- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 9,061
ben sorgulamıyorum namazı kabul oldu mu diye..beni de ilgilendirmiyor zaten....
neden yaptığını sorguluyorum..faydalı bişeyse zekat verirken, oruç tutarken, hacca giderken fotoğrafımızı çektirip facebookta yayınlayalım...
neden yaptığı konusunda tahminimi yukarıda yazdım ben. kendince bir mesajı var bence. katılmıyor da olabilirsin, dediğim gibi kenan riyakar biri de olabilir (ki öyle olduğunu düşünmüyorum). bu ithamları "sorgulama" olarak sunmakta ayrı bir riyakarlık bahsi.