Kawasaki Er6 F im Pert oldu.

Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Çok geçmiş olsun. Çok üzücü bir durum ama size bişey olmaması sevindirici. İyi ki devam etmeyip durmuşsunuz, iyiki araçlardan kaçabilmişsiniz.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Çok talihsiz bi kaza olmuş.Böyle bi kazada size bişey olmaması çok sevindirici Allah korumuş.Umarım en kısa zamanda daha iyi bi motosiklet alıp keyifle kazasız belasız binmek nasip olur.Tekrar çok geçmiş olsun Allah beterinden saklasın.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Görkem kardeşim ok geçmiş olsun..
en önemlisi bizim için sağlık ve sıhhatle yanımızdasın...
Allah cümlemizi kazadan beladan korusun...
Teşekkür ederim kardeşim .Amin cümlemize Allah kaza bela göstermesin.

Geçmiş olsun, cana geleceğine mala gelsin demişler.Kaskonun olması içimi ferahlattı.
Teşekkür ederim sağolasın

Görkem aklımı aldın desem yeridir inan.
Motor pertse Görkem ne durumda diye açtım konuyu.
Akıllı adamsın neyse ki sana bir şey olmamış.
Nazarım mı değdi ne, geçen face'de gördüm avatardaki fotonu hayran hayran bakıyordum valla.
Allaha çok şükür kardesım benım tırnagım bıle kırılmadı. artık makınam dan tek kalanlar anahtarlıgı ve resimleri. birde kitapçıkları. Hayırlısıyla parada elıme gecınce ,kısmetse yenı arayıslar içerisine giricam.

Görkem inanki çok üzüldüm.

Sana, arkadaşına ve diğer sürücülere bir şey olmamış olması büyük şans.

Özellikle motorunu kurtarma uğruna hayatını 2 kere tehlikeye atmışsın.

Kaskon olduğu için çok sevindim, işin trafik sigortasına kalsaydı yaşayacağın stresi düşünmek bile istemiyorum.

Bilmiorum haberin var mı benimde ağebeyimin moturu perte çıktı (Yağmur'un ayağı kırıldı ve 8 platin vida var şu an). Motoru Ergün'deydi.

Pert işlemleri biraz uzun sürüyor bizde paramızı yaklaşık 3 ayda aldık ama sigorta güçlük çıkarmadı.

Keşke haberim olsaydı sana sigorta konusunda biraz telkinde bulunur, bu kadar stres yaşamanı az da olsa önlerdim.

Çok geçmiş olsun, sen ve arkadaşın hayattasınız inan bana gerisi önemli değil. :cat:

1 - 2 ay aha geçsin yeni motor bakmaya başlarsın. Yağmur hala topalladığı halde yeni motordan bahsetmeye başladı bile :)
Sağol Bulut kardesim. İşte o zamanlar bunları düşünemedim. Aslında mt de kasko problemlerı ıle ılgılı aramalar yapıp bu işlerle mesgul bir arkadasın yorumunu gordum ama oda mesaja cevap vermedı . canı sağolsun belkı işi vardı belkıde gozden kacırdı. Neysekı sonunda sonuca ulastık. Şimdi sadece parayı almak kaldı. Bu arada motoru kurtarmak için değil baskaları tehlıkeye girmesin diye :)
Ağabeyıne ve Yağmur'ada çok geçmiş olsun Allah beterınden saklasın. Teşekkür ederim kardesım.

Çok büyük geçmiş olsun.Size bir şey olmamasına sevindim. :rendeer:
Çok Teşekkür ederim ..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Görkem abi büyük geçmiş olsun,okurken inanamadım kabus gibi bi günmüş :pale: ama yinede iyikide sağa çekmişsin o durumdaki yolda devam etmemek en iyi seçim bence olan mala olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O araclar senin üzerindende gecebilirdi bunada sükür diyelim Allah c.c. bir daha yasatmasin.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
Görkem abi büyük geçmiş olsun... benim anlayamadığım şey daha fazla devam edemeyeceğini neye göre anladın? zaten buzda gidiyormuşsun, arkadaşın pick-upla falan mı geliyordu?

çok soğuk havalarda hiç sürmemek en iyisi... yağış önemli değil ama buz kötü... bu arada ne kadar ödeme yapacaklar, ne yatacak hesabına bizi de bilgilendirir misin? tekrar geçmiş olsun film gibi valla...
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
çok çok geçmiş olsun Allah kazadan beladan sakınsın herkezi üzücü bir durum kesinlikle verilmiş sadakan varmış kardeş umarım birdaha böyle bir durum yaşamazsın :rendeer:
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
580
çok büyük geçmiş olsun. iyi ki sana bir şey olmamış. bunun için sevinmelisin bile. sonuçta motosiklet dediğin metal parçası. eninde sonunda halledilir, ancak senin yedek parçan çok zor bulunur. moralini bozma, keyfini yerinde tut. kal sağlıcakla. :rendeer:
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
senin canın sağolsun sana bişey olmamış gerisinin önemi yok
dünya malı bugün var yarın yok
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Büyük geçmiş olsun Görkem. Okadar kazadan sonra sana zarar gelmemesi cidden mücize. Kendi yaşadıklarını düşününce motor için can sıkacak bir durum yok. Hem olaya iyi yönünden bak ,duyduguma göre yeni kasa cbf 1000 düşünüyordun. Bu bahane ile belki cbf 'e terfi edersin :)

Bu arada kasko nekadar verdi ? Umarım degerini alabilmişsinidr.

Tekrardan geçmiş olsun. Umarım son kazan olur.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
geçmiş olsun gardaş...gız gibi makinan vardı nazara gelmiş ama sana bişey olmamış bundan daha güzel bir haber olamaz...

hakkında hayırlısı daha iyi makinalara layıksın...
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
Benim motosikletime olmuş gibi hissettim resmen ya.. Büyük geçmiş olsun gerçekten..
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Vay be diye diye okudum yazılanları,büyük geçmiş olsun.
İnan kendimi bir an orada ve senin olgunluğunu takdire şayan buldum.Allahın sevgili kuluymuşsun sana ve sonradan sana vicdan azabı çektirecek birşey gerçekleşmemiş olması ve olayı bu kadar duru şekilde anlatmanı takdirle karşılıyorum.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Görkem abi büyük geçmiş olsun,okurken inanamadım kabus gibi bi günmüş :pale: ama yinede iyikide sağa çekmişsin o durumdaki yolda devam etmemek en iyi seçim bence olan mala olsun
Sağol Ali'cim Beşiktaştan oraya kadar hiç bir sıkıntı yoktu ama sadece o kısmı tuzlamadıkları için başıma bul geldi.

O araclar senin üzerindende gecebilirdi bunada sükür diyelim Allah c.c. bir daha yasatmasin.
Amin cümlemize.

Görkem abi büyük geçmiş olsun... benim anlayamadığım şey daha fazla devam edemeyeceğini neye göre anladın? zaten buzda gidiyormuşsun, arkadaşın pick-upla falan mı geliyordu?

çok soğuk havalarda hiç sürmemek en iyisi... yağış önemli değil ama buz kötü... bu arada ne kadar ödeme yapacaklar, ne yatacak hesabına bizi de bilgilendirir misin? tekrar geçmiş olsun film gibi valla...
Teşekkür ederim kardeşim. Motorum yavaş yavas kaymaya baslayınca daha fazla gitmemin riskli olacagını düşünüp , yavas ve sakın bir şekilde sağa çektim. Soğuk ve yağmurlu havaalrda sorun olmuyor ama buz hem 2 teker hem 4 teker içinde tehlikeli.

çok çok geçmiş olsun Allah kazadan beladan sakınsın herkezi üzücü bir durum kesinlikle verilmiş sadakan varmış kardeş umarım birdaha böyle bir durum yaşamazsın :rendeer:
Amin kardeşim çok teşekkür ederim.

çok büyük geçmiş olsun. iyi ki sana bir şey olmamış. bunun için sevinmelisin bile. sonuçta motosiklet dediğin metal parçası. eninde sonunda halledilir, ancak senin yedek parçan çok zor bulunur. moralini bozma, keyfini yerinde tut. kal sağlıcakla. :rendeer:
Teşekkür ederim , işte bi yerden üzülürken bi yerdende sevinmeye çalısıyorum sağolasın.

senin canın sağolsun sana bişey olmamış gerisinin önemi yok
dünya malı bugün var yarın yok
Doğru söylüyorsunda ,metal yığınıda olsa yakını kaybetmiş gibi hissettiriyor insana.

Büyük geçmiş olsun Görkem. Okadar kazadan sonra sana zarar gelmemesi cidden mücize. Kendi yaşadıklarını düşününce motor için can sıkacak bir durum yok. Hem olaya iyi yönünden bak ,duyduguma göre yeni kasa cbf 1000 düşünüyordun. Bu bahane ile belki cbf 'e terfi edersin :)

Bu arada kasko nekadar verdi ? Umarım degerini alabilmişsinidr.

Tekrardan geçmiş olsun. Umarım son kazan olur.
Teşekkür ederim Gökhan'ım şimdi artık iyiyim benı 2-3 hafta önce görsen zombi gibi dolaşıyordum. Bakalım kısmet artık aklımda şuan cbf 1000 var :) yeni kasasından alabılırım. Kaskoya gelince bana sıfır fiyatını teklif etti ,bende düşünmeden evet dedim.

çok geçmiş olsun Allah beterinden saklasın
Amin cümlemize..

geçmiş olsun gardaş...gız gibi makinan vardı nazara gelmiş ama sana bişey olmamış bundan daha güzel bir haber olamaz...

hakkında hayırlısı daha iyi makinalara layıksın...
Sağol Mete abi . Üzülmüyorum desem yalan olur ama Allaha çok şükür sapasağlamım.

Benim motosikletime olmuş gibi hissettim resmen ya.. Büyük geçmiş olsun gerçekten..
Teşekkür ederim Arca. sağol

Geçmiş olsun, Allah daha beterlerinden korusun.
Amin cümlemize

Vay be diye diye okudum yazılanları,büyük geçmiş olsun.
İnan kendimi bir an orada ve senin olgunluğunu takdire şayan buldum.Allahın sevgili kuluymuşsun sana ve sonradan sana vicdan azabı çektirecek birşey gerçekleşmemiş olması ve olayı bu kadar duru şekilde anlatmanı takdirle karşılıyorum.
Aynen kardeşim Allahtan ne bana nede kimseye birşey olmadı. Teşekkür ederim.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
tekrardan geçmiş olsun kardeşim benim

sabah sabah 48 saat uykusuzluk üzerine gözlerimi fal taşı gibi nasıl açtığını anlatamam...
her şey bir yana üzülsem mi sevinsen mi bilemedim motorun için yoksa telefonda sen halen motoru anlatmaya çalışırken iyi olduğunu öğrendiğimde zorla içime nasıl bir serin sular serpilmişti :)

cbf1000 istiyordun motoru satmak istiyordun sonucu pek hayırlı olmasa da kurtulmuş oldun bir yerde...
cbf1000i alınca çook özleyeceksin haberin yok diyorum yine buradan :p

fotoğrafları halen bekliyorum bu arada iş güç şehir dışı derken ne görüşebildik ne anlaşabildik..
ben kaç aydır motorumdan ayrıyım sen biliyorsun sen bu duruma gelmişsin benim birine girişmem gerekir (=
 
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
429
Çok geçmiş olsun hocam. Cana gelecek mala gelsin.

Anlattıklarından, yapabileceğinin en iyisini (hatta fazlasını) yaptığın anlaşılıyor.

Aslında, belki bu şekilde daha büyük kazaları önledin. Kim bilir...

Allah sağlık versin. Gerisi bir şekilde çözülür.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
görkem abi geçmiş olsun sana birşey olmamış gerisi mühim değil
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst