- Konu Yazar
- #1
Selamlar
Geçen yılın temmuz ayından beridir bir motor aşkı ki anlatamam.
Şöyleki: sınavlara hazırlanıyorum. Gittiğim dersane cadde üzerinde olduğu için ambulans ve polis sireni çokça duyuluyor ve tabii korna. Ancak dikkatimi dağıtabilen tek şey motorların sesi oluyor, ambulans sireni kadar ses çıkarması önemli değil, içim gidiyor içim
ale:
Sınavlarım bittikten sonra 1 ay içinde yoğun bir ticaret ve fotoğrafçılık alanında çalışmam olacak motosiklet paramı çıkartabilmek için. Bir ayda kazanabileceğim maksimum para 4.000 TL. Ancak 1.5 ay çalışırsam şansıma da bağlı olarak 6500-8000 arası kazanabilirim.
Sınav sonrasında bir an evvel motoruma kavuşmak için çok çaba sarf edeceğim en küçük bir hayal kırıklığı istemiyorum.
Gözüme en hoş gelen motor Kawasaki Ninja 250R ancak başlangıç için fazla olacağı düşüncesindeyim. Hız yapmayacağıma eminim ancak o motorla bir düştük mü masrafı çok olacaktır.Sizin deyiminizle yürümeyi öğrenmeden koşmak istemiyorum
Bu sebeple gözüme kestirdiğim modeller
Honda CBR 125R (2011 model)
TVS Apache RTR 150
Yamaha YZF R125
Şimdi neden YBR 125 istemiyorum onu açıklayayım:
Boyum 1.83 ve 75 küsür kilodayım. Motorun altımda komik durmasını kesinlikle istemiyorum. CBR 125R nin 2011 model olmasını şart koşmamın sebebi de bu.
YZF R 125 de 125cc bir motora göre fazla pahalı geliyor bana, onun yerine Ninja alıp daha dikkatli sürerim de demiyor değilim.
TVS RTR 150 , CBR 125R ye göre daha kalıplı, yine de üstünde nasıl dururum bilmiyorum.Apache'de vibrasyon sorunu olduğunu okudum, izledim. Ne derecededir, kullananların görüşü nedir bilmek isterim.
Bu yazdıklarım içinden eninde sonunda sahip olmak istediğim motosiklet yeşil kaplumbağa, ondan öncesi için çok para harcamayıp, vitesli motor kullanımında tecrübe edinmek için idareten bir motor istiyorum, o sebeple saydıklarım motorlar 2.el olacak.
Honda'nın fiyat politikasına bakılırsa ninjam da 2.el olacak
Uzun bir yazı oldu, umarım cevaplar da kafam da soru işareti bırakmaz ve eminim beni anlıyorsunuzdur
Tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler...
Geçen yılın temmuz ayından beridir bir motor aşkı ki anlatamam.
Şöyleki: sınavlara hazırlanıyorum. Gittiğim dersane cadde üzerinde olduğu için ambulans ve polis sireni çokça duyuluyor ve tabii korna. Ancak dikkatimi dağıtabilen tek şey motorların sesi oluyor, ambulans sireni kadar ses çıkarması önemli değil, içim gidiyor içim
Sınavlarım bittikten sonra 1 ay içinde yoğun bir ticaret ve fotoğrafçılık alanında çalışmam olacak motosiklet paramı çıkartabilmek için. Bir ayda kazanabileceğim maksimum para 4.000 TL. Ancak 1.5 ay çalışırsam şansıma da bağlı olarak 6500-8000 arası kazanabilirim.
Sınav sonrasında bir an evvel motoruma kavuşmak için çok çaba sarf edeceğim en küçük bir hayal kırıklığı istemiyorum.
Gözüme en hoş gelen motor Kawasaki Ninja 250R ancak başlangıç için fazla olacağı düşüncesindeyim. Hız yapmayacağıma eminim ancak o motorla bir düştük mü masrafı çok olacaktır.Sizin deyiminizle yürümeyi öğrenmeden koşmak istemiyorum
Bu sebeple gözüme kestirdiğim modeller
Honda CBR 125R (2011 model)
TVS Apache RTR 150
Yamaha YZF R125
Şimdi neden YBR 125 istemiyorum onu açıklayayım:
Boyum 1.83 ve 75 küsür kilodayım. Motorun altımda komik durmasını kesinlikle istemiyorum. CBR 125R nin 2011 model olmasını şart koşmamın sebebi de bu.
YZF R 125 de 125cc bir motora göre fazla pahalı geliyor bana, onun yerine Ninja alıp daha dikkatli sürerim de demiyor değilim.
TVS RTR 150 , CBR 125R ye göre daha kalıplı, yine de üstünde nasıl dururum bilmiyorum.Apache'de vibrasyon sorunu olduğunu okudum, izledim. Ne derecededir, kullananların görüşü nedir bilmek isterim.
Bu yazdıklarım içinden eninde sonunda sahip olmak istediğim motosiklet yeşil kaplumbağa, ondan öncesi için çok para harcamayıp, vitesli motor kullanımında tecrübe edinmek için idareten bir motor istiyorum, o sebeple saydıklarım motorlar 2.el olacak.
Honda'nın fiyat politikasına bakılırsa ninjam da 2.el olacak
Uzun bir yazı oldu, umarım cevaplar da kafam da soru işareti bırakmaz ve eminim beni anlıyorsunuzdur
Tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler...