Motosiklet kazası ve kazayı gören motorcunun yardıma gitmesi

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Buraya kadar herşey normal fakat arkadaş kaza yerine varınca amacının farklı olduğu anlaşılıyor.Koşarak motorun yanına gidiyor ve motoru kaldırıp bişeyi varmı diye bakıyor :queen: İşte motosiklet tutkusunun abartıldığı anlar :queen:
[YT]4LpRzSSmsyM[/YT]
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
abartıdan diil bence...ingilizcem yok anlıyamadım ama bence bakan motorun asıl sahibi yolda değişmişlerdir..
plakaya da dikkat ''MT''
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Ahahahahahhaah La İnsan Önce Adam Yaralı İyimisin Bir Şeyin Varmnı Diye Sorar Direk Gidip Kawasaki yi Kaldırıyor
Ama Adama Kızmamak Lazım Yerde yatan Bir Kawasaki Herkezin Aklını Başından Alabilecek Bir Motosiklet :)
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Tipik motorcu psikolojisi , eger motosikletin ayakta durabiliyor ise sende iyisindir ve yaptigin kaza kucuk sayilir. Ama kazayi yapan resmen yerlerde surunuyordu ve halen motoruna bakiyordu. Biz cidden normal degiliz.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Tipik motorcu psikolojisi , eger motosikletin ayakta durabiliyor ise sende iyisindir ve yaptigin kaza kucuk sayilir. Ama kazayi yapan resmen yerlerde surunuyordu ve halen motoruna bakiyordu. Biz cidden normal degiliz.
Adam ağrıdan kıvranıyo orda, o kaldırmış motoru inceliyor:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst