Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
s&t kanuni marka gt 250 comet motosikletim için k&n marka hava filtresi arıyorum şu güne kadar aramalarım sonuç vermedi.
aslında makinam için tek ihtiyacım bu değil. 15 diş veya 16 ön dişli, zincir, gidon, yağ filtresi, k&n performans hava filtresi.
türkiyede bu kadar çok satılan bir 250cc lik makinanın bu kadar az parça ve aksesuar satıcısının olması insanın kafasını karıştırıyor.
eğer yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa çok sevinirim.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
s&t kanuni marka gt 250 comet motosikletim için k&n marka hava filtresi arıyorum şu güne kadar aramalarım sonuç vermedi.
aslında makinam için tek ihtiyacım bu değil. 15 diş veya 16 ön dişli, zincir, gidon, yağ filtresi, k&n performans hava filtresi.
türkiyede bu kadar çok satılan bir 250cc lik makinanın bu kadar az parça ve aksesuar satıcısının olması insanın kafasını karıştırıyor.
eğer yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa çok sevinirim.

K&N veya yıkanabilir BMC hava filtresini anca ebay ile yurt dışından getirtebilirsiniz..ön dişli de yine yurt dışından alabilirsiniz.. 16 dişli bence fazla gelecektir onun yerine ön 15 arkayı da 44 yapmanız yeterli olucaktır . 44 arka dişli kafanıza yatarsa GT650'nin arka dişlisi uyuyor..gidon olarak alçak düşünüyorsanız universal gidonu burdan alabilirsiniz..yok yüksek olucak derseniz ybr veya cbf gidonu da kullanabilirsiniz..anladığım kadarı ile motorunuzun performansını arttırmak istiyorsunuz. eğer doğru ise motorunuz da NGK'nın çift tırnaklı CR8EK bujilerini de kullanırsanız hafifte olsa hissedilebilir bir performans artışı hissedeceksiniz.
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
buji işini hallettim dişli ve hava filtresi işini halletmem gerekiyor. yurt dışı işine pek güvenmiyorum artık geçenlerde dostum iyi bir kazık yedi bu işten. eğer türkiyede varsa uygularım yoksa uzak dururum.
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum. Motorumun fotolarını incelerken bir şey farkettim. Önden çektiğim fotoda ön tekerin milin tam ortasında olmadığını farkettim. Acaba bu lastik değiştirdikten sonra takarken dikkat edilmemiş olabilir mi? Ya da bu hep böyleydi de ben şimdi mi farkettim. Sizin motorlarınızda ön teker aynı mı acaba? Yoksa ben mi kuruntu ediyorum bunu bilemedim.


 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
hocam ortadan bildiğin mil geçiyor o lastiğin düzgün takılmaması ile ilgili olucak birşey değil gibi. amortisörlerin içinde bulunan yağla da ilgili olabilir..
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
yok hocam oraya ikinci fren diskini takabilmen için orası öyle. ikinci disk ile birlikte fren merkezini takınca o boşluk falan kalmıyor orada.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamun aleyküm; Gt250 Comet topiği sakinleri.

Orko_ye arkadaşım yeni motorun hayırlı olsun,güzel günlerde kazasız belasız kullanmak nasip olur insallah...

Bende comet istiyorum,ama çift silindir olması biraz kara kara düşündürüyor beni,her gün işe gidip geldiğim için yakıt sarfiyatı çok öenmli benim için...
2009-2010 temiz düşük km li bir motor arıyorum.

Güray sen satmayı düşünüyordun bi ara motoru vazmıgeçtin yoksa,ilk aşkını terkedemedinmi :)
yakıt verileri şehir içi,uzun yolda nedir cometin merak ediyorum,bide buradan motorunu satmayı düşünen arkadaşların tavsiye edilecek motorları varsa her türlü değerlendirmeye açığım.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Selamun aleyküm; Gt250 Comet topiği sakinleri.

Orko_ye arkadaşım yeni motorun hayırlı olsun,güzel günlerde kazasız belasız kullanmak nasip olur insallah...

Bende comet istiyorum,ama çift silindir olması biraz kara kara düşündürüyor beni,her gün işe gidip geldiğim için yakıt sarfiyatı çok öenmli benim için...
2009-2010 temiz düşük km li bir motor arıyorum.

Güray sen satmayı düşünüyordun bi ara motoru vazmıgeçtin yoksa,ilk aşkını terkedemedinmi :)
yakıt verileri şehir içi,uzun yolda nedir cometin merak ediyorum,bide buradan motorunu satmayı düşünen arkadaşların tavsiye edilecek motorları varsa her türlü değerlendirmeye açığım.

iş için yaptığınız km nedir ?
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iş için yaptığınız km nedir ?
günlük standart gidiş-geliş 20 km,hafta sonları extra gezmelerimide sayarsak 250 km yol yaparım haftada...

şuan ki sym ile 20 liralık benzinle bu yolu yapıyorum...yani her hafta standart 20 liralık benzin alırım,ne eksik ne fazla..
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
100 km sabit hız ile bir depo 480 km götürdü beni sadece depo üstü çantam vardı bende 85 kiloluk bir adamım. ona göre hesap et hatta bu yolun 200 km civarı ise 120 km/h hız ile gittim uzun yolda efendi gidersen çok tutumlu makina. ama asabi kullanırsan 5.5 litre ye kadar çıkıyor yakıtı 100 km'de...
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
günlük standart gidiş-geliş 20 km,hafta sonları extra gezmelerimide sayarsak 250 km yol yaparım haftada...

aman hocam dert ettiğin şeye bak keşke bende hergün gidiş geliş 20 km olsa .. toplu taşımadan bile ucuza gidip gelirsin ve zamandan kazanırsın.. yüksek viteste düşük devirde 100 km/hz geçmeden işe gidip gelirsen 3 lt kadar düşürürsün tüketimi..
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
yok hocam oraya ikinci fren diskini takabilmen için orası öyle. ikinci disk ile birlikte fren merkezini takınca o boşluk falan kalmıyor orada.

Muhtemelen öyle ben kuruntu yaptım sanırım :) Sizin motorlarda da bu şekilde değil mi? Sahibinden deki tüm GT'leri tek tek inceledim ama benim çektiğim gibi önden foto bulamadım karşılaştırmak için.

Ahmet N. Teşekkür ederim. Darısı senin başına inşallah.
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
bendede öyleydi ama ben ikinci disk i taktım. o sebeple bende o boşluk yok. zaten mili çıkarttığın zaman orada bir plastik var boru şeklinde diski takmak için o boruyu çıkartıyorsun. tekrar mili sıktığın zaman oturuyor orada boşluk kalmıyor
kafana takmana gerek yok.
genelde bana soruluyor ne kadara mal ettin ikinci disk i diye hemen cevaplayım.
fren kaliperi: 140 tl
disk (çıkma aldım): 100 tl
fren hortumu: 75 tl
işçilik vermedim kendim yaptım.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
3 lt ye kadar düşüyormu,valla iyiymiş ozaman.heveslendirmeyin beni arkadaşlar,yoksa yarından itibaren yoksa tam teşeküllü bir araştırma neticesinde bana bir comet aldıracaksınız hemen :)
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
3 lt ye kadar düşüyormu,valla iyiymiş ozaman.heveslendirmeyin beni arkadaşlar,yoksa yarından itibaren yoksa tam teşeküllü bir araştırma neticesinde bana bir comet aldıracaksınız hemen :)


Reis'im Sende cometçimi olacaksın :) Satıyorum ben motosikleti. Benim motor 2006 model 2008 çıkışlı bir arkadaş var 2 hafta sonra görmeye gelicek.. Eğer talipsen nerede bulacağını biliyorsun :) :rendeer:

20 değil de 250 km de 30 lira koyarsın V motor 30 beygir makınaya binersin :)))

Hakkında hayırlısı olması dileğiyle...

Saygılarımla..

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:48 ----------

Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum. Motorumun fotolarını incelerken bir şey farkettim. Önden çektiğim fotoda ön tekerin milin tam ortasında olmadığını farkettim. Acaba bu lastik değiştirdikten sonra takarken dikkat edilmemiş olabilir mi? Ya da bu hep böyleydi de ben şimdi mi farkettim. Sizin motorlarınızda ön teker aynı mı acaba? Yoksa ben mi kuruntu ediyorum bunu bilemedim.


[url]http://img710.imageshack.us/img710/5650/dscf0011800x600.jpg[/URL]


3g09r.jpg


Eski bir foto ama aklındaki sorulara yanıt verecektir. Herkes te aynı dert etme :)
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Teşekkürler Guray hocam :) Evet herkeste aynıymış demek :)

Rica ederim :)

Zahmet olmazsa Arka Çanta demirinin detaylı fotosunu çekip gönderebilirmisin müsait bir zamanda ?

Birde Lastikleri orjinal ebatlarıylamı değiştirdin...

160 arka
120 ön yapsan iyi olurdu :)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Rica ederim :)

Zahmet olmazsa Arka Çanta demirinin detaylı fotosunu çekip gönderebilirmisin müsait bir zamanda ?

Birde Lastikleri orjinal ebatlarıylamı değiştirdin...

160 arka
120 ön yapsan iyi olurdu :)

Ne zahmeti bir ara çeker eklerim fotolarını. Evet orjinal ebatlarıyla değiştirdim. Aslında okumuştum değiştirenleri ama ne bileyim içimden gelmedi, orjinal daha güvenli olur diye düşündüm. O yüzden hiç sormadım bile lastikçiye.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
120 ön 160 arka yaptım ben çok memnunum motorun yolda gidişi değişti diyebilirim. Gerçi eski lastiklerim shinkoydu :) Shinko 190lık olsa ne yazarda :) hani para vermişken 1 ebat büyütüp hem duruş hemde performansı bıraz arttırabılırdın dıye dusundum yinede senin düşüncen saygı duyarım. Hayırlı olsun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst