Supersport Sezonu Phillip Island Pisti'nde Açılıyor

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Kenan Sofuoglu'nun da yer aldığı Supersport kategorisindeki yarışlar bu hafta başlıyor. Phillip Island Pisti'ndeki sezonun ilk yarışı için yapılan bugünkü ilk sıralama turlarında Kenan Sofuoğlu en iyi 5. zamanı elde etti.
KENAN SOFUOĞLU'NA YENİ SEZONDA BAŞARILAR DİLERİZ...

1- B. PARKES AUS 1'34.532
2- J. CLUZEL FRA 1'34.558
3- S. LOWES GBR 1'34.564
4- F. FORET FRA 1'34.791
5- K. SOFUOGLU TUR 1'34.807

395817_10150636951987451_63727972450_9047764_1221286850_n.jpg

432346_10150636952037451_63727972450_9047765_724411941_n.jpg

420410_10150636952072451_63727972450_9047766_1736764098_n.jpg

421154_10150636952092451_63727972450_9047767_678491624_n.jpg

395563_10150636952117451_63727972450_9047768_1192070248_n.jpg

419310_10150636952147451_63727972450_9047769_1628772422_n.jpg
 

Ekli dosyalar

  • kawasakikenanilk.jpg
    kawasakikenanilk.jpg
    33.9 KB · Görüntüleme: 26,221
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
inancının gereğini yapan kenanı kutluyorum. yolu hep açık olacaktır. buna inanıyorum.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
Kazasız,belasız umut ettiği gibi bir sezon geçirmesini diliyorum:rendeer:
Yarış saatinden bilgisi olan var mı?
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
başarılar kenana.

hep aklıma takılan birşey var onu sormak isterim, bu fotografları mt nin fotografcısı mı çekti acaba? yanlış anlaşılmasın heryerinde mt
yazıyorda :)
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
Eurosport kanalı yayın akışında Pazar günü fulltime
Dünya Superbike Şampiyonası - Phillip Island - 1.Yarış
Dünya Superbike Şampiyonası - Phillip Island - 2.Yarış olarak listelenmiş ama bu 1. yarış ve 2.yarış ne oluyor Superbike ve Supersport katogorileri mi?
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
inancının gereğini yapan kenanı kutluyorum. yolu hep açık olacaktır. buna inanıyorum.

Ne saçma bir yorum....
Yazmış olmak için yazma... Sokma her işe inancı bilmem neyi...
İnsanda keyif bırakmıyorsunuz ...:pr:

İşte budur tekere çomak sokmak:thumleft:Kutluyorun seni:wiinkk:Hatta kutsuyorum evladım,otur yerine:queen:

Tepki vermişsiniz ama burada acun0'ın kullandığı "inancının gereğini yapmak", Kenan'ın supersport'a geri dönmesine ve başarılı olacağına inancı olabilir... Çünkü Kenan bunun geri dönüş olarak nitelendirilmemesi gerektiği, burada tekrar yarışlar kazanıp başarılı olacağına inandığını söylemişti... Tabi olmayadabilir...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Televizyonda izlemek isteyenler çıkmış oldukça da, yerel saatle 13.30'da başlıyor SuperSport yarışı, bu da yanılmıyorsam Türkiye saatiyle sabah 04.30'a denk geliyor, yani oldukça uygunsuz bir saat yarış izlemek için :)
Eurosport Türkiye'nin bu sene WSBK ile anlaşma durumunu da bilmiyorum, ama sanırım hiç olmazsa sabah saatlerinde boş bir vakitlerinde banttan yayınlayacaklardır yarışın tekrarını yayın anlaşmaları varsa.

Bu arada SBK 1. ve 2. yarışları, SuperSport'u içermiyor, onlar SuperBike kategorisinin 2 yarışı.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Televizyonda izlemek isteyenler çıkmış oldukça da, yerel saatle 13.30'da başlıyor SuperSport yarışı, bu da yanılmıyorsam Türkiye saatiyle sabah 04.30'a denk geliyor, yani oldukça uygunsuz bir saat yarış izlemek için :)
Eurosport Türkiye'nin bu sene WSBK ile anlaşma durumunu da bilmiyorum, ama sanırım hiç olmazsa sabah saatlerinde boş bir vakitlerinde banttan yayınlayacaklardır yarışın tekrarını yayın anlaşmaları varsa.

Bu arada SBK 1. ve 2. yarışları, SuperSport'u içermiyor, onlar SuperBike kategorisinin 2 yarışı.

NTV SPORDA mı yayınlanacak_?.....
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
evet bende şimdi bir iddaa sitesinde fark ettim TSİ ile 04:30'da start alıcak eurosport kanalı veriyor yanılmıyorsam,izlemeyi deneyeceğim tabi o saatte kalkabilirsem:sunny::silent:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
NTV GP'yi yayınlıyordu sadece, WSBK Eurosport'taydı, bu sene ne oldu bilmiyorum ama ikisinde de bir haber yok galiba...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
http://tr.eurosport.com/tvschedule.shtml

Pazar gününe tıklarsanız yarış saatlerini görebilirsiniz. Yarış Cumartesi'yi Pazar'a bağlayan gece olacak.

Karışıklık olmasın diye alıntı da yapalım:

Superbike 2012 sezonu Türkiye zamanıyla Cumartesi'yi Pazar'a bağlayan gece başlayacak. Superbike ilk yarış 26 Şubat Pazar TSİ saat 03.00'da, Supersport TSİ 04.15'de, Superbike 2. yarışı ise TSİ 06.30'da. Her üç yarış da Eurosport 1 ve Eurosport HD'den naklen yayınlanacak. Ulusal gururumuz çifte Dünya Şampiyonu Kenan Sofuoğlu'nun galibiyet mücadelesi vereceği Supersport yarışını kaçırmayın !

Akşama (Pazar akşamı) tekrarları da varmış.


NTV İspanya ligini felan versin neyinize sizin motosiklet.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Televizyonda izlemek isteyenler çıkmış oldukça da, yerel saatle 13.30'da başlıyor SuperSport yarışı, bu da yanılmıyorsam Türkiye saatiyle sabah 04.30'a denk geliyor, yani oldukça uygunsuz bir saat yarış izlemek için :)
Eurosport Türkiye'nin bu sene WSBK ile anlaşma durumunu da bilmiyorum, ama sanırım hiç olmazsa sabah saatlerinde boş bir vakitlerinde banttan yayınlayacaklardır yarışın tekrarını yayın anlaşmaları varsa.

Bu arada SBK 1. ve 2. yarışları, SuperSport'u içermiyor, onlar SuperBike kategorisinin 2 yarışı.

Cumartesiyi pazara bağlayan gece 3.30 NBA 3 sayı smaç yarışması ve çaylaklar maçı var CNN Türk'te. Bu vesileyle dayanabilenler Supersport yarışınada bakabilir belki:p

Yarışı internetten izlenebilecek link bilen varmı. Biraz bakındım ama bulamadım Eurosport canlı yayını nette.

Kenan sofuoğluda biraz Hakan Şükür gibi duygusal:) ilk yarışta podyum görürse rakipleri için kabuslar başlar... Onun için ilk yarışın önemli olduğunu düşünüyorum:cat:
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
eurosport tv kanalı yayın saatleri....

02:50
Superbıke
Dünya Superbike Şampiyonası - Phillip Island - 1.Yarış (104dak.)



04:00
Tüm sporlar
Watts (15dak.)



04:15
Supersport
Dünya Supersport Şampiyonası - Phillip Island (60dak.)



05:15
Wrc
IRC Kıtalararası Ralli Mücadelesi - Portekiz (30dak.)



05:45
Superbıke
Dünya Superbike Şampiyonası - Phillip Island - 1.Yarış (45dak.)



06:30
Superbıke
Dünya Superbike Şampiyonası - Phillip Island - 2.Yarış (60dak.)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Tepki vermişsiniz ama burada acun0'ın kullandığı "inancının gereğini yapmak", Kenan'ın supersport'a geri dönmesine ve başarılı olacağına inancı olabilir... Çünkü Kenan bunun geri dönüş olarak nitelendirilmemesi gerektiği, burada tekrar yarışlar kazanıp başarılı olacağına inandığını söylemişti... Tabi olmayadabilir...

aynen yazdığın gibi kardeşim.......sıkıntı bence diğerlerinde....topiğin konusu dışında yazmak zaten saçma değilmi......
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst