Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eki 2011
Mesajlar
19
Ben motoruma kefilim bu başlıkta bir çok kişide motosikletimi gördü. Hızı ister yap ister yapma motosikletin limitlerini belirtmek için o şekilde açıklamasını yaptım. Sonuçta gaz senin elinde ne verirsen okadar gider bu başlığı geçmişten incele detayları görursun. Suan musait değilim görusmek istersen hafta içi görüşürüz.

şu kredi işleri olmadan kimseye birşey demek istemiyorum ya sonra mahcup duruma düşerim diye .

en fazla 1-2 hafta içinde olur gibi eğer olursa mesaj atarım.
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
76
Motor nazara geldi :( komple motor yaptıracağım :) fazla mı sıkıştırdık ne yağ yakmaya başladı :( neyse bu halde de durmak yok yola devam :) 600TL zarar görünüyor ufukta ...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Motor nazara geldi :( komple motor yaptıracağım :) fazla mı sıkıştırdık ne yağ yakmaya başladı :( neyse bu halde de durmak yok yola devam :) 600TL zarar görünüyor ufukta ...

geçmiş olsun ne oldu biraz açık yazabilirmisin? sadece yağmı yakıyor yoksa başka sorunlarda çıktımı 600 liradan bahsettiğine göre daha başka şeylerde çıkmış gibi gözüküyor..
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
76
geçmiş olsun ne oldu biraz açık yazabilirmisin? sadece yağmı yakıyor yoksa başka sorunlarda çıktımı 600 liradan bahsettiğine göre daha başka şeylerde çıkmış gibi gözüküyor..

Ben gunluk aktif kullanıyorum motoru (150-250km),2 haftadır işler yoğundu biraz fazla sıkıştırdım(140-160KM). Honda motorlarımdan alışkanlık her sabah yağ kontrolü yaparım.2 haftadır yağ eksiltiyor son hafta 1 litre ilave ettim 15/40 Shell. hafta sonu bakım için gittiğimde beklediğim kara haberi verdi usta :)
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Ben gunluk aktif kullanıyorum motoru (150-250km),2 haftadır işler yoğundu biraz fazla sıkıştırdım(140-160KM). Honda motorlarımdan alışkanlık her sabah yağ kontrolü yaparım.2 haftadır yağ eksiltiyor son hafta 1 litre ilave ettim 15/40 Shell. hafta sonu bakım için gittiğimde beklediğim kara haberi verdi usta :)

10 40 kullansan daha iyi Servis manuelinde yağ kapağında da 10 40 yağ tavsiye ediliyor. Bundan dolayıda yağ yakıyor olabilirsin. Ustalar zaten genelde öle derler yağ yakıyor vs.vs. iş çıksın para kazanalım mantığı. sureklı 150 150 160 160 gidersen yağ yakması da pek anormal gelmiyor bana. Sapanca gezisine gittiğimizde bende Racing'lere yetişicem diye bayağı sıkmıştım ozaman benimkide biraz eksiltmişti ama suan normal kullanıyorum eksiltme söz konusu değil. bilmeden konusuyorum açıp bakan usta ne gördu yanlış anlama..
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
Ben gunluk aktif kullanıyorum motoru (150-250km),2 haftadır işler yoğundu biraz fazla sıkıştırdım(140-160KM). Honda motorlarımdan alışkanlık her sabah yağ kontrolü yaparım.2 haftadır yağ eksiltiyor son hafta 1 litre ilave ettim 15/40 Shell. hafta sonu bakım için gittiğimde beklediğim kara haberi verdi usta :)

15-50 ya da 20-50 ile bir süre daha gider. ayrıca yüksek devirlerde motorların ve arabaların yağ eksiltmesi normaldir... tabi 2 günde 300-400 gramsa iş değişir :) mete_han, cbf kullandığı dönemlerde mobil1 10w60 yağ kullandı uzun bir süre ve debriyaj kaçırması olmadığını, hiç yağ eksilmesi olmadığını yazmıştı. aklında bulunsun...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,benimde yağ değiştirme zamanım yaklaştı.10/40 koyacağım ama birde şu motosikletler için yeni çıkan bor katkısı koysammı diye düşünüyorum.borla ilgigli çok şey okudum,duydum.ama şu yeni çıkanı koyabiliyormuşuz.ne dersiniz ?
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
arkadaşlar,benimde yağ değiştirme zamanım yaklaştı.10/40 koyacağım ama birde şu motosikletler için yeni çıkan bor katkısı koysammı diye düşünüyorum.borla ilgigli çok şey okudum,duydum.ama şu yeni çıkanı koyabiliyormuşuz.ne dersiniz ?

hocam bugüne kadar yağa ve yakıta katılan hiç bir katkının yararlı olduğuna inanmadım. eğer öyle olsaydı, zaten yağ ve yakıt firmaları bu küçük firmaları yada deparmanları satın alır, patentlerini de satın alır ve direk yakıta/yağa katıp satarlardı. zaten kullandığın yağ saf mineral yağ değil, bi sürü karışım/katık var içinde. bence gerek yok :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşlar,benimde yağ değiştirme zamanım yaklaştı.10/40 koyacağım ama birde şu motosikletler için yeni çıkan bor katkısı koysammı diye düşünüyorum.borla ilgigli çok şey okudum,duydum.ama şu yeni çıkanı koyabiliyormuşuz.ne dersiniz ?

Bora abi mobil'in full sentetik olan yağını tavsiye ederim..ne hikmetse bu yağ ile durduğun yerde 1. vitesten boşa alman çok daha kolay oluyor.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
arkadaşlar,benimde yağ değiştirme zamanım yaklaştı.10/40 koyacağım ama birde şu motosikletler için yeni çıkan bor katkısı koysammı diye düşünüyorum.borla ilgigli çok şey okudum,duydum.ama şu yeni çıkanı koyabiliyormuşuz.ne dersiniz ?

1 kutu aldım motosiklet için çıkan değil de normal motor yağı katkısını 3 yağ değişiminde kullandım. vistes geçişleri çok güzel olmuştu ama pahalı geldiği için kullanmayı bırakmıştım
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
76
Bu gün krank kollarını sibopları,sibop lastikleri ve contasını aldım. GT250 R bolumunde bir arkadaş A dan Z ye komple sıfırdan toplatmış . Çok fazla masrafa girmiş.Ben karank ve gömlekleri çaktıracağım, iş adam bir tornacı bulabilmekte. Onuda bulduk :)
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
Bu gün krank kollarını sibopları,sibop lastikleri ve contasını aldım. GT250 R bolumunde bir arkadaş A dan Z ye komple sıfırdan toplatmış . Çok fazla masrafa girmiş.Ben karank ve gömlekleri çaktıracağım, iş adam bir tornacı bulabilmekte. Onuda bulduk :)

bence boşa masraf yapıyorsun, bir süre daha kullanmalısın bu şekilde. gerçi motor senin para senin ama unutma ki milli sermaye denilen, bugünlerde unutulmuş bir terim var...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar bilgi ve tecrübeler için teşekküler,sağolun ama hala ikilemdeyim.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Bence koyma ağabey neden diye sorarsan zaten cücük kadar motorlarımız var :) kaldıramayabilir. Ağrımayan dişimize çomak sokmak gibi bişi olur. Sonrasında ne olacağını bilmemek kötu :)


utanmaz herife bakın hele , cücük dedi motora . yuh yuh çok pis kınıyorum:jocolor:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
GÜRAY motoruna talip olabilirdim ama hem ekıpmanlar benım ıcın fazla hem kendi motorum satılmadı. en azından tanıdıktan almış olur gönül rahatlığı ile binerik bakalım kısmet
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
aynen güray kardeş,bende öyle düşünüyorum şimdi.durduk yerde başımızı ağrıtmayalım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst