- Katılım
- 9 Kas 2004
- Mesajlar
- 300
Bu konuda iddalı bir tezim yokEralp abiden yardım alalım
Hem bende bilgi edinmiş olurum Cihan
![]()
Arkadaşlar stop etmesinin sebebi aracın fabrika çıkışı rolanti ayarının çok düşük olmasından kaynaklanıyor. Deponun altında karbüratör var onun sağ alt tarafında elle çevrilebilecek durumda olan bir vida var.. Onu saat yönünün tersi istikamette yarım tur cevirirseniz hem daha düzenli çalışacak hem de stop etme derdinden kurtulacaksiniz..
