Arkadaşlar kısayım yardım edermsiniiz ?

Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
26
Öncelikle motorcu arkadaşlarıma merhaba.Biliyorum yeni üye oldum belki cevp yazmazsınız konuma ama bi sormak istedim.19 Yaşındayım ve 1,59 Boyum 62 kilom var.Arkadaşlarımda Race 125 lik ve hysoung görüyorum bende almak istedim race bir motor.(150Cc Mondial'im Var) Yalnız boyum kısa oldugundan dolayı kendime göre bir motor bulamadım.Ne yapalım Allah böyle yaratmış .Sizden yardım istiyorum boyuma göre Race motor Önerebilirmisiniz yada boyum yetermi çok mu kısayım ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) .
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
benim boyumda seninki kadar hatta ben daha hafifim ama baysettiğin motosikletler hiçte bana büyük gelmiyor bunu baz alabilirsin .:)

önemli olan boy değil görüntüde değil , senin motoruna uyumun ve tecrübendir , bu arada kamera şakası değil bu değilmi :)?
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
26
benim boyumda seninki kadar hatta ben daha hafifim ama baysettiğin motosikletler hiçte bana büyük gelmiyor bunu baz alabilirsin .:)

önemli olan boy değil görüntüde değil , senin motoruna uyumun ve tecrübendir , bu arada kamera şakası değil bu değilmi :)?
Gerçekten Bu konuyu ciddiye alıyormusunuz kardeşim.Malesef kısayım ama olsun Bu arada boy felan kaç ve motor ney ?
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
benden sana tavsiye eski kasa cbr 125 süper durucaktır altında benim arkadaşımda 1.62 ortalama 60 kilo civarında çok güzel duruyor du
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Gerçekten Bu konuyu ciddiye alıyormusunuz kardeşim.Malesef kısayım ama olsun Bu arada boy felan kaç ve motor ney ?

1.60 kilo 60 honda cbf 150, mz 301, honda cbr 125, yamaha yzf 125, benim için fark etmiyor lakin gün gelince varedoro yada transalp te kullanabilirim ama dengeyi sağlamak sorun olacaktır , şehir içlerinde ,cbf 150, mz 301, bu 2 modele uzun yıllar bindim ,

neden konuyuı ciddiye almayayımki lakin bunu yapan arkadaşlar da olmuyor değil arada , :)



http://www.motosiklet.net/forum/cok...adli-kullanici-icin-coklu-uyelik-uyarisi.html
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aklima Napolyon'un bi hikayesi geldi.

Napolyon, kisa boylu, çelimsiz bi çocukmuş.
Okul çağlarında arkadaşları onunla hep dalga geçermiş.

En sonunda birgün bi arkadaşı, toplum içinde Napolyon'u rezil etmek istemiş.

''Ulen olm, bu boy ne? yarın bi gün bi savaş çıksa, sen atına binene kadar savaş biter'' gibisinden kelimeler sarf etmiş.

Fakat Napolyon'un cevabi manidardır...

''Merak etmeyin, ben atıma bindiğim zaman savaş başlayacak!'' :)

Şovanist ruhlu biri olduğum söylenemez.
Fakat bu duruma örnek verecek daha güzel bi hikaye aklıma gelmezdi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gerçekten Bu konuyu ciddiye alıyormusunuz kardeşim.Malesef kısayım ama olsun Bu arada boy felan kaç ve motor ney ?

Kardeşim hem başlık hem de lakabın gülümsetti, kızdırdıysam kusura bakma. Tüm samimiyetimle altta fotoğrafını gördüğün güzelliği tavsiye ediyorum(Ne kadar race olmasa da candır,şekerdir) :
Hyosung_Karion_125_Fahrbild_Bildquelle_Hyosung_Deutschland.JPG
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
26
1.60 kilo 60 honda cbf 150, mz 301, honda cbr 125, yamaha yzf 125, benim için fark etmiyor lakin gün gelince varedoro yada transalp te kullanabilirim ama dengeyi sağlamak sorun olacaktır , şehir içlerinde ,cbf 150, mz 301, bu 2 modele uzun yıllar bindim ,

neden konuyuı ciddiye almayayımki lakin bunu yapan arkadaşlar da olmuyor değil arada , :)



http://www.motosiklet.net/forum/cok...adli-kullanici-icin-coklu-uyelik-uyarisi.html


Yzf 125 düşündüm ama kısa kalırım diye vazgeçtim,aklımda cbr 125 var ama eski kasamı yada yeni kasa kafaamı karıştırdı ikiside aynı boydamı

(bu arada Nu çoklu üyelik durumu benim arkadaşın üyeliğiylede giriyoruz arkadaş ta cros almayı planlıyor)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------

Kardeşim hem başlık hem de lakabın gülümsetti, kızdırdıysam kusura bakma. Tüm samimiyetimle altta fotoğrafını gördüğün güzelliği tavsiye ediyorum(Ne kadar race olmasa da candır,şekerdir) :
http://www.motorradwallpaper.de/cms...5_Fahrbild_Bildquelle_Hyosung_Deutschland.JPG
Olabilir kardeşim Ama ne yapalım böle nasipmiş kısa olduğuma üzülmüyorum ama Kızlar kısa erkekleride çok sever :) gerçekten motor çok güzel görünüyor beni şuan çok etkiledi harbi sölüyorum 1,30 dk resmi inceledim yakınlaştırarak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:11 ----------

Aklima Napolyon'un bi hikayesi geldi.

Napolyon, kisa boylu, çelimsiz bi çocukmuş.
Okul çağlarında arkadaşları onunla hep dalga geçermiş.

En sonunda birgün bi arkadaşı, toplum içinde Napolyon'u rezil etmek istemiş.

''Ulen olm, bu boy ne? yarın bi gün bi savaş çıksa, sen atına binene kadar savaş biter'' gibisinden kelimeler sarf etmiş.

Fakat Napolyon'un cevabi manidardır...

''Merak etmeyin, ben atıma bindiğim zaman savaş başlayacak!'' :)

Şovanist ruhlu biri olduğum söylenemez.
Fakat bu duruma örnek verecek daha güzel bi hikaye aklıma gelmezdi.

Çok iyi :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
şu iğrenç espriyi yapmadan geçemeyeceğim kusura bakma...

motorcunun BOYU değil,işlevi önemlidir....:pl:

cbr 125 in sana uyacağını tahmin etmekle beraber en güzelinin modelleri canlı görerek,üstüe çıkarak, deneyerek görmeni tavsiye ederim...
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Arkadaş süper bir noktaya değinmiş:). bende böyle bir konu açma aşamasındaydım ama önce okumaya çalışıyordum forumdaki konuları belki vardır diye ama bulamadım. Bende motor işine yeni başladım şuan abimin ybr 125 i ile zaman oldukça pratik yapıyorum. boyum 1.64 dez avantajım kilom 100:D. yani ybr kısa boylular için güzel bir başlangıç motoru bence.
Benim sorum şu chopper motor ideal kısa boylular için ama bu seferde fren vites pedallarına ayak uzatma sorun oluyor bu sıkıntının çaresi var mıdır??...
Hocam yalnış anlama konu baltalama gibi düşünme bende yeni başlıkla kirlilik yarat mıyım diye sordum burdan...
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
bence düşündüğün motosikletlere git yakından bak

Bin üzerine hatta deneme sürüşü yap öyle karar ver yoksa biz buradan nekadar da olur yaparsınn boyun uygunda desek kullanacak kişi sensin ve senin rahatın önemli

Bazısı motosiklet durduğu yerde parmak ucuyla yere değer ama buna rağmen rahatım der bazısı da bu durumu yadırgar rahat edemez (tabiki güvenli olan ayağının yere tam basmasıdır)
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
26
Arkadaş süper bir noktaya değinmiş:). bende böyle bir konu açma aşamasındaydım ama önce okumaya çalışıyordum forumdaki konuları belki vardır diye ama bulamadım. Bende motor işine yeni başladım şuan abimin ybr 125 i ile zaman oldukça pratik yapıyorum. boyum 1.64 dez avantajım kilom 100:D. yani ybr kısa boylular için güzel bir başlangıç motoru bence.
Benim sorum şu chopper motor ideal kısa boylular için ama bu seferde fren vites pedallarına ayak uzatma sorun oluyor bu sıkıntının çaresi var mıdır??...
Hocam yalnış anlama konu baltalama gibi düşünme bende yeni başlıkla kirlilik yarat mıyım diye sordum burdan...
:) Sorun değil.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bir abimiz senden sadece 2 cm daha uzun ve varadero kullanıyordu şuanda cbf 1000 kullanıyor. aldığı motorun koltuğunu kendisine göre yaptırıyo ve hiç sorun yaşamadan kullanıyor.

Ayrıca ebay da bazı motosikletler için amortisör alt bağlantısına takılıp motosikleti 5 cm kadar alçaltan braketler satılıyor. Buna alçaltma aparatı deniyor yanlış hatırlamıyorsam . Onlardan alabilir yada yaptırabilirsin.
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
26
bence düşündüğün motosikletlere git yakından bak

Bin üzerine hatta deneme sürüşü yap öyle karar ver yoksa biz buradan nekadar da olur yaparsınn boyun uygunda desek kullanacak kişi sensin ve senin rahatın önemli

Bazısı motosiklet durduğu yerde parmak ucuyla yere değer ama buna rağmen rahatım der bazısı da bu durumu yadırgar rahat edemez (tabiki güvenli olan ayağının yere tam basmasıdır)
Cbr 125 eski kasa denedim ayaklarım yere parmak ucundan fazla deyiiyor. FAkat anamur.spor adlı arakdasın attgı resim bni çok etkilerdi http://www.motorradwallpaper.de/cms...5_Fahrbild_Bildquelle_Hyosung_Deutschland.JPG
Hyosung_Karion_125_Fahrbild_Bildquelle_Hyosung_Deutschland.JPG


Kusura bakmayın ilk kez resim koyuyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------

Bir abimiz senden sadece 2 cm daha uzun ve varadero kullanıyordu şuanda cbf 1000 kullanıyor. aldığı motorun koltuğunu kendisine göre yaptırıyo ve hiç sorun yaşamadan kullanıyor.

Ayrıca ebay da bazı motosikletler için amortisör alt bağlantısına takılıp motosikleti 5 cm kadar alçaltan braketler satılıyor. Buna alçaltma aparatı deniyor yanlış hatırlamıyorsam . Onlardan alabilir yada yaptırabilirsin.
Teşekkürler Alçaltılma iyi olur gerçekten.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
yanılmıyorsam fotoğrafdaki motosiklet hyo karion ve o motosiklet her ne kadar hoş güzel görünsede cbr 125 den biraz daha yüksek
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
26
yanılmıyorsam fotoğrafdaki motosiklet hyo karion ve o motosiklet her ne kadar hoş güzel görünsede cbr 125 den biraz daha yüksek

Off :) Harbiden hevesim kırıldı Ama CBr 125r de İyidir .Yalnız eski kasa ve yeni kasada ölçü farkı varmı ? Sele yüksekliği filan ?
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
kardeş bence o hyosung karion senin altındayken o resimdekinden çok daha şık duracaktır. resimdeki adam ezmiş kaybetmiş motoru resmen :D
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
26
kardeş bence o hyosung karion senin altındayken o resimdekinden çok daha şık duracaktır. resimdeki adam ezmiş kaybetmiş motoru resmen :D
Kardeşim tama güzel dururda birgün kızarkim binerse ışıklarda beklerken ayagım yetmediği zaman hadi motorun biyeri kırılırsa kırılsın ama o karizma çizilir orada :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeşim tama güzel dururda birgün kızarkim binerse ışıklarda beklerken ayagım yetmediği zaman hadi motorun biyeri kırılırsa kırılsın ama o karizma çizilir orada :D

Hacı sen bulunduğun memlekette bul bir tane Karion beş dakika bin boyunun ölçüsünü almak için sonra bana bol bol dua et:) Yahu denemeden karar verme, cbr125 ve Karion denmiş. Dene ve gör.Teknik özellikleri konuşuruz. Karion kısrak gibidir, beklenti ve bütçe büyük değilse İzmit Pişmaniyesi kıvamında haz verir:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst