Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
ebaydan oldukça bol aksesuar bulabilirsin ama v-star veya vstar diye aratman lazım, bu arada hayırlı olsun, kapalı garajım olmadığından maalesef hep işyerinde duruyor motorum :(
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
456
Vakit bulmuşken 1-2 foto ekleyeyim. Daha önceki motorumda olduğu gibi bu sefer de benden önceki sahibi tarafından, benim yapmak istediğim modifiyelerin çoğu yapılmış halde satın aldım. Yani iyi yada kötü yorumlarınızı o arkadaş hak ediyor. Elbette vakit ve nakit buldukça yeni birşeyler yapmayı/eklemeyi düşünüyorum. Buyrun...







Aranızda ebay'dan parça alışverişi yapan var mı merak ettim. Ürünün geliş süresi, gümrüğü vs. konularda çok farklı şeyler duyuyorum o yüzden sordum.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2004
Mesajlar
589
Vakit bulmuşken 1-2 foto ekleyeyim. Daha önceki motorumda olduğu gibi bu sefer de benden önceki sahibi tarafından, benim yapmak istediğim modifiyelerin çoğu yapılmış halde satın aldım. Yani iyi yada kötü yorumlarınızı o arkadaş hak ediyor. Elbette vakit ve nakit buldukça yeni birşeyler yapmayı/eklemeyi düşünüyorum. Buyrun...

Aranızda ebay'dan parça alışverişi yapan var mı merak ettim. Ürünün geliş süresi, gümrüğü vs. konularda çok farklı şeyler duyuyorum o yüzden sordum.
ebay yada yurtdışı başka biryerden alışveriş yapmak artık eskisi gibi değil kargo dahil 75euro ve sonrası için gümrük vergisi ödemeniz gerekiyor yanlış hatırlamıyorsam %18, artık yurt dışından incik boncuk alınır :pale:
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Merhaba üstadlar. Yazılar çok güzel çok hoş bilgilendirici ama benim 1 sorum olacak. ben aranıza yeni katıldım şuan abimin ybr sinde işi öğreniyorum. ilerde de tek hayalim bir "dragstar 650"m olması.yeterki dragstarım olsun:D. O yüzden hepinize çok imreniyorum:D. daha önce dragstar a oturmak kısmet olmadı ama "honda 750 shadow" a oturdum. Boyum 1.64 baya kısa yani:D. fren ve vites pedalları çok uzakta kaldı.yani baya ayaklarımı ileri dogru uzatmam gerekti ve hem rahat bakımından hemde güvenlik bakımıdan kötü bi durum bence. acil bişide ayağımı uzatıp arka frene basana kadar ohoooo :D. Buna bi çözüm bulunabilir mi yada dragstar 650nin pedal mesafesi daha yakınmıdır. yani kısaca ben bu boyla bu motoru kullanabilirmiyim. Yada şuan daha işi bilmediğim için mi böyle geliyor bana ilerde öğrenince hiç sorun olmaz mı??
 
Katılım
13 Nis 2004
Mesajlar
253
Arkadaşlar,benimde 1 yıldır dragstarım var. geçen sene ladım fakat hiç binmedim 1 senedir yatıyor ara ara çalıştırp ufak turlar attım.. bana bir servis tavsiye edermisiniz.
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
37
Merhaba uzun süren aramalar sonucu dragstar 650 custom aldım. Daha önce 250 cc üzerine çıkmamıştım. Ama anladım ki daha önce gerçekten motosiklet kullanmıyormuşum. İnince elim ayağım titriyor aldığım keyiften. Fakat bu kadar kıymetli bir motorun kullanıcısı mı az, yoksa gezmekten vakit mi bulamıyorlar 22 sfyı geçmemiş başlık :)

Benim birkaç sorum var.
1) İhtiyacım olduğundan değil fakat motoru daha iyi bir şekilde ideal devirede kullanabilmek adına devir saati taktıran, deneyen veya takmayı düşünen var mı? Aşağıdaki linklerde modeller satılıyor ama biraz pahalı geldi bana daha ucuz veya başka bir motorun 8000 devirlik saatini taksak olmaz mı?

https://www.denniskirk.com/cobra/billet-tachometer-for-cruisers.p499901.prd
http://www.alligatorperformance.com/autometer-1196-cruiser-tachometer-indash-p-8481.html
http://www.customcruisers.com/Custom2005/customshop2005/contents/en-uk/p7775.html

2) Arka frenimde biraz boşluk var, yarıya kadar her hangi bir faaliyet göstermiyor. Hem balatalarda hem de ayarında sorun var. Yeni balata alacağım fakat bir yerde 100 bir yerde 80, 52 gibi değişik fiyatlar söz konusu. 52 tl olan yamaha yazıyor yukarıdaki sitelerin birisinde gördüm. Farkları var mıdır?

3) Debriyaj levyem çok sert vede boşluk var (normaldeki boşluktan biraz daha fazla), kolu çektiğimde bir milim dahi pay kalsa 2inci vitese atarken gıcırtı geliyor (arbalarda geri vitese atarken gelen ses gibi), normalde debriyaj mesafesinin %90 dan fazlası sıkıldığında onu tam sıkılmış olarak kabul etmesi gerekir. Sanırım boşluktan kaynaklanıyor. Kendim yapabilir miyim o ayarı?

Herkese saygılarımı sunar, kazasız sürüşler dilerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:23 ----------

Bu arada Kullanım kılavuzu Türkçe olarak verilen linklerin hepsi ölü sanırım. Draggy elinde hala mevcutsa gönderebilirsen çok memnun olurum.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
En son linkteki takodan bende aldım ama hala vakit bulup takamadım, linklere bakarım bulabilirsem eklerim. Arka balataları yedeklemiştim ama açtığımda hiç erime yoktu. Erime yoksa balatalarında sağ pedalda boşluk ayarı var onu bir kontrol et. Debriyaj için esas ayarı sol bağlantı yerinden yapacaksın, 10 luk anahtarla yapabilirsin, istediğin ayarda hala sorun çıkarıyorsa, debriyaj balataları ve/veya yaylarının yenilenmesi gerekebilir..
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
37
En son linkteki takodan bende aldım ama hala vakit bulup takamadım, linklere bakarım bulabilirsem eklerim. Arka balataları yedeklemiştim ama açtığımda hiç erime yoktu. Erime yoksa balatalarında sağ pedalda boşluk ayarı var onu bir kontrol et. Debriyaj için esas ayarı sol bağlantı yerinden yapacaksın, 10 luk anahtarla yapabilirsin, istediğin ayarda hala sorun çıkarıyorsa, debriyaj balataları ve/veya yaylarının yenilenmesi gerekebilir..

Cevabınız için teşekkürler, fakat sol bağlantı yeri dediğiniz yer neresi ve ne şekilde yapılıyor yanlış birşey yapıp teli filan kopartmayayım diye.
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
37
Yukarıdaki servis kitapçığı, İngilizce. Onu buldum zaten netten fakat Türkçe kullanma kılavuzu bulamadım.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Türkçe sadece kullanım klavuzu var, servis kitabı yok maalesef.. O yeter diyorsan arar eklerim sayfaya
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
37
Zaten bana kullanım kılavuzu lazım. Ben aradım fakat bulamadım, bulabilirsen çok memnun olurum.

Bu arada lastik için tanıdığınız veya alım yaptığınız bir yer var mı? Değiştirmeyi düşünüyorum fakat 750-800 den aşağı bulamadım.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Fiyatlar maalesef bu seviyelerde, İstanbul için buzz motor önerilir..
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
37
Dragstar 650 Kullanma kılavuzu yani kullanıcı el kitabı arayan olursa Yamahanın sitesine mail yoluyla ulaşabilir, model ve yılını belirtin hemen gönderiyorlar.
Kullanıcılara bir sorum olacak 6lt benzin aldım (reserv hariç) yaklaşık 30 tl ve reserve'e geçmeden şehir içerisinde 85 km gitti ve bu da kmde yaklaşık 0,35 kuruşa ve 100 kmde tam 7 litreye denk geliyor. Motosikletin karbüratör, buji ayarlarını filan yaptırmadım. Aldığım arkadaş yaptırdığını söylemişti. Bu yakıt şehir içi normal mi ? Düşürmek için ne önerirsiniz?

Not: 100 km yi geçmedim ve yüksek devirlere çok fazla çıkmadım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst