büyük ihtimal motosikletsiz gelirim..toplu yada topsuz taşımayla yani..
seni 9899 dan ararım....
Cumartesi saat 9.30'da kahvaltı mı olur? Hem haftasonları o saatte güneş doğmuş oluyor mu?![]()
4 ünde de olsa fena olmaz hani..İlk defa bi fuara gelicem, ayrıca İstanbul'a da ilk defa tek başıma gelicem, %93.5 kaybolucağımı düşünüyorum, çok sıkışırsam atlıycam taksiye gidicem..
(bayağı da Trakya şivesiyle konuşmuşum bea)
kanka ben seni alırım istersen![]()
Plan A uymadığı taktirdeorganizasyon mükemmel ama cumartesi çalışanlar için de ayrı bir B planı varmı_?
yoksa pazar günü bir başımıza mı hareket edicez biz_?
ben ikitellide oturuyorum sabah erken gelirsen seni yol üstünde karşılar öyle geçeriz..
bu arada cumartesi çalışanları kimse düşünmüyor mu?
takendy +1
kahvaltıda görüşmek üzere...
irfan bizde c.tesimi gidiyoruz fuara topic e gelde bir program yapalımkanka ben seni alırım istersen![]()
katılım listesi
1-alper_tim
2-jesse
3-tanrinin_kirbaci34
4-AYDEMİR+ 5
5-Sametagir
6-Haydar bıçak+1
7-Bold
8-Takendy
9-furkanmg
10-Piyanist_irf
11 Rocknrolla+1