- Katılım
- 25 Haz 2011
- Mesajlar
- 111
arkadaşlar öncelikle herkese hayırlı geceler uzun zamandan beri motorumun ne yaktığını ölçmüyordum merak ettim ve depoyu fulledim ve 100 km de tekrar fulledim ve 100km de 2,58 lt.bezin yakmış yolun tamamı şehir içi ve sürekli artçım var bence sonuç iyi ama benzin fiyatlarını görünce yine sigortalarım attı.