TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
19
Arkadaşlar Motorumuz 2011 Apache Kış Döneminden bu yana çekişinde düşüş var Konyada servisi Yok onun için Güvenipte Götüremiyoruz diğer servislere havalar biraz ısındımı çekişi düzeliyor gibi oluyor başınıza böyle birşey geldimi daha önceden yardımcı olabilecek birisi var mı ?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Önceki motorumu sattığım arkadaş daha satışın ertesi sabahı aradı: "Abi bu motor çalışmıyor!! Naptım neettiysem çalıştıramadım! Noldu acaba? Neden oldu" diyordu. Ama feci paniklemiş, sesi titrek! :queen: Dur bakalım, bi soluklan bi sakin ol abi dedim. Benzin musluğu açıkmı kontrol et, viteste mi makine boşta olduğuna emin ol. Bunun dışında yakıt varmı şöyle bir salla depoyu yakıt göstergesinin sorun çıkarmış olma ihtimaline karşı. "Herşey tamam!" dedi.. Düşünüyorum aklıma birşey gelmiyor benimde. Çocuğada mahçup olacağım, zımba gibiydi çünkü daha önceki gün. En son dedimki "Kırmızı bi düğme var sağ elcikte. O açık dimi? Eminsin?" Benim bunu dememle bir marş sesi ve ardından motor sesi geldi. :cherry: Abi ben bunu nasıl unutmuşum yaa, kimseye söyleme falan diyor! Tamam dedim ama sözümü tutamadım gördüğünüz üzere!! :p Caner'cim, selamlar kardeşim!

Hehe cok kotu oluyor insan:) sizin motorlarda isininca bir koku ooluyor mu bende cok kokuyordu ama azladi biraz giderkende duyuyorum yine 6 binde degistiriyorum vitesi ama yine yapiyor
 

apn

Katılım
11 Ağu 2009
Mesajlar
43
Merhaba arkadaşlar Sizden ricam var;

Bende Apache almak üzereyim fakat motor hakkında hiçbir bilgim yok.

Yeni model almak istiyorum.
Bu model ile ilgili bilgi verebilir misiniz?
Yakıt sarfiyatı nedir? Artıları eksileri nelerdir?
Arızaları nelerdir ? Kronik olan bir arızası vardır?

Teşekkürler :)
 
Katılım
17 Haz 2009
Mesajlar
146
Hehe cok kotu oluyor insan:) sizin motorlarda isininca bir koku ooluyor mu bende cok kokuyordu ama azladi biraz giderkende duyuyorum yine 6 binde degistiriyorum vitesi ama yine yapiyor

egzoza yada motorun sıcak bölümlerine önceden herhangi bir şey yapışmış olabilir, gündüz gözüyle detaylı bir şekilde bakın bence.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
egzoza yada motorun sıcak bölümlerine önceden herhangi bir şey yapışmış olabilir, gündüz gözüyle detaylı bir şekilde bakın bence.

Herhangi bisey yok ilk gunden beri oluyor su siralar azladi diyebilirim pzt servisede sorucam ama bir fikri olan varsa orada boyle boyle oluyor derim net olarak
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
sahıl yaptım 4 arkadas ıle bı ıkı tur attık cok ıyı geldı
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Bakima kadar evdeyim havalar super gecelerde cikmistim cok iyi geldi saldirganligim motosikletten uzaklastigim icinmis:)
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
53
selam arkadaşlar bende 2 hafataya kadar tvs alıyorum insallah süvari kardes adanadasın sen bilirsin atik motordan bi sıkıntı görürmüyüm bu konuda tecrüben vardır yani bi yamuk yaparlarmı acaba satıştan sonra biliyon tanımazlar insanı :)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
selam arkadaşlar bende 2 hafataya kadar tvs alıyorum insallah süvari kardes adanadasın sen bilirsin atik motordan bi sıkıntı görürmüyüm bu konuda tecrüben vardır yani bi yamuk yaparlarmı acaba satıştan sonra biliyon tanımazlar insanı :)

merhaba kardeş. atik motor hakkında çok fazla bilgim yok orda adanalı nickli bir abim vardı onunla muattap oluyordum. gayet iyiydi Bora abi ( adanalı ) işten ayrıldıktan sonra işim de düşmedi gitmedim çok fazla birşey söyleyemiyorum. bana kötü bi izlenim vermedi hepsi bu yeterince yorum yapacak kadar bilgili değilim yani. ama motorda sorun çıkmayacaktır. çıksa bile garanti kapsamında herşey hallolacaktır.



bu arada bende motoru 180 cc yapmaya karar verdim. rahat duramıyorum insanım işte daha fazla güç istiyor güdülerim. :) işlerimin müsait olduğu bir zamanda halledicem inş.
 
Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
155
herkese iyi günler cvp veren olursa çok mutlu olurum,

konyadan 2011 apache alcam da trafik sigortası ne kadardır acaba bilen var mıdır sigortallar zamlanmış sanırım bu arada yeni yaptıran biri söylerse çok mutlu olurum:)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
pazar gunu 14 dıslı aldım onu takıcam artık zamanı geldı rodaj bıtmısdır herhalde 5800 de su an hava fıltresını de bı elden gecırecem yenısını bulamadım netten temızlemekle yetınecez
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
Bu motorun Ybr 125 ile yan yana çekilmiş bir fotoğrafı var mı?

evet var kardeş

http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-467.html


ERROR88
pazar gunu 14 dıslı aldım onu takıcam artık zamanı geldı rodaj bıtmısdır herhalde 5800 de su an hava fıltresını de bı elden gecırecem yenısını bulamadım netten temızlemekle yetınecez

kardeş hava filtresine kolay kolay bişey olmuyor zaten hiç ellemesen bile sorun olmaz. ama temizlersen psikolojik olarak birşeylerin güzelleştiğine inanarak süreceğnden zevk alırsın heralde :) dişli için geç bile kalmışsın bence 14 dişliyi takınca sürüşü çok daha zevkli olacak zırt pırt vites değiştirmeyince ayrı bi konfor sağlıyor.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Selam millet .. İş okul derken bi türlü forumda zaman geçiremioz özledim valla .. okumakla yetiniyorum topiği ne zamandır .. canlanmış buralar havalarla birlikte .. :) Benim canavar iyi durmda şükür .. fakat bu rodaj dönemindede olsa (400km oldu daha) biraz fazla benzin yakıyo gibi geldi bana .. 2 3 gündür sebebini arıyorm ama bulamadım .. sabahları 1 dk jikle çekıorm o kdr .. şehir içi dur kalk trafiği fln derken .. kısacası benzın sarfiyatım aşağı yukarı normalın 2 katına yakın .. varmı fikri olan bu konuda .. :/

Arkadaşlar Motorumuz 2011 Apache Kış Döneminden bu yana çekişinde düşüş var Konyada servisi Yok onun için Güvenipte Götüremiyoruz diğer servislere havalar biraz ısındımı çekişi düzeliyor gibi oluyor başınıza böyle birşey geldimi daha önceden yardımcı olabilecek birisi var mı ?

Konyada servis yok evet ama bi kaç bildiğim motorcu var muhabbetim olan .. istersen bi yanıma uğra beraber bakalım olmazsa götürür baktırırz yardmcı olmaya çalışırız .. konyada bu veletin sayısını artırmamız lazım :D geçen gün bitane kırmızı gördüm bastı gitti ters yöndeydi konuşamadık :D benden başkalarıda varmış demek dedim :p

herkese selamlar dün itibariyle bende sarı apachemle aranıza katıldım. ilk izlenimlerim gayet olumlu hatta beklediğimden de iyi

Hayırlı uğurlu olsun kardeşim .. Sarı apache candır :D

ben bu arka amortisördeki zırıltıyı ne yaptıysam kesemedim ya. yok mu bi çaresi?

Geçen zinciri yağladım ayağa alıp tekeri dönderdim biraz bendede oldu ilk kez ama kesildi kafasına göre oluyo bazen takma .. açıkcası ben arka amortisörlerden pek memnun değilim tek kişiyken .. her türlü ayarladm ama yok bana gore bi ayarı .. 65 kiloyum hafifmi kalıyom ondan mı sert oluyo onuda bilmiyorm tbi ama neyse ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------

herkese iyi günler cvp veren olursa çok mutlu olurum,

konyadan 2011 apache alcam da trafik sigortası ne kadardır acaba bilen var mıdır sigortallar zamlanmış sanırım bu arada yeni yaptıran biri söylerse çok mutlu olurum:)

Konyadan 3 hafta önce fln yaptırdım trafık sıgortasını yalan olmasın 59 fln olsa gerek .. daha aşağıda olabılır ..
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
pazar gunu 14 dıslı aldım onu takıcam artık zamanı geldı rodaj bıtmısdır herhalde 5800 de su an hava fıltresını de bı elden gecırecem yenısını bulamadım netten temızlemekle yetınecez
ben 14 yapmıştım çift kişi hoşuma gitmedi rampalarda biraz tork düşüşü yaşadım. 5, vitesde devir çeviremedi 2 kişi rüzgara karşı düzde. ama tek kişi kullanıyorsan süper. uzuyoda uzuyo.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
genelde tek kısıyım cok nadır artcı alırım arkaya koltugu cızıyolar yahuu bınp ınerken az yaktırıyor buyk dıslı aslında ondan ıstıyorum
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Hehe cok kotu oluyor insan:) sizin motorlarda isininca bir koku ooluyor mu bende cok kokuyordu ama azladi biraz giderkende duyuyorum yine 6 binde degistiriyorum vitesi ama yine yapiyor

O koku olur, olacaktır. Motor ısındığından dolayı boyadan çıkan bir koku. Zaman içinde tamamen kaybolacaktır.

Bu arada arkadaşlar bugün 2 kişi (yaklaşık 150 kilo totalde) 15-20km'lik bir yol yaptık. Rampasından tutunda virajına kadar her türlü yol şartını barındıran bir güzergahta makine beklediğimden çok daha iyi performans gösterdi maşallah. Hiç bir sorun yaşamadık, çekişide fazlasıyla iyiydi. Benim gibi merak eden arkadaşlar varsa; performansından şüpheleri olmasın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst