MT İSTANBUL-03.03.2012 Cumartesi Fuar öncesi kahvaltı buluşması

Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
332
helal olsun mt ye yakışanda budur sağda solda davetiye aramaya ihtiyac kalmaması super tesekkurler mt ordayım :)
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
4 ünde de olsa fena olmaz hani.. :) İlk defa bi fuara gelicem, ayrıca İstanbul'a da ilk defa tek başıma gelicem, %93.5 kaybolucağımı düşünüyorum, çok sıkışırsam atlıycam taksiye gidicem.. :)
(bayağı da Trakya şivesiyle konuşmuşum bea :) )
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cumartesi saat 9.30'da kahvaltı mı olur? Hem haftasonları o saatte güneş doğmuş oluyor mu? :p
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
bende acıktım:cherry: alperim timim benide ekleyiver orda olacağım :) tabi alah kaza keder vermezse inşallah :)

---------- Post added at 01:10 ---------- Previous post was at 01:08 ----------

Cumartesi saat 9.30'da kahvaltı mı olur? Hem haftasonları o saatte güneş doğmuş oluyor mu? :p

ahaa bi uykucu dahaa:cherry:
 
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
355
katılım listesi
1-alper_tim
2-jesse
3-tanrinin_kirbaci34
4-AYDEMİR+ 5
5-Sametagir
6-Haydar bıçak+1
7-Bold
8-Takendy
9-furkanmg
10-Piyanist_irf
11 Rocknrolla+1
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
4 ünde de olsa fena olmaz hani.. :) İlk defa bi fuara gelicem, ayrıca İstanbul'a da ilk defa tek başıma gelicem, %93.5 kaybolucağımı düşünüyorum, çok sıkışırsam atlıycam taksiye gidicem.. :)
(bayağı da Trakya şivesiyle konuşmuşum bea :) )

ben ikitellide oturuyorum sabah erken gelirsen seni yol üstünde karşılar öyle geçeriz..
bu arada cumartesi çalışanları kimse düşünmüyor mu?
 
Katılım
22 Şub 2010
Mesajlar
88
organizasyon mükemmel ama cumartesi çalışanlar için de ayrı bir B planı varmı_?

yoksa pazar günü bir başımıza mı hareket edicez biz_?
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
fuara kesin gidecem ama karışık motor yada araba kahfaltıya belli deyil güncel.....:queen:
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
mutlaka gidilmeli :)

tüm üyeler buluşmalı :) cumartesi işteyim pazar oradayım sizlere kahvaltıda eşlik edemicem maalesef
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
organizasyon mükemmel ama cumartesi çalışanlar için de ayrı bir B planı varmı_?

yoksa pazar günü bir başımıza mı hareket edicez biz_?
Plan A uymadığı taktirde
Plan B:plan A yı uygulamaktır
28148502_v42853506_.gif
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
ben ikitellide oturuyorum sabah erken gelirsen seni yol üstünde karşılar öyle geçeriz..
bu arada cumartesi çalışanları kimse düşünmüyor mu?

Tahminimce 10-10.30 otobüsüyle gelicem 12 gibi otogarda olurum metro filan belki 12.30-1 anca fuar alanına varmış olurum.. Ayrıca istanbulu hiç bilmem :)
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
ben annem ile birlikte geleceğim malum 15 yaşındayım ama oradan fuara gidemeyeceğim eğer fuara giden ve artçı arayan varsa gelebilirim :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Bende fuara cumartesi gideceğim ama sabah işten çıkacağım için biraz uyumam lazım,kahvaltıya beni beklemeyin siz gidin ben size yetişirim.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
katılım listesi
1-alper_tim
2-jesse
3-tanrinin_kirbaci34
4-AYDEMİR+ 5
5-Sametagir
6-Haydar bıçak+1
7-Bold
8-Takendy
9-furkanmg
10-Piyanist_irf
11 Rocknrolla+1

ben benimle gelebilecek ve orayı bilen birisi olursa gelebilirim..

malum yanımda 8 yaşında oğlumda olacak ve ona bin burda in,sonra yine bin yine in filan,zor hatta çoook zor oluyor emin oluın.....

geçen seneden ağzım yandı,motosiklet fuarına üfleyerek gidiyorum...:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst