Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Aleykum Selam..


Sökecem yakında o tutacakları. Sırf Adamın aklını yerinden alabilme yeteneği olduğu için.

Selam veriyoruz Alan yok.


https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.ne...682756130816_585870815_9210680_27879150_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.ne...2752280816_585870815_9210660_1111637797_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.ne...2749485816_585870815_9210650_2063373213_n.jpg

Oh be...

Alın kurtuldum arka tutamaçlardan..

tüm comet kullanıcıları, hadi motorlara topcase takmaya.:bestmt:
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
e ben söyleyeyim onların yerine, gerçi comet'çi değilim ama :) Aleykümselam. Beğenilmek güzeldir, ne söylediğini algılatmayacak kadar baştan çıkartacak motosiklete sahip olmak daha da güzeldir :)

Bezdim ama Hocam ya, gecen bir yere gittim sahilde Hyosung GTR lı 600F li birileri vardı az ilerlerine yanaştım selam verdim direk geldiler arka tutacaklara sarıldılar. Bunu nereden aldın takması kolay mı vs. vs. bir aleykum selam de ne bilim Selam de beğenılmesi güzel ama bezdim artık gerçekten :)

tüm comet kullanıcıları, hadi motorlara topcase takmaya.:bestmt:

Beğendin mi Ahmet ? :)
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Beğendin mi Ahmet ? :)

bak tıkladım chronix bunu beğendi :p güzel olmuş hocam. 2 senedir kullanırım şu motoru şimdiye kadar takmadığıma pişman oldum. neyse geç olsun güç olmasın:mrgreen:

530019_10150682749485816_585870815_9210650_2063373213_n.jpg


dscf0015800x600.jpg


resim010lp.jpg
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Sakalımız yok ki sözümüz gecsin dedik o kadar alirsam kesin takarım dedim demediğinizi birakmadınız hatırlatırım.
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
76


Bagaj biraz yuksek oldu ama kullanım açısından rahat.Artçı içinde sorun teşkil etmiyor. Ama sıkışık trafikte dikket gerektiriyor.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
bak tıkladım chronix bunu beğendi :p güzel olmuş hocam. 2 senedir kullanırım şu motoru şimdiye kadar takmadığıma pişman oldum. neyse geç olsun güç olmasın:mrgreen:

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.ne...2749485816_585870815_9210650_2063373213_n.jpg

http://img192.imageshack.us/img192/4990/dscf0015800x600.jpg

http://img21.imageshack.us/img21/5861/resim010lp.jpg

Sakalımız yok ki sözümüz gecsin dedik o kadar alirsam kesin takarım dedim demediğinizi birakmadınız hatırlatırım.
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Bende topcase'e alıştıktan sonra onsuz yapamam artık herhalde :) Tamam görsel olarak bizim tarz motorlarda iyi durmadığını kabul ediyorum ama bir gerçek daha varki trafikte daha fazla görünüyor oluyor motor, ve heybetli duruyor.

Güray arka tutmaçların ne kadar güzelmiş :p Nerden aldın :queen:
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
tüm comet kullanıcıları, hadi motorlara topcase takmaya.:bestmt:

hahaha valla ben uyarım da arkadaş şu demiri nerden alıcaz kime yaptırıcaz??
SHAD nasıldır arakdaşlar kullanan var mı?? SH40 cargo baya kullanışlı geldi tepesinde bağlama yerleri falan...

bi de fren balatalarını değiştirdikten sonra frene basınca önden hafifçe "tırlama!!" geliyor, hani bisiklet jantına karton sokup da ses yapar gibi, kafamı yaklaştırıp da dinleyemedim haliyle, ne ola ki bu?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Güray arka tutmaçların ne kadar güzelmiş :p Nerden aldın :queen:

Bari sen yapma ağabey :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------

375058_10150684427480816_585870815_9215725_1040994280_n.jpg

563018_10150684424250816_585870815_9215719_1469947605_n.jpg

528257_10150684425670816_585870815_9215720_1207776778_n.jpg

523201_10150684429075816_585870815_9215732_1195077968_n.jpg



Yeni vespa Topcase'im :) Karbonda kapladım :) Bayağı sağlamda..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:23 ----------

548039_10150706726559672_831244671_9177150_639684206_n.jpg

537776_10150706724464672_831244671_9177142_2088206974_n.jpg

551536_10150706725484672_831244671_9177146_890538437_n.jpg
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
S.a cometci süvariler

Güray arka tutamaçlarını mıncıklamak istiyorum :)
Ne şeker şey onlar oleee :)
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Şaka bir yana arka çanta demirin sağlam olmuş Güray. Sen mi yaptın yoksa bir ustaya mı yaptırdın?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst