Tex motor 32 Lt Topcase hakkında soru

Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
aynısının 35liği bende var

Menteşeleri sağlam değil ben ek olarak cıvata somun aldım ayrıca topcase i delerek doğrudan montaj demirine monteledim. Ayrıca yanında gelen tablası aşırı ses yapıyor ve alalı epey olmasına rağmen her çukurdan sonra aha şimdi gitti gidecek korkusu yaşıyorum.

Açıkçası daha iyi bi markaya modele bakıcak maddi durumunuz varsa bunu önermem
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
43
Yorumunuz için çok teşekkür ederim , 100 tl nin altında birtek kappa k30 mu ne var 30 litrelik ona yöneleceğim herhalde,bunun fiyatı uygun diye heves ettiydim ama ucuz etin yahnisi hesabı :)..
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
sahibinden de satılan cox marka topcaseler var ben burdan yibadan 40 mı 50 mi ne almıştım kalitesi süper olmasada hala işimi çok rahatlıkla görüyor ki f650 gibi bir makinede hele hele arkadaçok sağlam titreşimin olduğunu varsayarsak..ayrıca çokca hoplarım zıplarım bi kere olsun yerinden çıkıpda düşmedi bende bilgin olsun..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ben de tam "bir arkadaşta buna benzer çantadan vardı pek kaliteli durmuyordu. Bu da pek kaliteli değildir" diyecektim.:cherry: Coks'muş onun markası, kaliteliymiş de...:mrgreen::queen:
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
45 lt çantalar var 70 Tl, 52 lt cox var mesela 70 TL. 52 lt çok büyük tabi ama kullananlar var herhangi bir sorun yaşamıyorlar. Montajı sağlam yapmak lazım tabi. Ekstra somunlarla tutturmak lazım. Araya sesi engellemek için ve sağlamlığı arttırmak için sünger ve saç kestirebilirsin. Bunları yaptıktan sonra hiç bir şey olmaz kafanı çok yorma düşündüğün çantayı al sadece montajı sağlam yaptırman yeterli.

Bende 52 veya 45 Lt almayı düşünüyorum. Markası çok önemli değil. Ucuzundan alacam. Montajı sağlam yaptırdım mı uzun süre kullanırım diye düşünüyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...nta-kargo-bizden-kapida-odeme-74822446/detay/
http://www.motosuperstore.net/COX-52-LT-ARKA-CANTA,PR-1336.html
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
43
yani çok kaliteli birşeye ihtiyacım yok ve çok büyük durmaması için 32 lt civarı düşünüyorum,bu cox lar dayanıklı diyorsanız bir tane sipariş vermeyi düşünüyorum. Birde benim bws de arkada tutunma demiri gibi birşey var,extra aparat olmadan çanta onun üzerine oturtulabilirmi acaba ? Montajını kendim yapacağım.. Bahsettiğim tutunma demiri gibi olan şey:

motosikletnet.jpg
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
yani çok kaliteli birşeye ihtiyacım yok ve çok büyük durmaması için 32 lt civarı düşünüyorum,bu cox lar dayanıklı diyorsanız bir tane sipariş vermeyi düşünüyorum. Birde benim bws de arkada tutunma demiri gibi birşey var,extra aparat olmadan çanta onun üzerine oturtulabilirmi acaba ? Montajını kendim yapacağım.. Bahsettiğim tutunma demiri gibi olan şey:

http://img560.imageshack.us/img560/4339/motosikletnet.jpg

Cox çok kaliteli bir şey değil ama 32 lt alcaksan her türlü dayanır merak etme. 2. verdiğim linkte bağlama aparatları gözüküyor zaten. Dikkat edersen siyah parçalar var onları alt tarafa takacağın için senin motora da montaj rahat olur diye düşünüyorum.
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
43
tamam eğer öyle diyorsanız alacağım. Sonuçta içinde 50 kg yük taşınmayacak bu çantanın.Malımıda iyi kullanırım zorlamam yıpratmam kolay kolay.2 günde dağılmasın gerisi mühim değil :). Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
tamam eğer öyle diyorsanız alacağım. Sonuçta içinde 50 kg yük taşınmayacak bu çantanın.Malımıda iyi kullanırım zorlamam yıpratmam kolay kolay.2 günde dağılmasın gerisi mühim değil :). Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.
Daha geçen gün arkadaşın 32 lt çantasına bir dünya şey koyduk bana mısın demedi. Markası neydi bilmiyorum ama o da ucuzlardan. Montajını güzel yap gerisi sorun olmaz bence. Montaj yapamazsan birine götür sağlamca yapsın. Sorun yaşamazsın. Hayırlı olsun.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Ben de tam "bir arkadaşta buna benzer çantadan vardı pek kaliteli durmuyordu. Bu da pek kaliteli değildir" diyecektim.:cherry: Coks'muş onun markası, kaliteliymiş de...:mrgreen::queen:

kaliteli demedik la lafı çevirme şimdi o kadar titreşimde bile kopup gitmedi yerinden onu belirttik işte..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
kaliteli demedik la lafı çevirme şimdi o kadar titreşimde bile kopup gitmedi yerinden onu belirttik işte..

Tamam sinirlenme yav, alalım sana da bir alman malı kalmaz sinir stress filan :p Nazar değdi benimkine de zaten, geri geri kayıp çantayı çarptım :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben de orion var böyle lanet bi çanta olamaz ne yaparsan yap kırılmıyor tas gibi..bi tane de maxem var o da hiç kırılmıyor poşet gibi esniyor çünkü :)
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
280
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben de orion var böyle lanet bi çanta olamaz ne yaparsan yap kırılmıyor tas gibi..bi tane de maxem var o da hiç kırılmıyor poşet gibi esniyor çünkü :)
Benim enduroda da Maxem var, 1 yıldan fazla süredir kullanıyorum. Bir sürü yol yaptım, arazide defalarca düştüm kalktım, bana mısın demedi.
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
maxem 32 Lt de var ama motordan sökülmüyor işte. Sürekli montajlı şekilde duruyor. Hadi eve geldim sökü eve gideyim yapamıyorsun. Bend onu kullanıyorum ama ben ufak tefek işler için kullandığım için onu aldım hani kırılınca içim yanmasın diye :p :p o mübarekte dayanıklı çıktı :mrgreen:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
maxem 32 Lt de var ama motordan sökülmüyor işte. Sürekli montajlı şekilde duruyor. Hadi eve geldim sökü eve gideyim yapamıyorsun. Bend onu kullanıyorum ama ben ufak tefek işler için kullandığım için onu aldım hani kırılınca içim yanmasın diye :p :p o mübarekte dayanıklı çıktı :mrgreen:

bende de bir tane maxem 46 lt var 60tl ye almıştım, benimki motordan sökülüyor ama iç tarafında ufak bir civata var, kelebekli, önce açıp onu sökmen gerekiyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst