Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Kas 2004
Mesajlar
300
Bu konuda iddalı bir tezim yok :) Eralp abiden yardım alalım ;) Hem bende bilgi edinmiş olurum Cihan ;)

Arkadaşlar stop etmesinin sebebi aracın fabrika çıkışı rolanti ayarının çok düşük olmasından kaynaklanıyor. Deponun altında karbüratör var onun sağ alt tarafında elle çevrilebilecek durumda olan bir vida var.. Onu saat yönünün tersi istikamette yarım tur cevirirseniz hem daha düzenli çalışacak hem de stop etme derdinden kurtulacaksiniz..
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
işte bu durumlar için devir saatti isterdim.Neyse tesekkurler motor ısıttıktan sonra uygulıcam sesını gore hareket edıcem.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
jiglede neymiş? Ben 96 titanın jiklesini en son nezaman ellediğimi hatırlamıyorum. En soğuk günde bi tepikle çalışır :) malum havalar ısındı. Siz hala hondanın jiklesinimi okşuyosunuz? :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bu motorda rodaj yokmu alır almaz herkes yardırıyor 80-90 uzun yol yapıyor ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
jiglede neymiş? Ben 96 titanın jiklesini en son nezaman ellediğimi hatırlamıyorum. En soğuk günde bi tepikle çalışır :) malum havalar ısındı. Siz hala hondanın jiklesinimi okşuyosunuz? :)

honda eski honda değil yumurta:) eskisi gibi kış kıyamette bi tepikle çalışan motor üretse honda satış rekoru kırar..15 yaşında titanla adamlar kuryelik yapıyorlar 3 yaşında cbfci kurye arkadaşım var her ay motorun kıçını başını yaptırıyor..satıp titan alıcam diyor..
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718

Bugun sahılde bıraz dolastıktan sonra baktım ılk 100 gormusuz durup resım aldık :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
honda eski honda değil yumurta:) eskisi gibi kış kıyamette bi tepikle çalışan motor üretse honda satış rekoru kırar..15 yaşında titanla adamlar kuryelik yapıyorlar 3 yaşında cbfci kurye arkadaşım var her ay motorun kıçını başını yaptırıyor..satıp titan alıcam diyor..
Alsın valla. Bikere adam gibi bakım yaptırır. Sonra eşşek gibi süüürrr. Cbf 10 kere girse titana 1 bakım yeter. Cebe kaar kalır.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Hocam ne kadar süre cbf kullandınız?

1 km kadar :) ne yani bana cbf nin titandan sağlam olduğunumu idda ediyosunuz? sakın öyle bi yanılgıya düşmeyin. Cbf az yakabilir, titreşim olmayabilir, konforu iyi olabilir ama titandan sağlam olamaz. Sakın titandan daha sağlamdır diye masal okumayınız. Sevgiler.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Öyle bir şey söyliyemem, okuduklarıma göre daha sağlamdır. Okuduklarıma göre diyorum çünkü en son titan ne zaman üretildi bilmiyorum ama 2005-2008 ise ben daha ilkokuldaydım, bilemem yani :) Takıldığım nokta cbf e yapılan abartılı eleştiriler.
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
Öyle bir şey söyliyemem, okuduklarıma göre daha sağlamdır. Okuduklarıma göre diyorum çünkü en son titan ne zaman üretildi bilmiyorum ama 2005-2008 ise ben daha ilkokuldaydım, bilemem yani :) Takıldığım nokta cbf e yapılan abartılı eleştiriler.
Ona bkarsan cb125e dandık uretılmıs baksana adamlar az tuketsın dıye rolantı kısıyor bız acemılerde bunu bılmıyoruz stop edıyor dıye yazınca hemen dandık uretım dıye eklenıyor sonuna...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
türkiyede anadolu motor a.ş. Tarafindan 1996-2002 yılları arasında üretildi titan. Parçaları özellikle motor kısmı japonyadan geliyordu. Geri kalan parçaları türkiyede toplatıldı üretildi. Eksozu bilen eksoz, far ve sinyallerini farba üretiyordu mesela. 2002 de istanbuldaki fabrikası kapandı. 2002 - 2006 modelleri brezilyada üretilip getirildi. 2006 modelden sonra türkiyede satışı durdu. Şuan hala başka ülkelerde satışı ve yeni modelleri var.
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
97
ya adem,arkadaşım senin sıkıntın nedir abi titanı bizde biliyoruz ama bu senin yaptığının bu forumda kimseye bi faydası yok.cb 125 e dibin düşüyo sanırım.titanın bildiyin özelliklerini bizle paylaş ama diğerleri hakkında müsade ette kullananlar konuşsun.bi de ybr ci takip ediyo açık yakalamak için.bırakın bu işleri çok saçma.honda jikle koymuş ama kullanılmasın diye öyle dimi arkadaşım.burda bu kadar kullanıcının, bilip bilmeden konuşarak canlarını sıkmanın hiçbir manası yok.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ya adem,arkadaşım senin sıkıntın nedir abi titanı bizde biliyoruz ama bu senin yaptığının bu forumda kimseye bi faydası yok.cb 125 e dibin düşüyo sanırım.titanın bildiyin özelliklerini bizle paylaş ama diğerleri hakkında müsade ette kullananlar konuşsun.bi de ybr ci takip ediyo açık yakalamak için.bırakın bu işleri çok saçma.honda jikle koymuş ama kullanılmasın diye öyle dimi arkadaşım.burda bu kadar kullanıcının, bilip bilmeden konuşarak canlarını sıkmanın hiçbir manası yok.
Ne yani beni kovuyomusun formdan? Niye milletin canını sıkayım? Jikle konusunda benim honda motorumla kıyaslama yaptım. Yapamazmıyım? Senden başka rahatsız olan varmı? Kötü bişeymi paylaşmışım? Yazdıklarımı beyenmiyosan okumazsın. Okursanda düz gider okumamışsın gibi forma devam edersin. Benim kimseye titanı özendırme gibi bi niyetim yok. Zaten sıfırıda yok. Sadece paylaşım yapıyorum. Kimseye taş attığımda yok. İsteyen beyensin isteyen beyenmesin. Durmak yok forma devam :)
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
97
adem bey benim kimseyei kovmaya yetkim yok.buraya düz geçmek içinde girmiyoruz.cb125 alan arkadaşların çoğu tecrübesiz yazdığın yorumlar insanlara sorunları varmış gibi gelir.kötülemiyosu ama beş para etmez diyosun.yoksa hatırlamıyomusun.şimdi bana söylermisin jikle ile çalıştırma bi sorunmudur.senin motorun jiklesiz çalışıyo diye birçok arkadaşımızın kafasını karıştırıyosun.ama eğer rahatsız olduysanız diğer arkadaşlarım gibi okumamış gibi yapar devam ederim.tabiki ben paylaşımdan yanayım.ne güzel söylemişsiniz artık sıfırı yok diye.şimdi kardeşim senin her fırsatta cb125 i titanla uyuşturma yapıp titanı galip çıkarman,arkadaşlar satın bu motorları dandik bunlar titanın sıfırıda kalmadı en iyisi bırakın bu motor sevdsını mı demek.
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
49
Bu gün ışıkta berlerken yanıma cb 125 geldi fiyatını sordum 4.200 dedi bu motor için çok değilmi cbf ler o fiyata diye biliyorum ama
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öyle bir şey söyliyemem, okuduklarıma göre daha sağlamdır. Okuduklarıma göre diyorum çünkü en son titan ne zaman üretildi bilmiyorum ama 2005-2008 ise ben daha ilkokuldaydım, bilemem yani :) Takıldığım nokta cbf e yapılan abartılı eleştiriler.

bu halk titanla dünya kadar km yol yaptı..bir dünya kurye ekmek yedi o titanlarla..iste o titani gören insanlar cbfyı görünce tabi eleştiriyorlar..sen de görseydın 15 senekı önce üretilmiş titanla cbfyı yanyana karşılaştırma şansın olsa keşke
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
Bu gün ışıkta berlerken yanıma cb 125 geldi fiyatını sordum 4.200 dedi bu motor için çok değilmi cbf ler o fiyata diye biliyorum ama

o arkadas ucmus afedersın banada soruyorlar 3600 dıom he lısteden alırsan 3900 fln olur pıyasayı yuksek tutucam dıye abartmanın anlamı yok... Zaten yolda sucu pızzacı kuryecı kım gorse s.a dıyıp soruyor memnunmusn dıye alıstım artık:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst