Seçenek çok; mondi mcx,motoran CBS 150 BALANCER,kuba fastwind200 arasında kaldım

Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
o yüzden bazen mr mi alsam diyorum çok rahat bi sürüş pozisyonu var alçak şase motorlar zaten aynı :) sadece arka fren deki disk farkı var görünürde :)
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Heh aynen Be Kanka Sende benim gibi düşünüyon am mr de 110 bile basamıyor yapı itibari ile ondada böle bi dez avantajj var :S
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Bak Şöyle düşün Kawasaki Ninja zx10 320 kmh hız felan yapıyo kawasaki 1700 vulcan 190 kmh gibi kullanım amacı itibari ile aynı motor olabilir ama lastik kalınlığı farklı rüzgar kesişi farklı daha bir sürü şey
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
abe 150 yapmasın zaten o şaseyle yerle birbirimizi okşarız sonra zaten kullanım amacı önemli ben daha çok şehir içinde ve şehir dışı da 2-3 saat mesafede yerlere gidebilirim didim-40lareli arası böyle bir motorla gitmek bana ters araba varken hadi bi dragstar olsa neyse bas git ama kısa mesafelerde iyidir hatta gıpraşımına rağmen kalitesiyle mondiden önde olan tvs bile gözüme güzel geliyor bu aralar ama eğer aydın'da rks motor bayiliği olaydı rks titan 200 alırdım kesinlikle :(
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
28
Arkadaşlar motoran cbs 150 balancer siparişi verdim pazartesi günü teslim alıyorum çok heyecanlıyım. Motorsikleti daha önce kullanmış olan var mı acaba ?
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Arkadaşlar motoran cbs 150 balancer siparişi verdim pazartesi günü teslim alıyorum çok heyecanlıyım. Motorsikleti daha önce kullanmış olan var mı acaba ?

Keşke o fiyata sym xs 125 alaydın kafan rahat olurdu
ben motoran'ın torro 100 ünü kullanıyorum motor arıza olarak yarı yolda iç bırakmadı sadece tekerlek patladı o kadar.
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
28
Dostum nakit 2850 tl ye aldım. Bu fiyata 150 cc, 11,6 hp motorsiklet bence çok iyi. Ayrıca comanche kullandım uzun süre. Bence sorunsuz bir marka. Eğer gerçekten normal bir şekilde kullanılıyorsa tabi...
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Dostum nakit 2850 tl ye aldım. Bu fiyata 150 cc, 11,6 hp motorsiklet bence çok iyi. Ayrıca comanche kullandım uzun süre. Bence sorunsuz bir marka. Eğer gerçekten normal bir şekilde kullanılıyorsa tabi...
comanche nasıldı titreşim güç nasıldı ? arıza yaptı mı hiç ?
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
28
comanche nasıldı titreşim güç nasıldı ? arıza yaptı mı hiç ?

Dostum comanche'nin tek sorunu yüksek devirden kaynaklanan egzoz/manifolt civatalarının gevşemesi. Bu yüzden bunlar gevşeyince titreşim yapıyor. Eğer ki motorsikleti doğru devirde
(max. 6000/7000/8000) devirler civarında kullanırsan ve civataları devamlı kontrol edip sıkarsan hiç bir sorun yok. Ayrıca motorda ani debriyaj bırakmalar ön kaldırma çabaları ( ki parantez açıyorum genelde çoğu 125/150 cc kategorisinde bu tür davranışlar zincir gevşemesine neden olur. ) zinciri gevşetiyor ikinci sıkıntı da bu. Motor ile düz yolda 110 km hız gördüm. ki ben 100 kg ağırlığındayım...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:08 ----------

Merhaba arkadaşlar,

bu 3 model arasında kaldım neden ybr seçenek dahilinde değil derseniz fiyat/cc orantısı ve 125cc oluşu ve de cbf 150 de hiç hoşuma gitmiyor o yüzden eklemedim seçeneklere.

bu 3 seçenek arasında kaldım teknik özellikleri birbirlerine yakın genel görünüşleri de 3 ü de güzel ama kullanıcı yorumlar önemlidir.

mondial mcx 150 kullanıcı yorumlarını 15 gündür takip ediyorum genel olarak iyi yorumlar var motoru yakından gördüm ve motor hareket halindeyken de izledim.

kuba fast wind 200 kullanıcı yorumu yok denecek kadar az didim de ki bayisine gidip sordum satıldı mı diye hiç satmadığını söyledi ona karşılık hiç beğenmediğim arora 200-11
modelini önerdi ama beğenmedim bu motoru geçen hafta 40lareli'nde ki bayide gördüm kırmızısını üzerine bindim ama sürüşünü deneyemedim hoşuma gitti kalıbı vs.

motoran CBS 150 BALANCER da gayet hoş motor ama hiç yorum bulamadım motoran ın sym işbirliği yaptığını zannediyorum kesin olmamakla birlikte ama bu da güzel bir model...

motoran cbs 150 balancer 3.270 tl

TEKNİK ÖZELLİKLER 3.270 TL
MOTOR TİPİ tek Silindirli, 4 Zamanlı, Balancer Sistemli
SİLİNDİR HACMİ 149 cc
ATEŞLEME Elektronik CDI
ÇALIŞTIRMA Elektronik / Ayaktan Marşlı
SOĞUTMA Hava Soğutmalı
MAX. GÜÇ 8000 d/d 8.5 kW / 11.6 HP
MAX. HIZ 115 Km/H
VİTES 5 Vites Manuel
BOYUTLAR (exbxy) mm. 1990x720x1050
AĞIRLIK 115 Kg
YAKIT DEPOSU 13 Lt. ± 0,3 Lt.
FRENLER Ön Disk / Arka Kampana
LASTİK ÖLÇÜLERİ Ön: 2,75-18 / Arka: 3,25-18
AKÜ 12 V 7 Ah
http://www.motoran.com.tr/motorsikletdetay.asp?id=33

Mondial 150 mcx 3.160 tl

Motor : Tek silindir, dört zamanlı
2 Silindir Hacmi : 162 cm³
3 Silindir Çapı ve Strok (mm) : 62.0 x 53.8
4 Sıkıştırma Oranı : 9.8 ± 0.1 :1
5 Max. Tork : 12.0 Nm / 7500 d/d
6 Max. Güç : 10.5 kW / 9000 d/d
7 Max. Hız : 115 km/h
8 Rölanti : 1400 ± 100 d/d
9 Şanzıman : Manuel / 5 vites
10 İlk Vites Oranı : 2,909
11 Son Vites Oranı : 0,955
12 Çalıştırma Metodu : Elden/Ayaktan marşlı
13 Soğutma Tipi : Hava soğutma
14 Yağlama Tipi : Yağ Pompası
15 Ateşleme Tipi : Elektronik CDI
16 Debriyaj Tipi : Islak tip çoklu plaka
17 Fren Tipi (Ön/Arka) : Disk / Diks
18 Frenleme Metodu : Elden / Ayaktan
19 Ön / Arka Lastik : 3.00-18 47P / 110/80-17 M
20 Yakıt Tankı Kapasitesi : 16.5 L ± 0,3 L
21 Benzin Tipi : 93 oktan ve üzeri
22 Ağırlık : 130 kg
23 Boyutlar U-G-Y (mm) : 2020 x 810 x 1130
24 Dingil Mesafesi (mm) : 1285


http://www.mondialmotor.com.tr/modellerimiz/touring/mc-x-150-roadracer.html

Kuba fastwind 200 3.650 tl

http://www.kubamotor.com/new2/tr/modellerimiz/touring/fast-wind-200

Alt Motor: Balanslı Tek Silindir, 4 zamanlı
Maksimum Hız : 160 km/s
Vites : 5 Vİtes Elden Debriyaj
Motor Gücü : 196 cc
Çapı ve Ölçüsü : 69 x 57 mm
Maksimum Güç : 12,6-13.4
Soğutma : Hava Soğutma
Ön Süspansiyon : Teleskopik Mafsal
Arka Süspansiyon : Tek Amortisör - Salıncak Tarzı
Ön/Arka Fren : Disk
Ön Teker : 2.75 x 18
Arka Teker : 110/90-16
Ölçüler (U-G-Y) : 2000 x 750 x 1170 mm
Koltuk Yüksekliği : 760 mm
Dingil Açıklığı : 1350 mm
Yakıt Kapasitesi : 17.4 Litre
Kuru Ağırlık : 142 Kg
Dostum hangi motorda karar kıldın ?
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
28
Arkadaşlar ani bir fikir değişimi ile motoran cbs 150 balancer modelinden vaz geçtim. Bugün honda cb125e beyaz renk sipariş verdim. Fiyat 3500. perşembe günü teslim alıcam inşallah.
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
aboww eski konuyu hortlatmışlar beaa :) bikerist116 ben şahsen 3 motordan da almayacağım ya cbr250 ya gelirse pcx150 ya da inazuma 250...
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arkadaşlar ani bir fikir değişimi ile motoran cbs 150 balancer modelinden vaz geçtim. Bugün honda cb125e beyaz renk sipariş verdim. Fiyat 3500. perşembe günü teslim alıcam inşallah.
Çok iyi yapmışsın emin ol cb125e'den çok daha fazla verim ve keyif alacaksın.
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
yahu mh 125 le 140 yapan adam ya hayal görüyodur ya kilometre saati bozuktur
 
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
51
Arkadaslar merhaba . Kiyasi bile yapilmaz ama karar veremedgm 2 model var 150 balancer ile ybr 125 . Bn tekirdag merkezdeyim yamaha nin servisi olmadigi icin bi karar veremedim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst