Buda Benim Hobim :) Kümes Hayvanlarım

Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Yenilebilir olanlardan en çok hangisi lezzetli? :cherry:

Güzel soru.Pişirme yöntemleri lezzetlerini çok etkiliyor.Genelde lezzetleri birbirine benzer.Ama bıldırcın belirli bir şekilde daha lezzetli :) Söylemesi ayıp bir çok çeşit kanatlı türü yemişliğim var :santa:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Normalde kıyamam ama hepsinden yiyesim geldi. :) Bilmiyorum var mı ama, kuzu olayı da süper olur. Özenle besleyip en doğru zamanda afiyetle... :p
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
31wwk.jpg
[/url][/IMG]


Bende çin kazlarımı sattım :( istemeyerekde olsa çiftini 400 tl ye verdim.
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401

arkadaşım tebrik ederim zevkle bakıp büyütüyorsun bende tavşanları ve tavukları çok severim çok baktım besledim yarışmalarına katıldım çokda birincilik aldım 2 yıl önce kaza geçirince tavşanlarıma bakamadım bahçedeki bütün yeşillikleri bitirdiler aç kalınca dagıttım eşe dosta son 4 tanesi kalmıştı onlarıda köpekler bogdular şimdi tavuklar dan tekrar başlıyacagım bir horoz 4 beş tavuk koyacagım apartmanda komşular rahatsız olmasınlar istanbulda canlı tavuk bulamadım tabi olarak yetişmiş kedilerle başa çıkabilecek büyüklükte ferik den büyük tavuk horoz arıyorum sen bana yardımcı olabilirmisin tekrar tebrik ederim
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
arkadaşım tebrik ederim zevkle bakıp büyütüyorsun bende tavşanları ve tavukları çok severim çok baktım besledim yarışmalarına katıldım çokda birincilik aldım 2 yıl önce kaza geçirince tavşanlarıma bakamadım bahçedeki bütün yeşillikleri bitirdiler aç kalınca dagıttım eşe dosta son 4 tanesi kalmıştı onlarıda köpekler bogdular şimdi tavuklar dan tekrar başlıyacagım bir horoz 4 beş tavuk koyacagım apartmanda komşular rahatsız olmasınlar istanbulda canlı tavuk bulamadım tabi olarak yetişmiş kedilerle başa çıkabilecek büyüklükte ferik den büyük tavuk horoz arıyorum sen bana yardımcı olabilirmisin tekrar tebrik ederim


Teşekkürler.
Özelden telefonunu tam adresini yaz yardımcı olurum.Türkiyenin hertarafında bu işle ilgilenen tanıdıklar var :) varsa msn adresini de yaz :cat:
 
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
634
19 sayfanın hepsini okumuşum...Filmin devamını sabırsızlıkla bekliyorum.. (Not1: Herşeyin küçüğü,masumu,temizi bu kadar mı sevim li olur ..Not2: Hayvanların tepside kızarmış resimlerini görünce resmen 15 dakika güldüm ...Film yönetmenin ters köşe yaparak gerçekleri de bir yandan suratımıza vurması gibi )
 
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
387
Merhabalar,
öncelikle bolluk ve sağlıklı yavrularla dolu bir sezon geçirmen dileklerimle söze başlamak isterim, yılbaşından beri sezonu açman için bekliyorumdum, yazmamak için sabrettim. :) 19 sayfanın hepsini zevkle ve defalarca okudum tekrar tekrar baktım.
Bizim gibi istanbulda beton ve asfalt arasında yaşayanların gıpta ile baktıkları bir ortamdasın. Bende Zonguldak/ Devrekte büyüdüm. evimizin arka bahçesinde ufakçapta bir kümesimiz vardı. Misler gibi her sabah yediğim o taze yumurtaların tadı hiçbir yerde bulamıyorum. Hele o köy tavuklarının lezzeti hımm (= insan kıyamıyor ama tadındanada doyulmuyor.
neyse daha fazla lafı uzatmak istemiyorum resimleri ve hikayelerini merakla bekliyorum..:flower:
Takipcinim :cat:
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
:) Teşekkürler sağolun.
Bu tür yazıları hep duydum sanırım biz içerisinde olduğumuz için değerinimi bilemiyoruz.Yani sabah uyandığında bahçeye çıkım çeşit çeşit hayvanlara yem atmak folluktan oturan tavuğu bekleyip kalkınca yumurtasını alıp pişirmek ( daha tazesi yok ) bunlar çok sıradan şeyler gibi geliyor bize.Ama şehirde yaşam sürenler için bunlar büyük bir nimet sanırım :)
Değerini bilmek gerekir.
 
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
387
birkaç sayfa öncesi minik hindilerin son hali deme sakın (=
ufakken daha şekerlerdi şimdi pozlara bak asarım keserim yaklaşmayın der gibi bakıyor:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst