geçen sene motosikleti muayeneye götürdügümde görevli sert kalkış yap ama ön teker havaya kalkmalı dedi :silent: bende dedim ben kaldıramam gel sen kaldır dedim

mozart şeklini aldı birden.aklı sıra makara yapıcak.sonra bakındı motorun sağına soluna bir kusur yok son anda arka fren camının çatlak oldugunu gördü hafif kusur olarak yazmış.öyle geçtik.
adamların farları yanmaz,lastikler kaç senelik belli degil,motorun sağı solu yağ içinde geçer muayeneden .
ben zaten görmedim devletin bir işide işin ehli kişiye yaptırdığını ve rutin kontrol mekanizmasının çalıştıgını.
çok bilirim araç muayenesinden kesinlikle geçmemesi gereken araçların muayeneden geçtiğini.Ya para çalışıyor (rüşvet ) yada torpil.