Kenan bence sponsor'dan önce iyi bir danışman falan bulmalı kendisine.........
çok severek takip ettigimiz, başarılarından önyargısızca gurur duydugumuz, çok iyi bir insan kendisi ama maalesef röportajlarından bir türlü keyif alamıyorum.....iki demeçten birinde mazlum edebiyatı var, neler yaşadıgı var, artık hepimiz çok iyi biliyoruz bunları, hiç kolay şeyler değil başına gelenler, geldigi nokta için yaptıgı savaş falan ama artık bunları geride bırakmalı, dünya çapında bir sprocuysa ona göre davranmalı, bu röportajları yanlız biz okumuyoruz...........kaldıki bu konular bile daha profesyonel işlenmeli, öyle dakka başı heryerde dile getirilmesi çok doğru değil
diğer taraftan en basiti başarısız olunca takımına çamur atan bir sprocu görüntüsü veriyor ısrarla, hala moto2 de yaşadıklarını anlatmaya devam ediyor, kürsüde hiç bir şekilde kişisel bir şov yapmıyor, siz yabancı olsanız sponosr olurken iki kere düşünmezmisiniz, bence Kenan çok iyi kaynak, çok geniş bir kitleye hitap ediyor ama profesyonlerle çalışmalı,
bu arada demeci verdigi yeri altta okuyunca çok şaşırmadım, zaten bu aralar yine bir mazlum edebiyatı başladı eski bir futbolcuda bu aralar neler çektigini anlatıyor orada burada