Akıllı Cep Telefonu,Ama Hagisi?

Katılım
11 May 2011
Mesajlar
272
ülen bu HTC telefonuda yeni duydum:silent:
Ne kadar geri kalmışım teknolojiyi takip etmekte:cyclopsan
Halbuki bu cep telefonu denen meretlerin ataları yeni çıktığında ne çok takip ederdim.Birkaç ayda bir telefon değiştirirdim.:mrgreen:
Şimdi aval aval bakıyorum meretlere:p

htc bu işin en iyisidir(öznel cümle). eğer desire z yi seçerseniz size fiziksel bir klavye sunucak ama karşılığında 800 mhz bir işlemci olucak buda diğer rakiplerden 200 mhz az bir işlemci demek.grafik kartları önerdiğim telelfonlarda aynı andreo 205 kullanıyorlar yani bütün oyunlar rahat oynanabilir.fiyat performans ürünü sorarsanız xperia neo v yi kesinlikle öneririm kamerası falan güzel ama ekran 3.7 inc. ve dar bu yüzden htc desire hd diyorum karar sizin sorunuz olursa cevaplamaya hazırım
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
0
Hocam merhabalar, yeni çıkan ve donanımı ve özellikleri ile sizi uzun zaman götürebilecek ve konuda bahsettiğiniz gibi 1000TL civarında bir telefon olarak önerim.Şu anda piyasada oldukça talep edilen Android işletim sistemli Samsung Galaxy S Plus olacak. Detaylı incelemek isterseniz buraya bakmanızı öneriririm.

Android
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
htc bu işin en iyisidir(öznel cümle). eğer desire z yi seçerseniz size fiziksel bir klavye sunucak ama karşılığında 800 mhz bir işlemci olucak buda diğer rakiplerden 200 mhz az bir işlemci demek.grafik kartları önerdiğim telelfonlarda aynı andreo 205 kullanıyorlar yani bütün oyunlar rahat oynanabilir.fiyat performans ürünü sorarsanız xperia neo v yi kesinlikle öneririm kamerası falan güzel ama ekran 3.7 inc. ve dar bu yüzden htc desire hd diyorum karar sizin sorunuz olursa cevaplamaya hazırım
Yaptığım kısa bir araştırma neticesi,HTC nin kamera,video oynatma ve şarj ömrü sorunları var gibi görünüyor.Bu konuda sen ne diyorsun?
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
49
Bence İphone alın hem uygulama olarak geniş bir yere sahip telefona virüs bulaşma derdi yok

yalnız tek bir kötü durumu var her telefona bluetooth eşleştirmesi yapılamıyor
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Hocam merhabalar, yeni çıkan ve donanımı ve özellikleri ile sizi uzun zaman götürebilecek ve konuda bahsettiğiniz gibi 1000TL civarında bir telefon olarak önerim.Şu anda piyasada oldukça talep edilen Android işletim sistemli Samsung Galaxy S Plus olacak. Detaylı incelemek isterseniz buraya bakmanızı öneriririm.

Android
her şeyi güzelde birde flaş ve kamera deklaşörü olsaydı:pale:
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
92
Tavsiyem 2. el faturalı garantili ıphone alman. Her şeyiyle diğerlerine örnek telefonur kendisi.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Bence İphone alın hem uygulama olarak geniş bir yere sahip telefona virüs bulaşma derdi yok

yalnız tek bir kötü durumu var her telefona bluetooth eşleştirmesi yapılamıyor
IPHONE zaten fiyat bakımından bana uymaz.1000 TL.altı bir telefon arıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------

Tavsiyem 2. el faturalı garantili ıphone alman. Her şeyiyle diğerlerine örnek telefonur kendisi.
Bu güne kadar 2.el hiç bir elektronik ürün almadım.İlgine teşekkürler.
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
49
Sonuçta IPHONE yi 2.el de alsanız sorun yapma olasılığı çok az , ben t20 aldım biraz daha para ekleyip te 2. el iphone almadığıma pişmanım
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
0
her şeyi güzelde birde flaş ve kamera deklaşörü olsaydı:pale:

O zaman size tavsiyem Samsung i8150 Galaxy W 'dir.

1.4 Ghz işlemci
3.7'' inç Ekran (480x800) piksel çözünürlük
Android 2.3 Gingerbread işletim Sistemi
5.0 Megapixel Kamera Entegre Flash

KDV Dahil : 749,01 TL | Peşin fiyatına 12 x 62,42 TL

İNCELEMEK İSTERSENİZ : TIKLAYINIZ
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Necati abi
sağlam oluşu ve uygulama genişliği olarak nokia,
zarif ve gösterişli olsun diyorsan samsung öneririm, samsung dokunmatik özellik olarak nokia dan daha iyi gibi.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
O zaman size tavsiyem Samsung i8150 Galaxy W 'dir.

1.4 Ghz işlemci
3.7'' inç Ekran (480x800) piksel çözünürlük
Android 2.3 Gingerbread işletim Sistemi
5.0 Megapixel Kamera Entegre Flash

KDV Dahil : 749,01 TL | Peşin fiyatına 12 x 62,42 TL

İNCELEMEK İSTERSENİZ : TIKLAYINIZ
bu telefon gayet mantıklı geldi bana.Favorilerimin içine aldım.teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

Necati abi
sağlam oluşu ve uygulama genişliği olarak nokia,
zarif ve gösterişli olsun diyorsan samsung öneririm, samsung dokunmatik özellik olarak nokia dan daha iyi gibi.
Valla Nokia tavsiye eden bir sen oldun.herkes dokunmatik ekranda nokia dan kaçın diyor.
Birde işletim sistemi android olsun diyor herkes.
konuyu açarken kafamda işletim sistemi yoktu.Şimdi birde işletim sistemi sorunsalı yaşıyorum :)
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Tabii ki Wave 3
Super AMOLED ekranı ve gorilla glass dokunmatik yüzey "kesinlikle çizilmez"
işletim sistemi BADA2.0
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Rica ederim yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.
Konuyu açarken seçtiğim telefonları şöyle bir inceledimde,üçüde ayrı işletim sistemindeymiş:cyclopsan
Gelen cevaplardan android sistemi seçmem gerektiğini anladım.Ancak bu sistemin avantajı nedir veya ne değildir,bunu anlayamadım?
Senin imza bölümündeki adresten, bu konuda beni aydınlatabileceğini sanıyorum.Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
0
Elbette yardımcı olabilirim.İmzamdaki sitenin sahibiyim :)

Android işletim sistemi Google'ın çıkarmış olduğu Linux tabanlı bir açık kaynak kodlu işletim sistemidir.2008 yılında piyasaya sürülen bu işletim sistemli telefonlar 2012 ye geldiğimzde pazar payının %55 ini geçirmiş durumda.Hal böyle olunca BÜYÜK GSM firmaları ( Samsung, Sony, Motorola, LG, Htc ) vs.. telefonlarında bu işletim sistemi kullanmaya başladılar.Android‘in bu güne kadar bilinen 450,000 kadar Android uygulaması mevcuttur ve gün geçtikçe artmaktadır. Android Uygulamalarını indirebilmek için Google PLAY‘i kullanmak gerekir. Google Play kurumsal bir Android uygulama mağazasıdır.Android’in En Belirgin Özellikleri

Android açık kaynak kodlu olmasından dolayı, kullanıcıların da kendilerine özgü Android uygulama yazmasına imkan vermektedir. Android’i Google’nin satın almasından sonra, Android medya da çok popülerliğe kavuşmuş ve bu sayede birçok mobil üreticinin yeni modellerinde yer almaya başlamıştır. Android, Flash, multitouch ve çoklu görev yani multitasking özellikleri ile gelmektedir. Ayrıca Android’in en önemli noktası ise Google Play üzerinden dağıtılan ücretsiz uygulamalardır. Google Play, diğer mobil işletim sistemlerinin marketlerine göre en çok ücretsiz uygulama barındıran bir mağazadır.


-Yukarda bir arkadaş Wave 3 demiş Bada işletim sistemli.Aklınızı karıştırmasın android in yanına bile yaklaşamaz :)
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Elbette yardımcı olabilirim.İmzamdaki sitenin sahibiyim :)

Android işletim sistemi Google'ın çıkarmış olduğu Linux tabanlı bir açık kaynak kodlu işletim sistemidir.2008 yılında piyasaya sürülen bu işletim sistemli telefonlar 2012 ye geldiğimzde pazar payının %55 ini geçirmiş durumda.Hal böyle olunca BÜYÜK GSM firmaları ( Samsung, Sony, Motorola, LG, Htc ) vs.. telefonlarında bu işletim sistemi kullanmaya başladılar.Android‘in bu güne kadar bilinen 450,000 kadar Android uygulaması mevcuttur ve gün geçtikçe artmaktadır. Android Uygulamalarını indirebilmek için Google PLAY‘i kullanmak gerekir. Google Play kurumsal bir Android uygulama mağazasıdır.Android’in En Belirgin Özellikleri

Android açık kaynak kodlu olmasından dolayı, kullanıcıların da kendilerine özgü Android uygulama yazmasına imkan vermektedir. Android’i Google’nin satın almasından sonra, Android medya da çok popülerliğe kavuşmuş ve bu sayede birçok mobil üreticinin yeni modellerinde yer almaya başlamıştır. Android, Flash, multitouch ve çoklu görev yani multitasking özellikleri ile gelmektedir. Ayrıca Android’in en önemli noktası ise Google Play üzerinden dağıtılan ücretsiz uygulamalardır. Google Play, diğer mobil işletim sistemlerinin marketlerine göre en çok ücretsiz uygulama barındıran bir mağazadır.


-Yukarda bir arkadaş Wave 3 demiş Bada işletim sistemli.Aklınızı karıştırmasın android in yanına bile yaklaşamaz :)
Verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim.Siteni sık kullanılanlara ekliyorum.Kafama takılan şeyler olursa tekrar rahatsız ederim.
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
0
Rahatsız etmek ne demek elbette her zaman beklerim.Forumda olmadığım zamanlar sitedeki iletisim kısımından da bana ulaşabilirsiniz
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Rahatsız etmek ne demek elbette her zaman beklerim.Forumda olmadığım zamanlar sitedeki iletisim kısımından da bana ulaşabilirsiniz
Sitene şöyle bir göz atınca,hemen aklıma bir soru takıldı?
android in tanıtım kısmında,ileride telefonun sesli komutlarla yönetilebileceğini yazmışsın.Acaba bu yazılımlar çıkana kadar beklemelimiyim diye düşünmeye başladım.Zira gözlük kullanmak zorundayım ve çoğu zaman yanımda olmuyor gözlüğüm:)Yada bu günlerde alacağım bir android telefona bu özellik daha sonradan yüklenebilirmi?
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
0
Artık çoğu telefon bu özellikleri destekliyor o yüzden sıkıntı etmenize gerek yok :) Önermiş olduğum Samsung i8150 Galaxy W için sıkıntı yok yani. Olmayan telefonlarda ise güncelleme ile bu özelliği daha sonradan eleyebiliyorsunuz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst