Uçmakdere gezisine niyet edip kendimizi Malkarada buluşumuz...

Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
Buluşma noktamız Çorlu Belediye Meydanındaydı Uçmakdereye gidecektik ampüller bir anda yandı Malkarayada gidip köfte yeriz denildi e havada güzel bizede gazlamak düştü ben susayım resimler konuşsunn :p
o baştan 2. çingene kırmızılı motor ve beyaz kasklı möhterem şahsiyet benim :cherry:

300 tane fotoğraf vardı hepsini koymak mümkün olmadığı için biraz eledim...

Tüm hazırlıklar tamamdır artık yola çıkma vakti geldi
53232630781076704291195.jpg

56044330781101104901195.jpg

beyaz kask güzel durmadı sanki :silent:

55638830781145906021195.jpg

55442730781185107001195.jpg

Tekirdağ sahilinde bir çay molası
52315830781257508811195.jpg

55455330781323110451195.jpg

Güneş gözlükleride yakışmış bana :cherry::bounce:
56134430781347111051195.jpg


muhabbet iyi hoş sardı ama yol uzun yola koyulma vakti şimdiki göreceğiniz fotoğraflar Uçmakdere













Anadolunun öküzleri trene bizimkilerde motora bakıyor :queen:






gizlilik çok önemli lütfen :sunny::santa:

devam ediyoruz

Uçmakderenin köy kahvesinde bir çay molası


gelsin püskevitler çaylar:)



hoşköydü yanlış hatırlamıyorsam bir hatıra fotoğrafı

galiba karnımız acıktı nostop malkaraya kadar

ve geldik doğru köfteciye hucüüümmmm :p
o ne biçim bir gülüş sergilemişim :sunny:


hade abeeeyyy acıktık abeeeyyy

ve hazırrrr


ve tapa gaz dönüşşş


ve finishh
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harikasınız,uçmakderede yukarıdan denizi birkaç fotoyla görmek isterdim,birdahakine fotoyu çeken arkadaş tepeden aslırsa çok seviniriz
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
Harikasınız,uçmakderede yukarıdan denizi birkaç fotoyla görmek isterdim,birdahakine fotoyu çeken arkadaş tepeden aslırsa çok seviniriz

sanırım bu gezide istediğiniz kare yok ama isterseniz arşivimi biraz kurcalayıp o virajlarıda ekleyebilirim (deniz manzarasıda dahil)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harika olur vallahi ellerine sağlık
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
geziniz güzel
yeni motorun sana yakışmış
tekrar hatırlatıyorum edirneye giderken seni arayacağım :)
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
bi yerde sanki yeni asfalt atılmış bi nokta vardı aha ne güzel viraj alınır burda dedim. Gerçekten güzel bi gezi olmuş. Yollar da süper. Tebrik ederim.
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
geziniz güzel
yeni motorun sana yakışmış
tekrar hatırlatıyorum edirneye giderken seni arayacağım :)
eyvallah hocam teşekkür ederim 13 krş yaktı kilometrede cbf ler 16 krş yaktı :p sen boşver Edirneyi sen bu tarafa gel başka yerlere gideriz illede Edirneye gidelim dersen gideriz problem olmaz bekliyorum telefonunu :)
bi yerde sanki yeni asfalt atılmış bi nokta vardı aha ne güzel viraj alınır burda dedim. Gerçekten güzel bi gezi olmuş. Yollar da süper. Tebrik ederim.
cbf ile iyi giriyordum virajlara crusier biraz kastı bide virajlarda yukardan düşen taş parçaları kum falan kaydırıyorda arkayı
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Çok güzel gezi olmuş yaaa bu arada roadstar da çok yakışıklı ya Allah nazarlardan saklasın...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Uçmakdere'nin deniz tarafındaki yollar süper, en son eylülde geçtim, inanılmaz eğlenceli.
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
Çok güzel gezi olmuş yaaa bu arada roadstar da çok yakışıklı ya Allah nazarlardan saklasın...
Teşekkür ederim amin inşallah roadstar özellikle yakıt ve performans konusunda çok şaşırttı beni ummadığım kadar az ummadığım kadar yüksek performans verdi cbf150 den az yaktı :)
Uçmakdere'nin deniz tarafındaki yollar süper, en son eylülde geçtim, inanılmaz eğlenceli.
her canımız sıkılınca gideriz güzel yer crusier tarz motor ile ilk defa geldim biraz zorladı ama eğlenceliydi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst