruş yaktı. ortalama hızım 110 idi. yani yola göre 100 - 120 arası gittim geldim. tavsiye ederim. bu fiyatlarda motor arıyorsan Regal seni üzmez. daha fazla teknik bilgi için regalraptor.net i inceleyebilirsin.
bende regal diyorum...
benimki yüzlük ufak ama vibrasyon harici bir derdin olmaz...oda her iki motorda var...bu yılın başında aldım 6 ocakta...aldığımda antalyada fırtına
vardı...ama daha önce sözleştiğimiz için gidip aldım...itfaiye su tutmuş gibi yağmura yakalandım...diz boyu sulara girdim çıktım...85km tek kontak geldim...
(manavgat-antalya)banamısın demedi...yolda kalan kalana ben kalmadım...ama mct yi yabana atma derim bir tanıdıkta var 28000km de...daha bir vida
sıktırmak için sanayiye gitmişliği yoktur...yağına,suyuna vs kendi bakar...çok memnun...hayırlı olsun...
regal raptor diyorum başkada bişi demiyorum :wiinkk:
5 sene 43000km bakınız geziler etkinlikler :cat: