Kenan Sofuoğlu: İnançlı olduğum için sponsorluktan çekilenler oldu

Katılım
23 Eyl 2011
Mesajlar
28
millet ne fesat olmuş. siz yapmıyorsunuz bari yapana saygı duyun.
 
Katılım
24 Şub 2012
Mesajlar
3
İnsanları ne kadar kolay yargılayabiliyoruz ya. Sırf zaman gazetesine röportaj verdi ve şu açıklamayı -"Hatta hiç unutmuyorum, bir firma sponsorluk yapacaktı. Kendileri geldiler. Bugünün 40-50 bin lirasına anlaşmıştık. Daha sonra sponsorluk olayı iptal oldu. Neden iptal edildiğini sorduğumda bana şunu söyledi yetkili: 'Benim elimde değil. Müdürüm beni bloke etti. Senin hayata bakışın nedeniyle iptal edildi'. İnançlı olmamı bahane ettiler." - yaptı diye cemaate yaranmaya, ondan nemalanmaya çalışıyor diye yorumlar gelmiş. Ne kadarda kolay yaftalayabiliyoruz hemen.
İnsanlar birbirinin görüşlerine karşı çok duyarsız. Mesela görüşlerine uymayan bir gazeteye saman deyerek hakaret edilebiliyor. Sırf biri inançlı diye onunla arasına mesafe koyanları, birinin ateist olduğunu öğrendikten sonra ona türlü hakaretler eden insanlar var. Kenanın açıklamasında yanlış olabilecek bir şey yok.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
İnsanları ne kadar kolay yargılayabiliyoruz ya. Sırf zaman gazetesine röportaj verdi ve şu açıklamayı -"Hatta hiç unutmuyorum, bir firma sponsorluk yapacaktı. Kendileri geldiler. Bugünün 40-50 bin lirasına anlaşmıştık. Daha sonra sponsorluk olayı iptal oldu. Neden iptal edildiğini sorduğumda bana şunu söyledi yetkili: 'Benim elimde değil. Müdürüm beni bloke etti. Senin hayata bakışın nedeniyle iptal edildi'. İnançlı olmamı bahane ettiler." - yaptı diye cemaate yaranmaya, ondan nemalanmaya çalışıyor diye yorumlar gelmiş. Ne kadarda kolay yaftalayabiliyoruz hemen.
İnsanlar birbirinin görüşlerine karşı çok duyarsız. Mesela görüşlerine uymayan bir gazeteye saman deyerek hakaret edilebiliyor. Sırf biri inançlı diye onunla arasına mesafe koyanları, birinin ateist olduğunu öğrendikten sonra ona türlü hakaretler eden insanlar var. Kenanın açıklamasında yanlış olabilecek bir şey yok.
Bak şimdi bu olmadı arkadaşım.Daha dün üye olmuşsun,bu gün yıllardır bu forumda olan arkadaşlara ahkam kesiyorsun.Olmadı hiç olmadı.Öncelikle bir kendini tanıtsaydın.İngilizce bir nick ile bir motosiklet resminin arkasına sığınıp pravakötörlükmü yapmaya geldin sen buraya??????????
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Kardeşim Allah yar ve yardımcın olsun.Milli gururumuzsun..........Yol zor bir yol ve sen bir çok şey başardın.... ve başaracaksında inşallah....arkadaşlar inanç meselesi kişilere özeldir lütfen dikkat edin.Bu site her türden her dinden her mezhepten ve her ırktan insanların daha doğrusu motosiklet sever-ilgiduyarların buluştuğu sosyal bir paylaşım sitesidir diye düşünüyorum.-Saygı her şeyi cözer.....
 
Katılım
24 Şub 2012
Mesajlar
3
Bak şimdi bu olmadı arkadaşım.Daha dün üye olmuşsun,bu gün yıllardır bu forumda olan arkadaşlara ahkam kesiyorsun.Olmadı hiç olmadı.Öncelikle bir kendini tanıtsaydın.İngilizce bir nick ile bir motosiklet resminin arkasına sığınıp pravakötörlükmü yapmaya geldin sen buraya??????????

Hocam şu an motoru olmayan fakat motoru seven bir insanım. Forumu yıllardır takip ediyorum, dün yeni üye oldum ve motosikletim olmadığı için tanışma konusu açmadım. Bu yazdıklarımın neresinde provokatörlük var yahu? Herkes gibi bende düşüncelerimi dile getirdim.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
"İnsanlar birbirinin görüşlerine karşı çok duyarsız. Mesela görüşlerine uymayan bir gazeteye saman deyerek hakaret edilebiliyor."



Bir köyde ateşli bir hasta vardır, kasabaya doktora getirir hastayı köylüler. koca devletin koca doktoruna. doktor hastaya fitil verir ve köye döndükleri gibi hastaya fitili anüsten vermelerini söyler köylülere.
köylüler tabi 'tamam dohtor bey' diyip köye giderler. köydeki herkese sorarlar, en bilgelere bile, ama kimse anüs ne demektir bilemez.
bu nedenle bir türlü ilacı da veremezler hastaya. hastanın durumu da gitgide kötüleşmektedir. bunun üzerine köylü, doktora, koca devletin koca doktoruna telefon etmeye karar verir ama kimse buna yanaşmaz. ne cüret di mi doktoru arayacak bi köylü. neyse durumun vehameti üzerine muhtar aramayı kabul eder. bütün köylü toplanır santrale, muhtar arar, "biz ne yapacaamızı bilemedik dohtor bey" felan der işte. karşıdan doktor bişiler söyler. muhtar döner arkasına: "makattan verin dedi dohtor" der.

yine tüm köye sorarlar, komşu köylere birilerini yollayıp sordururlar
felan, ama makat ne bilen yoktur yine. hasta ise gitti gidecek, ateşler
içinde kıvranıyo baya.

ihtiyar meclisi toplanır. son çare, doktorun bir kez daha aranmasına
karar verilir. yine kimse aramaz istemez doktoru. nihayetinde yine
biri kandırılır, telefonun başına geçer, ama bi yandan söylenmektedir:
"çok kızacak dohtor çok!" diye.

sonunda telefonu açar, durumu anlatır, doktor bişiler söyler yine.
telefondaki köylü, yüzü allak bullak, arkasını döner: "çok kızacak
demiştim; götüne sokun dedi"

Velhasıl kelam bizim köyde göte göt denir.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
330
körler sağırlar, birbirini ağırlar...hep aynı kişiler...her fırsatta...gak denilse cemaate, guk denilse akepe'ye...giydirin giydirebildiğiniz kadar...

bu tür bir söylemi memlekette sanki ilk defa Kenan yapmış gibisiniz...bakalım daha başka nereye dokunduracaksınız deyneğin ucunu..
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
körler sağırlar, birbirini ağırlar...hep aynı kişiler...her fırsatta...gak denilse cemaate, guk denilse akepe'ye...giydirin giydirebildiğiniz kadar...

bu tür bir söylemi memlekette sanki ilk defa Kenan yapmış gibisiniz...bakalım daha başka nereye dokunduracaksınız deyneğin ucunu..
Ne yapalım,cemaata giremedik,oy veren iki kişiden biride olamadık:phasetimiz ondandır:p

Bu arada buda benden gelsin sizlere,
Kafasına kuş sıçtığında şans oyunu oynayan toplumun,
Ağzına sıçanada oy vermesi normaldir!!!!!:queen:
 
Katılım
10 Mar 2011
Mesajlar
27
adamlar dünyaya bakış açısı demiş kendisi inancını kast ettiklerini zannetmiş
 
Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
330
Ne yapalım,cemaata giremedik,oy veren iki kişiden biride olamadık:phasetimiz ondandır:p

Bu arada buda benden gelsin sizlere,
Kafasına kuş sıçtığında şans oyunu oynayan toplumun,
Ağzına sıçanada oy vermesi normaldir!!!!!:queen:


üstadım cemaate girmek için başvuru formu falan istemiyorlar...kimseyi de gel cemaat mensubu ol diye de zorlamıyorlar..ama siz o cemaat mensubu insanların karşıt görüşlü olanlara çamur attığını, bidon kafa yaptığını, göbek kaşıyan sınıfına soktuğunu ve hatta az önceki gibi sıçmaktan sövmekten bahsettiğini gördünüz mü? bu tamamen ahlaki bir kavram..ha o sizde var mı yok mu şu an tartışmaya açık !

ayrıca akepe'ye oy veren kimse ağzına sıçıldığını sanmıyodur...ama oy vermeyen biri olarak daha öncekilerin size böyle yaptığını düşünüyorsanız yoruma gerek yok..

bu cemaat mensubu kişiler --kaldı ki kendilerinin böyle bir isim veya sıfat takıntısı yok, adı cemaat olur, dernek olur, cemiyet olur onlar için pek mühim değil-- araçların bataklığına saplanmıyorlar..amaca ulaşmak için emek harcıyorlar ve bu şekilde insanlar bu emeğe bu hizmete ilgi gösteriyor değer veriyor...

siz adını bilmem ne cemaati koyduğunuz bu kişilerin hiç laiklik düşmanı, vs. düşmanı, çalan çırpan bir gençlik yetiştirdiğini gödünüz mü?

ama o çok çağdaş yaşamcı dernek ne yaptı? gitti örgüt mensubu gençleri öğrenci diye yutturup tonla para aktardı ! kim bu hainliğin peşine düştü? kim burada mevzusunu açıp da konuştu ? bir konuyu tartışırken fikir beyan ederken az biraz samimi olmak lazım !

o cemaat mensubu evlerde hiçbir ideolojik kavram zorla empoze edilmez..inandıkları din ne emrediyorsa onu tebliğ ederler...ha inanacağız veya inanmayacağız ama ötekileştirme yapmayacağız..sıçıp saymayacağız..edebimizle ahlak olgusu içinde fikrimizi söyleyeceğiz..valla
 
Katılım
16 Şub 2012
Mesajlar
70
adam isini cok iyi yapiyo gerisi bos. biz de biliyoruz bu ülkede motorculara serseri gözüyle bakılıyo
ve bu dalda yetistirdigimiz sadece bir kişi var o da kenan (o da kendini yetiştirmiş ülkenin yaptiği hic bişi yok).
cok yazık ki siz burada onun basarılarını değil de inancını tartısıyosunuz. yok namaz kılıyomus da bişeyler bişeyler.
tabikide kılacak namazını bu her müslüman kardesimizin yapması gereken bişey. cok da iyi etrafımmız motorcuları satanist olarak gorenler
bile varken bu cok güzel bi harekettir bence.artık bırakalım ben ce boyle seyleri.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------

cemaat evlerinde zorla bazı sahısların kasetlerinin izletilidigni de biliyoruz
cemaatlesme cok ayrı bi durum
lütfen olayları biribirine karıstırmayalım. cogu genc aile zoru ile gonderiliyo cemaatlere
cemaatten her zaman düzgün adam cıkar diye biseyde soyleyemeyiz
öyle olsa araplar su süper güc olurdu.
arkadas kendini fazla kaptırmıs cemaatlere.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
366
suyu çıktı artık bu bel altı vurmaların.

kenan'ı seviyoruz. tamam, eski formu yok, takip ettiğim kadarıyla ilk üçe girdiğini filan da göremiyoruz artık. ama canı sağolsun. önemli değil.

gelgelelim, şimdi çıkıp da inançlı olduğum için bana sponsor olmadılar demeye ne gerek vardı? sen inancını kendi içinde yaşarsın, ibadetini yaparsın, kimse zaten bir şey demez. ama gidip de bunu böyle bir demeçte söylemesi, adeta göze sokarcasına reklam etmesi saçma ve gereksiz.

son zamanlarda moda oldu, dindarız, mağduruz, dışlanıyoruz demek. yahu insaf, bu ülkede dindarlar mağdur filan değil. kimse kimseyi kandırmasın.

sponsor olmadılar bana dindar olduğum için diyerek, o firmaları zan altında bırakıyorsun kenan, "dinsiz bunlar" demeye geliyor senin dediğin.

bu bel altı vurmalar moda oldu. mesela bir yerde bir meyhane kapatılıyor, buna karşı çıktığınızda "sen zaten alkole karşı değilsin, günahkarsın, zındıksın" diye tepki veriliyor, yani bunlar ima ediliyor.

ucuz kurnazlıklar bunlar, artık yemiyor kimse, kusura bakmayın.
 
Katılım
12 May 2011
Mesajlar
16
şu kenan çok bi acaip, öz, hakiki müslüman insan, gitti bi katolikle evlendi , imamın dediğini yap, yaptığını yapma
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
155
İnanç meselesini niye bu kadar medya malzemesi yapma ihtiyacındayız? İnancın karşılığını halk mı verir ? Gazete veya dergi okuyucuları, internet medyasını takip edenler mi verir inançlı olmakla çektiğimiz acıların karşılığını ? Neden elde edilen ecirler bu kadar kolay heba ediliyor ? Neden yapılan hayırlı işler medya malzemesi yapılıp ucuzlaştırılıyor ? Ben bunların cevabını veremedim. Ama tahmin ettiğim bir şey var, o da Allah muhtemelen kendisi için yapılanların böyle gösteriş malzemesi yapılmasından hoşnut olmaz.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
üstadım cemaate girmek için başvuru formu falan istemiyorlar...kimseyi de gel cemaat mensubu ol diye de zorlamıyorlar..ama siz o cemaat mensubu insanların karşıt görüşlü olanlara çamur attığını, bidon kafa yaptığını, göbek kaşıyan sınıfına soktuğunu ve hatta az önceki gibi sıçmaktan sövmekten bahsettiğini gördünüz mü? bu tamamen ahlaki bir kavram..ha o sizde var mı yok mu şu an tartışmaya açık !

ayrıca akepe'ye oy veren kimse ağzına sıçıldığını sanmıyodur...ama oy vermeyen biri olarak daha öncekilerin size böyle yaptığını düşünüyorsanız yoruma gerek yok..

bu cemaat mensubu kişiler --kaldı ki kendilerinin böyle bir isim veya sıfat takıntısı yok, adı cemaat olur, dernek olur, cemiyet olur onlar için pek mühim değil-- araçların bataklığına saplanmıyorlar..amaca ulaşmak için emek harcıyorlar ve bu şekilde insanlar bu emeğe bu hizmete ilgi gösteriyor değer veriyor...

siz adını bilmem ne cemaati koyduğunuz bu kişilerin hiç laiklik düşmanı, vs. düşmanı, çalan çırpan bir gençlik yetiştirdiğini gödünüz mü?

ama o çok çağdaş yaşamcı dernek ne yaptı? gitti örgüt mensubu gençleri öğrenci diye yutturup tonla para aktardı ! kim bu hainliğin peşine düştü? kim burada mevzusunu açıp da konuştu ? bir konuyu tartışırken fikir beyan ederken az biraz samimi olmak lazım !

o cemaat mensubu evlerde hiçbir ideolojik kavram zorla empoze edilmez..inandıkları din ne emrediyorsa onu tebliğ ederler...ha inanacağız veya inanmayacağız ama ötekileştirme yapmayacağız..sıçıp saymayacağız..edebimizle ahlak olgusu içinde fikrimizi söyleyeceğiz..valla

Ben de gördüm, hem de çoooooooooook gördüm.

Deniz Feneri patladığında Kanal 7'deydim.



Hem zaten üstteki cümlelerini alttakiyle kendin çürüttün. Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği'nin örgüt mensubu gençlere para aktardığı zaten cemaatin yalanı, çamur atması.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Hem zaten üstteki cümlelerini alttakiyle kendin çürüttün. Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği'nin örgüt mensubu gençlere para aktardığı zaten cemaatin yalanı, çamur atması.

2001 yılındaki bir mit raporunda Türkiyede misyonerlik faaliyetleri yürüten lili mina raiman diye biri varmış, google görsellerde aratınca türkan saylan çıkıyor
isim benzerliği mi dersin ha :)

bu lafım hepimize:
ideolojilerinizi, kişilerin arkasından yürütecek kadar kişiliksiz olmayın arkadaşlar

inançlarınızı kişiye, kuruma bağlamayınız
o inanç, kendi varlığıyla sizin beyninizde bir anlam kazanamıyorsa, hem beşer hem şaşar bir beni ademin ona katacağı bir anlamın önemi yok
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
2001 yılındaki bir mit raporunda Türkiyede misyonerlik faaliyetleri yürüten lili mina raiman diye biri varmış, google görsellerde aratınca türkan saylan çıkıyor
isim benzerliği mi dersin ha :)

bu lafım hepimize:
ideolojilerinizi, kişilerin arkasından yürütecek kadar kişiliksiz olmayın arkadaşlar

inançlarınızı kişiye, kuruma bağlamayınız
o inanç, kendi varlığıyla sizin beyninizde bir anlam kazanamıyorsa, hem beşer hem şaşar bir beni ademin ona katacağı bir anlamın önemi yok
Varsayalım ki dediğin doğru...

Her misyoner terörist midir tigercan?

Peki her müslüman terörist mi? Her hıristiyan örgüt üyesi mi? Her Yahudi siyonist mi? Her Ermeni düşmanımız mı? Her Rum Enosis hayali mi kuruyor?

İdeolojileri insanlara, kurumlara bağlamayınız. Hatta kendinizi ideolojilere, örgütlere, kurumlara, cemaatlere hiç bağlamayınız.

İnsansınız, aklınızı kullanın! Büyükleriniz olmadan, kendi adınıza düşünün. Sürüye, cemaate, topluluğa, kalabalığa katılmayın!

Ünlü şair Audioslave'in dediği gibi "Be yourself is all that you can do", yani "başkası olma kendin ol, böyle çok daha güzelsin".
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst