- Katılım
- 11 May 2011
- Mesajlar
- 272
ülen bu HTC telefonuda yeni duydum:silent:
Ne kadar geri kalmışım teknolojiyi takip etmekte:cyclopsan
Halbuki bu cep telefonu denen meretlerin ataları yeni çıktığında ne çok takip ederdim.Birkaç ayda bir telefon değiştirirdim.:mrgreen:
Şimdi aval aval bakıyorum meretlere![]()
htc bu işin en iyisidir(öznel cümle). eğer desire z yi seçerseniz size fiziksel bir klavye sunucak ama karşılığında 800 mhz bir işlemci olucak buda diğer rakiplerden 200 mhz az bir işlemci demek.grafik kartları önerdiğim telelfonlarda aynı andreo 205 kullanıyorlar yani bütün oyunlar rahat oynanabilir.fiyat performans ürünü sorarsanız xperia neo v yi kesinlikle öneririm kamerası falan güzel ama ekran 3.7 inc. ve dar bu yüzden htc desire hd diyorum karar sizin sorunuz olursa cevaplamaya hazırım