MT Sticker bassın,herkes motoruna yapıştırsın,trafikte birbirimizi bilelim:)

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Bugün bazı videolar izledim;benim sürüş yaptığım yerlerde,sonrada aklıma geldi bu adamlar bizim forumdaysa stickerı görünce tanırız birbirimizi gibisinden.Siz ne düşünüyorsunuz?
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben şöyle bi kaç sticker tasarlamistim.
Ama kabul etmediler.
resim2_191.jpg
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
aaa,bende yeni bişey buldum sanmıştım:( ama büyük değilmi biraz

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------

aslında fuara kadar şık birşey tasarlayıp dağıtabilirler.
 
Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
1,266
keşke öyle bişey olsa gerçi cıbırımda pek fazla yer yok ama olsun yapıltırırdım bi yerine
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
aynen bencede,neden kabul etmediler acaba,yaygınlaştırsakya böyle bişeyi
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
607
sinan abi, ben senin fotolarını koyduğun stickerlardan alper abiden aldım. hatta yapıştırdım bile motoruma :D şimdi bunlar geçerli değilmi, anlamadım ben?
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Artık neredeyse 10 yıldır aktif olan bir site hakkında sticker fikri nasıl da ilk sizin aklınıza gelmiş, ilginç...

Birkaç tane örnek konulmuş zaten, onlar dışında da bir sürü farklı şekil ve boyutta sticker basıldı ve basılıyor zaten...
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
ya bu sticker ları fosforlu yapsak gece şöyle güzel güzel parlasa (mesela sadece mt logosunda yuvarlağın etrafını dönen zincirle motosiklet.net yazısı) nasıl olur? Ve ne kadara maal olur? daha da önemlisi normal bir baskı yapan merkez bunun fosforlusunuda basabilir mi?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
[/QUOArtık neredeyse 10 yıldır aktif olan bir site hakkında sticker fikri nasıl da ilk sizin aklınıza gelmiş, ilginç...

Birkaç tane örnek konulmuş zaten, onlar dışında da bir sürü farklı şekil ve boyutta sticker basıldı ve basılıyor zaten... TE]

Kardeşim ben motor olayındada,bu sitedede yeni sayılırım,2 aydır dikkat etmemişim böyle birşeye.Sivrilik filan yapmaya çalışmadım herhalde.Tamam böyle birşeyin olduğunu gördüm artık ama yaygında değil nereden ulaşacağımıda bilimiyorum,yani böyle saçma bir yaklaşımda bulunmana gerek yoktu.En azından benim gibi nerden bulacağını bilmyenler için yardımcı olabbilr bu konu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:04 ----------

Artık neredeyse 10 yıldır aktif olan bir site hakkında sticker fikri nasıl da ilk sizin aklınıza gelmiş, ilginç...

Birkaç tane örnek konulmuş zaten, onlar dışında da bir sürü farklı şekil ve boyutta sticker basıldı ve basılıyor zaten...

bu arada hızla yazdığım için bunuda aki quote nin arasına sokamamışım
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ya bu sticker ları fosforlu yapsak gece şöyle güzel güzel parlasa (mesela sadece mt logosunda yuvarlağın etrafını dönen zincirle motosiklet.net yazısı) nasıl olur? Ve ne kadara maal olur? daha da önemlisi normal bir baskı yapan merkez bunun fosforlusunuda basabilir mi?


elbette yapılabilir şafakcım lakin bunu kendinde tasarlayıp yapabilirsin her şeyşi yöneticilerden beklemek haksızlık olur gibime geliyor , tanesini 1 liraya yapıyorlar dijital reklamcılar en azından bu durum burada böyle :)

fosforlu istiyorsan kullanılan malzeme ve işçilikte değişir sanırım o kaça olur bilemem :)
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
elbette yapılabilir şafakcım lakin bunu kendinde tasarlayıp yapabilirsin her şeyşi yöneticilerden beklemek haksızlık olur gibime geliyor , tanesini 1 liraya yapıyorlar dijital reklamcılar en azından bu durum burada böyle :)

fosforlu istiyorsan kullanılan malzeme ve işçilikte değişir sanırım o kaça olur bilemem :)

Yok yok devletten ümidi kestim zaten :p

Kendim yapacağımda hani acaba çok mu sırıtır yada fosfordan yazı falan gözükmez arkadar ışıl ışıl parlayan bi yuvarlak olarak mı kalır onu hesabedemiyorum :)

Galiba yakınlarda iyi bi baskı merkezi bulup bi denemem gerekiyor. Gerçekden hoşuma giderse siteye fotoğrafını koyarım sizede isterseniz yollayabilirim istediğiniz kadar :)
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Bu stickerlardan fuarda da olacak mı acaba elden alırız varsa fuarda?
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Fuarda olmazsa ayıp olurdu zaten :p Alırız ordan tamam teşekkürler :cat:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
Alper bey geçen sefer ki konuda da sormuştum gözünüzden kaçtı herhalde...
mt tişört satışı olacak mıdır?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst