- Katılım
- 21 Haz 2011
- Mesajlar
- 162
- Konu Yazar
- #1
hayırlı geceler arkadaşlar . benim derdim windows 7 de arama yapamıyorum . illa aradıgın dosyanın adını yazmam gerekiyor ama ben aradıgım videonun ismini unutdum . 2 3 yıl oldu yapalı . bu win.7 de xp deki gibi sadece videoları aratamıyormuyuz bütün videoları önüme dökmenin bi yolu yokmu yardım edin lütfen
Moderatör tarafında düzenlendi: