YOL ÇALIŞMASI yüzünden sonunda kaza yaptım

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Çok geçmiş olsun,Allah beterinden korusun.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
o yolu hiç bir güç bana kullandıramaz..bir kere girdim jant yamuldu ön sol amortisör patladı.. kim ödeyecek bunu ? kimse!!!! ..........................kocaman büsbüyüük küfürler ettim.
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
35
çok geçmiş olsun
çok sağol arkadaş kazasız günler dileri

---------- Post added at 14:23 ---------- Previous post was at 14:11 ----------

o yolu hiç bir güç bana kullandıramaz..bir kere girdim jant yamuldu ön sol amortisör patladı.. kim ödeyecek bunu ? kimse!!!! ..........................kocaman büsbüyüük küfürler ettim.
malesef hergün kullanmak zorunda kalıyorum. işe gidip gelirken .motora alışınca otobüse binmek çok zor geliyor.E 5 durumu rezil vaziyette.İlk defa o yolu kullanacaklar için çok tehlikeli özellikle gece daha kötü.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
böyle şeyler başınıza geldiğinde neden polis çağırıp zabıt tutturmuyorsunuz ?

açın sonra dava kim yapıyorsa bu işleri mahkemede başınıza gelen hasarı ve tazminatınızı alın
bunları yapmadığımız için bu kadar rahatlar ya zaten
utanmasalar yolun kenarına oturup çekirdek çıtlatacaklar yollarda kim nasıl düştü kaza yaptı vs...
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
devlet kaldırım alanını büyütecem diye..yolu ufaltıyor..inşatçılarda bir yandan.hayatın bitti.labirent gibi bir çukurdan kurtulsan diğerin giriyorsun :)Geçmiş Olsun.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
devlet kaldırım alanını büyütecem diye..yolu ufaltıyor..inşatçılarda bir yandan.hayatın bitti.labirent gibi bir çukurdan kurtulsan diğerin giriyorsun :)Geçmiş Olsun.
çünkü yol daralınca cadde statüsünden kurtulup sokak oluyor
o zaman da o yola belediye bakıyor
ve belediye o yol için bütçe talep edebiliyor
ne güzel iş değil mi


bu arada geçmiş olsun
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
geçmiş olsun. yolu o halde bırakmaları tamamen duyarsızlık hatta hainlik.:pr: 2 gün önce beylikdüzü tarafına gittim .gerçekten çok tehlikeliydi. aylar geçti hala düzeltmediler. illa birilerinin ölmesi gerekiyor. gerçi ölse de birşey değişmeyecek metrobüs yolundaki katil teller hala yerli yerinde.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
çok sağol arkadaş kazasız günler dileri

---------- Post added at 14:23 ---------- Previous post was at 14:11 ----------

malesef hergün kullanmak zorunda kalıyorum. işe gidip gelirken .motora alışınca otobüse binmek çok zor geliyor.E 5 durumu rezil vaziyette.İlk defa o yolu kullanacaklar için çok tehlikeli özellikle gece daha kötü.

canımı sıkan esas durum ise çalışmaların tam gaz yavaş ilerlemesi,geçen cumartesi otobüsle beylikdüzüne gidiyordum özellikle baktım yola, arkadaş çalışan bir araç yoktu be, evimin dibinde ki şantiye bile akşam 11lere kadar ve pazar günleri dahil olmak üzere çalışıyor... ey kadir bey özür dilemekle sorun çözülmüyor 5 ay önce bitirmeye söz verdiğin çalışma hala bitmiyorsa oranın gece gündüz çalışması gerekiyor.

gel de gülme
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Çene açılır kaskı tavsiye eden arkadaşlara örnek olsun.Kask full face olsa belki biraz daha bunaltıcaktı ama ileriyi rahat göreyim diye kaskı çıkartmaya uğraşmayacaktınız :)
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
35
böyle şeyler başınıza geldiğinde neden polis çağırıp zabıt tutturmuyorsunuz ?

açın sonra dava kim yapıyorsa bu işleri mahkemede başınıza gelen hasarı ve tazminatınızı alın
bunları yapmadığımız için bu kadar rahatlar ya zaten
utanmasalar yolun kenarına oturup çekirdek çıtlatacaklar yollarda kim nasıl düştü kaza yaptı vs...
Haklısın polis çağırmak gerek de gelirmi sabahın köründe gelse bile motorcu olduğumuz için belkide dalga geçerler,yada tamamen beni suçlarlar.bürokrasi ile uğraşmak çok zor sonunda ben suçlu çıkarım.dava etsem mahkeme masrafını bile ben ödemek zorunda kalabilirdim olmayacak şey değil.

---------- Post added at 16:53 ---------- Previous post was at 16:46 ----------

canımı sıkan esas durum ise çalışmaların tam gaz yavaş ilerlemesi,geçen cumartesi otobüsle beylikdüzüne gidiyordum özellikle baktım yola, arkadaş çalışan bir araç yoktu be, evimin dibinde ki şantiye bile akşam 11lere kadar ve pazar günleri dahil olmak üzere çalışıyor... ey kadir bey özür dilemekle sorun çözülmüyor 5 ay önce bitirmeye söz verdiğin çalışma hala bitmiyorsa oranın gece gündüz çalışması gerekiyor.

gel de gülme
sanırım gündüzleri çalışıyorlarseneye biter sanırım.

---------- Post added at 16:57 ---------- Previous post was at 16:53 ----------

Çene açılır kaskı tavsiye eden arkadaşlara örnek olsun.Kask full face olsa belki biraz daha bunaltıcaktı ama ileriyi rahat göreyim diye kaskı çıkartmaya uğraşmayacaktınız :)
Evet en iyisi ful face .face olsaydı açamazdım burun ve çene sağlam kalırdı Birazda merak yüzünden kaldırdım kazayı görebilmek için tabiki yoluda
 
Katılım
6 Mar 2012
Mesajlar
6
ben bir iki saat önce sağlam olan yere güvenip dönüşte sağlamdır diye rahat geçerken benzerini geçirdiydim. burası türkiye.


geçmiş olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst