Kenan Sofuoğlu: İnançlı olduğum için sponsorluktan çekilenler oldu

Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
66
bu gazete militan ve yalancı bir gazetedir, insanların doğru haber alma hakkını yaptığı taraflı yayınlarla ayaklar altına alır, aynı MA BiRAND gibi.
sorun Kenan'da değil gazetede. Kenan'ı yarışlarda inançlı yada inançsız diye izlemem - bir sporcu olduğu için izlerim.
Hem kim karar veriyor kimin inançlı kimin inançsız olduğuna, bu ayrımı yapanlar böyle yapmakla günah işlemiyor mu ?

Çamur at izi kalsın tipleri gelip saçmalamadan belirteyim, Avrupada gazete ve televizyonların nasıl haber yaptıklarını iyi bilirim bu gazeteleri ve haberleri zamanında yeterince izlemiş biri olarak, en azından bizim burdaki laleler kadar ülke çıkarlarını belli bir grup zümre yada başka ülke çıkarlarına feda edecek kadar vatan haini değildirler.
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
155
Bir "insanın inancımdan dolayı çok eziyet çektim" diyerek eziklikten prim yapmaya çalışması bir kez ayıp, aynı zamanda günah. Günah çünkü o sıkıntının ecrini kaçırmış oluyor. Ayıp çünkü bizim kültürümüzde çektiğin acıyı anlatıp prim yapmaya çalışmazsın. Bir ideal için bunu yapmışsan ağır ol da molla desinler dersin. Bilen bilir ve sana saygı duyar. İki günlük cırtak şarkıcının magazincilere yaptığı gibi gazetelerde yaptığın işin duygusal istismarını yapmak kenan'a yakışmaz. En hafifinden "UCUZ" olmuş demek isterim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kaynağa yeni dikkat ettim.... :)
Eh yani... Kenan ın böyle bir açıklaması olmayacağı kesin...
Gazete tarafından yuvarlatılmış bir haber olduğunu düşünüyorum...


Kaynak: Zaman
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Kaynağa yeni dikkat ettim.... :)
Eh yani... Kenan ın böyle bir açıklaması olmayacağı kesin...
Gazete tarafından yuvarlatılmış bir haber olduğunu düşünüyorum...


Kaynak: Zaman

Neden kaynakta ne sorun varki , o kaynak vakti zamaninda yazarlarin ve askerlerin iceri tikilmasi yayinladiklari haber ile yargida kaynak olarak kabul edilmis bir organ. Adelet bile o kaynaga bu kadar guvenmis ve kaynak diye kabul etmis, bizlermi kabul etmeyecegiz.
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
155
Zaman gazetesi bayilerde 100.000 civarında satan ve cemaate yaranmak isteyen zenginlerin toplu alımları ile en çok satan gazete olan, sağda solda okunmadan gezen bir gazetedir. Yazarları devamlı değişir. Çünkü cemaatin menfaatleri çerçevesinde yazı yazmaları istenir. Yazmazlarsa kovulurlar. Ayrıca yaftalamaya karşı bir kampanya başlattıktan sonra en büyük yaftalama kampanyasını başlatmıştır. Bu yaftalama kampanyası halen devam etmekte olan ergenekon, balyoz vs davaların sanıklarını "ergenekoncu" vs diyerek karalamaktır. Bu insanlar suçlu olabilirler. Fakat suçları halen ispatlanmamıştır. İspatlanmamış suçları sonucu beraat etseler bu sözde müslümanlar nasıl hesap verecekler ? "Saman" gazetesi ve "SAMANyolu tv" senelerdir bu kısır kafadan kurtulamadı. Şu anda çok para kazanıp nüfuz sahibi oldular ama şark kurnazı kafadan hiç değişiklik olmadı. Aynı kapalı çevrenin aynı az gelişmiş zihniyeti. Değişen para.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Neden kaynakta ne sorun varki , o kaynak vakti zamaninda yazarlarin ve askerlerin iceri tikilmasi yayinladiklari haber ile yargida kaynak olarak kabul edilmis bir organ. Adelet bile o kaynaga bu kadar guvenmis ve kaynak diye kabul etmis, bizlermi kabul etmeyecegiz.

Evet..Şu anki adalet sistemi kabul etmiş....
O zamanlarki adalet sisteminin aklı nerdeymiş?...
Neyse..
Anlayan anladı...
Sen kabul et.... :bounce:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Varsayalım ki dediğin doğru...
Her misyoner terörist midir tigercan?
Peki her müslüman terörist mi? Her hıristiyan örgüt üyesi mi? Her Yahudi siyonist mi? Her Ermeni düşmanımız mı? Her Rum Enosis hayali mi kuruyor?
İdeolojileri insanlara, kurumlara bağlamayınız. Hatta kendinizi ideolojilere, örgütlere, kurumlara, cemaatlere hiç bağlamayınız.
İnsansınız, aklınızı kullanın! Büyükleriniz olmadan, kendi adınıza düşünün. Sürüye, cemaate, topluluğa, kalabalığa katılmayın!
Ünlü şair Audioslave'in dediği gibi "Be yourself is all that you can do", yani "başkası olma kendin ol, böyle çok daha güzelsin".

aynı şeyleri farklı açılardan söylüyor gibi görünsek te kıyasta hata yapıyorsun
din gibi İlahi kaynaklı bir ideoloji kişiler üzerinden yorumlanamaz
bu demektir ki islam kenan sofuoğlu veya zaman gazetesinin yaptıkları değildir. evet, hristiyanlık ta lili mina raiman ın yaptıkları değildir
birileri hristiyanlığı mı anlatacak? anlatsın kardeşim. biz de islamı anlatırız. hangisini doğru buluyorsa onu seçsin, vallahi keyfi bilir

lakin bir kurumu kurucusu üzerinden değerlendirebiliriz
çünkü kurucusu o' dur, fikir o' na aittir
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
aynı şeyleri farklı açılardan söylüyor gibi görünsek te kıyasta hata yapıyorsun
din gibi İlahi kaynaklı bir ideoloji kişiler üzerinden yorumlanamaz
bu demektir ki islam kenan sofuoğlu veya zaman gazetesinin yaptıkları değildir. evet, hristiyanlık ta lili mina raiman ın yaptıkları değildir
birileri hristiyanlığı mı anlatacak? anlatsın kardeşim. biz de islamı anlatırız. hangisini doğru buluyorsa onu seçsin, vallahi keyfi bilir

lakin bir kurumu kurucusu üzerinden değerlendirebiliriz
çünkü kurucusu o' dur, fikir o' na aittir

Öbür tartistiginiz zen mevzusu da buraya gelmisti.
Oraya yazacaktim aslinda ama üstüme rahat biseyler almaya gittim geldim, baska sey tartismaya baslamissiniz.:p
Buraya yazayim bari.:)

Din,dil,irk ve benzeri kavramlarda hiç kimse lafa bakmaz.
Yani insanlar Türkleri tanimak için açip Türk tarihini okumaz.
Atatürk'ün,
Türk milleti zekidir, Türk milleti çaliskandir.
sözünü referans alip,
vay be Türkler ne kadar zeki, ne kadar çaliskan insanlar, ben de Türk olucam,
demez!!!
O topluma bakar önce.
Eger severse, sonra tarihini, içerigini arastirmaya baslar.

Ayni sey din için de geçerlidir.
Iste birilerinin yaptigi yanlislar dine referans olmaz, isin özü önemlidir sözü bu nedenle güdük kalir.
Insanlar önce müslüman topluluklarin ne yaptigina bakar.
Sen istedigin kadar islam soyledir, boyledir,asli nefistir,sahanedir diye debelen.
Eger o dine inananlar senin iddia ettigin gibi yasamiyorlarsa,o din disaridan nasil yasaniyorsa, öyle algilanir.

Bu bizim için de geçerlidir.
Baska dinlere de ayni onyargi ile yaklasiriz.
Insanlari bir olguya yaklastiran sey, onun iyi örnekleridir.
Siyasi fikirlerin yeserirken de, din kültürün olgunlasirken de hatta uluslararasi kimlikle ilgili düsüncelerin de hep etrafindaki referanslara bakarsin.
Kisacasi din kisiler uzerinden bal gibi de yorumlanir.
Hz Muhammed kötü bir insan olsaydi, yalancinin önde gideni olsaydi, annesinden baska ona inanan bir kisi bile çikmazdi.:wiinkk:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
anlaşılan açarak yazmalıymışım, le horoz bile yanlış anladıysa tavuklar ne yapsın
ya da üstüne hafif birşeyler almaya gittiğinde aklını da hfifletecek birşeyler mi içmiş ne yapmış

inançlarınızı kişiye, kuruma bağlamayınız
o inanç, kendi varlığıyla sizin beyninizde bir anlam kazanamıyorsa, hem beşer hem şaşar bir beni ademin ona katacağı bir anlamın önemi yok

burada kasıt "inandığınız değerleri benimsemiş gibi görünenlerin yaptıkları hataları, aynı inancı paylaşıyor olmaktan kelli sanki o inancınızın getirileriymiş gibi savunmayınız veya manasıyla algılamadığınız bir inancı, kişisel hataların müsebbibi görmeye de çalışmayınız" demekti

bir kimse dinimizi anlamak istiyorsa, dinimizin nasıl olduğunu, kitabına bakarak anlasın
ötesi, ne kötü örneğin ne de yanlış değerlendirenin hesabı bana sorulmayacağı için sorun değil
bekleriz hep beraber, hesap günü olacaksa(inanıyorum ki olacak) Allah' a, "ben senin gönderdiğin kitaba bakmadım da filanca kişinin yaptığı riyakarlık yüzünden senin dininden soğudum" diye hesap verebiliyorsa öyle verir hesabını
anlatıyorsak, yandaşa ihtiyaç duyduğumuzdan değil, ihtiyacı olanlar var olduğu için anlatıyoruz. yoksa, bize Allah yeter
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Öbür tartistiginiz zen mevzusu da buraya gelmisti.
Oraya yazacaktim aslinda ama üstüme rahat biseyler almaya gittim geldim, baska sey tartismaya baslamissiniz.:p
Buraya yazayim bari.:)

Din,dil,irk ve benzeri kavramlarda hiç kimse lafa bakmaz.
Yani insanlar Türkleri tanimak için açip Türk tarihini okumaz.
Atatürk'ün,
Türk milleti zekidir, Türk milleti çaliskandir.
sözünü referans alip,
vay be Türkler ne kadar zeki, ne kadar çaliskan insanlar, ben de Türk olucam,
demez!!!
O topluma bakar önce.
Eger severse, sonra tarihini, içerigini arastirmaya baslar.

Ayni sey din için de geçerlidir.
Iste birilerinin yaptigi yanlislar dine referans olmaz, isin özü önemlidir sözü bu nedenle güdük kalir.
Insanlar önce müslüman topluluklarin ne yaptigina bakar.
Sen istedigin kadar islam soyledir, boyledir,asli nefistir,sahanedir diye debelen.
Eger o dine inananlar senin iddia ettigin gibi yasamiyorlarsa,o din disaridan nasil yasaniyorsa, öyle algilanir.

Bu bizim için de geçerlidir.
Baska dinlere de ayni onyargi ile yaklasiriz.
Insanlari bir olguya yaklastiran sey, onun iyi örnekleridir.
Siyasi fikirlerin yeserirken de, din kültürün olgunlasirken de hatta uluslararasi kimlikle ilgili düsüncelerin de hep etrafindaki referanslara bakarsin.
Kisacasi din kisiler uzerinden bal gibi de yorumlanir.
Hz Muhammed kötü bir insan olsaydi, yalancinin önde gideni olsaydi, annesinden baska ona inanan bir kisi bile çikmazdi.:wiinkk:
Bakış açına hastayım usta ya :rendeer:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
burada kasıt "inandığınız değerleri benimsemiş gibi görünenlerin yaptıkları hataları, aynı inancı paylaşıyor olmaktan kelli sanki o inancınızın getirileriymiş gibi savunmayınız veya manasıyla algılamadığınız bir inancı, kişisel hataların müsebbibi görmeye de çalışmayınız" demekti

bir kimse dinimizi anlamak istiyorsa, dinimizin nasıl olduğunu, kitabına bakarak anlasın
ötesi, ne kötü örneğin ne de yanlış değerlendirenin hesabı bana sorulmayacağı için sorun değil
bekleriz hep beraber, hesap günü olacaksa(inanıyorum ki olacak) Allah' a, "ben senin gönderdiğin kitaba bakmadım da filanca kişinin yaptığı riyakarlık yüzünden senin dininden soğudum" diye hesap verebiliyorsa öyle verir hesabını
anlatıyorsak, yandaşa ihtiyaç duyduğumuzdan değil, ihtiyacı olanlar var olduğu için anlatıyoruz. yoksa, bize Allah yeter

Ilk paragrafi okudum idrak ettim.
Burda sorun yok.
Sorun ikinci paragrafta.
Bir dine inanip hesap verme zamani geldiginde ben senin kitabina bakmadim demenin savunulacak bir tarafi yok.
Mesele o kitaptan haberi olmayanlarin meselesi.
Ben onu anlatmaya çalisiyorum.
Eger bir din güzel seyler emrediyorsa (ki kötü seyler yapmani emreden din olurmu bilmem) sen de o emirlere uyuyorsan, hem etrafina,hem de yaradana guzel bir izlenim birakirsin.
Bu senin dunya hayatini da, ahiret hayatini da guzellestirir.
Öbür tarafta örnek olacagin birileri yoktur ama bu dünyada var.
Bu nedenle inandigin gibi yasamak lazim.
Sahte isler çok çabuk anlasiliyor.
Konu Kenan oldugu için fazla dallandirmak istemiyorum.

Kenan'da öyle inandigi için etrafina örnek olmak istemis olabilir.
Namaz kilarken çekilmis bir pozunun, gençlere örnek olacagina, onu referans alanlarin dini vecibelerini yerine getirme konusunda bir fayda saglayacagina inaniyor olabilir.
Kaldi ki Kenan'in reklam için, ya da maddi çikar saglamak için böyle bir sey yapmasina gerek yok.
Zaten inançli olarak bilinen, eger bu bir sistemse, o sistemin içinden gelen bir kardesimiz.
Ama iste yine dönüp dolasip, en basa gelecegim.
Kenan sadece namaz kilmakla referans olmaz.
Yasam tarziyla, davranislariyla, basarilariyla kendini desteklerse, ancak o zaman ortaya iyi bir seyler çikar.
Ama din ile siyaset birbirine karisirsa, o zaman evliya olsan, kimseye faydasi yok.
Siyaset gibi yalan üzerine kurulu bir olguyla ne islam, ne de ahlak kurallari bagdasmiyor maalesef.

Dip not:Felon eyvallah.:)
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
1996 yılıda bakırköyde bir dershanenin tübitak destekli olarak düzenlediği sınavda türkiye genelinde 7. olmuştum. dersaneden %50 indirim almıştım. Telefonla haber verdiler kazanan gençler ile dersane flaması önünde fotoğraf çekilecek. gittik annemle. aa o da nesi . annem başörtülü olduğu için fotoğraf çekimi yapılmadı. annen olmaz baban gelsin dediler. ben de o gün sokayım gözünüze sizin indiriminize dersanenize parmak dedim. ne dersane ne indirim. neyse. o öneml değil. adamlar başörtüsünü dini simge sayıyorlardı. simge değil mi. lan saki memleket yahudi memleketi ve yarışmayı düzenleyen de surp astvadzazin kilisesi. vesselam inancım sebebi ile sponsor olmadı bana totoşlar. yoksa inancım sebebi ile değil de gelen emir üzerinemiydi devrimci solcu laik demoktarik albaylardan. eğer öyle ise "sürmeli hepinizden daha erkek" ulan
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
sayın emmi
ilk paragrafı idrak ettiysen ikinci paragraf üzerine konuşmaya gerek kalmamalıydı
zira 1. paragrafın örneklenmesi ve birinci paragraftakine uygun davranılmadığında ne gibi bir çıkmaza düşüleceğinin anlatılması şeklindeydi
siz inandıklarınızı yaşayın ve anlatın
lakin din konusunda kimse mükemmel bir örnek olamayacaktır, hepimiz günahkarız
bu, doğru olanı anlatamayacağınız manasına gelmez tabi
din, bilmem hangi hoca efendinin tekelinde olamayacağı için "işte dindarlar böyledir" gibi bir örneklemeyle insanların karşısına çıkmamak gerek.

yazdıklarımı açıklama getirmek suretiyle tekrarlamak zorunda kalıyorum
çok mu şifreli yazıyorum? siz mi anlamıyorsunuz yahut anlamak istemiyorsunuz? yahut ben mi özgüvensizim? :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sayın emmi
ilk paragrafı idrak ettiysen ikinci paragraf üzerine konuşmaya gerek kalmamalıydı
zira 1. paragrafın örneklenmesi ve birinci paragraftakine uygun davranılmadığında ne gibi bir çıkmaza düşüleceğinin anlatılması şeklindeydi
siz inandıklarınızı yaşayın ve anlatın
lakin din konusunda kimse mükemmel bir örnek olamayacaktır, hepimiz günahkarız
bu, doğru olanı anlatamayacağınız manasına gelmez tabi
din, bilmem hangi hoca efendinin tekelinde olamayacağı için "işte dindarlar böyledir" gibi bir örneklemeyle insanların karşısına çıkmamak gerek.

yazdıklarımı açıklama getirmek suretiyle tekrarlamak zorunda kalıyorum
çok mu şifreli yazıyorum? siz mi anlamıyorsunuz yahut anlamak istemiyorsunuz? yahut ben mi özgüvensizim? :)

ulen kafir devlet sana niye maaş veriyor halkın işleriyle ilgilen diye...e sen devlet memurusun ama mesai saatinde burda lak lak yapıyorsun...hakmı adaletmi lan mu denyo...:pr: çabuk kapa pcyi eşşek herif...:p bir kere etik olsa sende bu hareketi yapmazsın...yokmu amirin müdürün...he raporlu vs olmadığımı nerden biliyon diye uydurma resmi kurumda görevinin başındasın işte yeme beni...zaten hep burdasın anasını satayım...seni mesai saatleri içinde buralarda görmicem kereste müdürü...:) taammı...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
ulen kafir devlet sana niye maaş veriyor halkın işleriyle ilgilen diye...e sen devlet memurusun ama mesai saatinde burda lak lak yapıyorsun...hakmı adaletmi lan mu denyo...:pr: çabuk kapa pcyi eşşek herif...:p bir kere etik olsa sende bu hareketi yapmazsın...yokmu amirin müdürün...he raporlu vs olmadığımı nerden biliyon diye uydurma resmi kurumda görevinin başındasın işte yeme beni...zaten hep burdasın anasını satayım...seni mesai saatleri içinde buralarda görmicem kereste müdürü...:) taammı...

vatandaşla direk bir işim olmuyor, tepedeki karar mekanizmasının bir çarkıyım
sonra işimiz de çoğunlukla bilgisayar başında ve internet üzerinden, ne yapalım yani
boş vaktimi de mc hammer dinleyerek değil de bir şeyler anlatarak geçirmeyi tercih ediyorum
herhangi bir aksaklık ta vermiyoruz çok şükür
haa illa suçluysam asın beni :p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
sayın emmi
ilk paragrafı idrak ettiysen ikinci paragraf üzerine konuşmaya gerek kalmamalıydı
zira 1. paragrafın örneklenmesi ve birinci paragraftakine uygun davranılmadığında ne gibi bir çıkmaza düşüleceğinin anlatılması şeklindeydi
siz inandıklarınızı yaşayın ve anlatın
lakin din konusunda kimse mükemmel bir örnek olamayacaktır, hepimiz günahkarız
bu, doğru olanı anlatamayacağınız manasına gelmez tabi
din, bilmem hangi hoca efendinin tekelinde olamayacağı için "işte dindarlar böyledir" gibi bir örneklemeyle insanların karşısına çıkmamak gerek.

yazdıklarımı açıklama getirmek suretiyle tekrarlamak zorunda kalıyorum
çok mu şifreli yazıyorum? siz mi anlamıyorsunuz yahut anlamak istemiyorsunuz? yahut ben mi özgüvensizim? :)

Sen de özgûven eksikligi var.:cherry:
Yapilan her yorumu anlattiklarina itiraz ediyormusuz gibi anlama be abicim.
Yani bakis açimizi anlatmaya çalisiyoruz.
Yanlis seyler söylüyorsun demiyoruz.
Eksiklikleri tamamlamaya çalisiyoruz.
Yani teori ile pratik arasindaki farka baktigimizda, yalanci çikiyorsun.:p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Yapilan her yorumu anlattiklarina itiraz ediyormusuz gibi anlama be abicim.
Yani bakis açimizi anlatmaya çalisiyoruz.
Yanlis seyler söylüyorsun demiyoruz.
Eksiklikleri tamamlamaya çalisiyoruz.

peki, senin yazdıklarının fikirlerime karşı olduğunu düşündüğüm fikrine nereden kapıldın emmi :)
"cevap vermenden" deme, aynı şeyi sen de yapıyorsun
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vatandaşla direk bir işim olmuyor, tepedeki karar mekanizmasının bir çarkıyım
sonra işimiz de çoğunlukla bilgisayar başında ve internet üzerinden, ne yapalım yani
boş vaktimi de mc hammer dinleyerek değil de bir şeyler anlatarak geçirmeyi tercih ediyorum
herhangi bir aksaklık ta vermiyoruz çok şükür
haa illa suçluysam asın beni :p

bana masal anlatma arkadaşım...zaten din bezirganlığı yapıyorsun...bunu mesai saatleri dışında yap...


mesai saatlerinde engin fikirlerini sunma ve lobinide yapma mc hammerde dinleme...ben vatandaşım...seni denetlemekte benimde hakkım var...hakkımı helal etmiyom nan sana garagtersiz...:p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bana masal anlatma arkadaşım...zaten din bezirganlığı yapıyorsun...bunu mesai saatleri dışında yap...
mesai saatlerinde engin fikirlerini sunma ve lobinide yapma mc hammerde dinleme...ben vatandaşım...seni denetlemekte benimde hakkım var...hakkımı helal etmiyom nan sana garagtersiz...:p

kaç lira vergi veriyorsan söyle, payıma düşeni iade edecem ganga, helal etmedin çünkü
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kaç lira vergi veriyorsan söyle, payıma düşeni iade edecem ganga, helal etmedin çünkü

mesai saatinde mc hammer dinlemezsen veya mt nette lak lak yapmazsan hakkımı helal ederim...:p


yani hakkımı ödeyip yine etik olmayan bişey yapmaya devam mı edeceksin...

hani dinibütün hak hukuk kollayan bu bağlamda yaşayan bir adamdın...


seni mesai saatinde nette makara kukara yaparak gören MT de 100 bin kişi var...herkeş şahit...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst