- Konu Yazar
- #1
Öncelikle merhabalar arkadaşlar 1-1,5 aydır Burgman 200 kullanmaktayım ilk motorumdu allaha şükür kazasız belasız sakin sakin her gün geziye gidermişcesine 40km yol yapıyorum halimden memnunum fakat Sport modeller ve Racing'ler hiç tarzım olmadığı halde öylesine motorcu bir arkadaşımın CBR'ını kullanmamla işler değişti o ne güzel bir sürüştür o ne hafif seni dinleyen bir motordur şaşırdım kaldımsonuç olarak 2. motor olarak hem görüntüsü mükemmel hemde vitesli daha iyi bir motor almak nasıl olur birde SAKIN VE SAKIN KAWASAKİ NİNJA ÖNERMEYİNİZ hız için değil zevk için kullanmaktayım motoru. Son olarakta neredeyse aynı motorun 2.elinin 125cc'si var bu beni tatmin edermi eğer 125 cc daha mantıklı bir seçimse arada dağlar kadar fark yoksa düşünebilirim. Teşekkürler yardımlar için.