Merhabalar,
öncelikle bolluk ve sağlıklı yavrularla dolu bir sezon geçirmen dileklerimle söze başlamak isterim, yılbaşından beri sezonu açman için bekliyorumdum, yazmamak için sabrettim.

19 sayfanın hepsini zevkle ve defalarca okudum tekrar tekrar baktım.
Bizim gibi istanbulda beton ve asfalt arasında yaşayanların gıpta ile baktıkları bir ortamdasın. Bende Zonguldak/ Devrekte büyüdüm. evimizin arka bahçesinde ufakçapta bir kümesimiz vardı. Misler gibi her sabah yediğim o taze yumurtaların tadı hiçbir yerde bulamıyorum. Hele o köy tavuklarının lezzeti hımm (= insan kıyamıyor ama tadındanada doyulmuyor.
neyse daha fazla lafı uzatmak istemiyorum resimleri ve hikayelerini merakla bekliyorum..:flower:
Takipcinim :cat: