Aranıza yeni katıldım

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mrb aranıza yeni katıldım adım mahir. Mondial kullandım 2 sene. Trafiğe çıkmadım. 2000 km yaptım sonra sattık. Yeni bir scooter arıyorum. Honda düşünüyordum ama servis uzak olduğu için farklı markalara yöneldim. Sorum ise şu. Motosiklet bakımı hakkında 2 şey biliyorum. Rölanti ayarı yapabiliyorum bide yağ değiştirmeyi biliyorum başka hiçbir şey bilmiyorum. Buji ve karbüratörün yerini bile bulamadım. Gönlüm vitesli almaktan geçiyor cup alsam fiyatlarıda gayet iyi ama zaten bakım yapmasını bilmiyorum bide 300 km de bir zincir yağlaması varmış viteslilerde ve vitesli kullanmayı öğrenemeyeceğim için (öğreticek kimse yok) mecburen scooter alıcam. 6000 km de buji değişmesi,karbüratör değişmesi falan gerekiyomuş bunları servis kendisi değiştirir mi? Önerileriniz nedir?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:03 ----------

Cevap vericek yokmu?
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
hoşgeldin mahir.. sürekli forumda kalıcı olman dileği ile..
şimdi sorularına gelecek olursak; bakımlarını servise yaptıracaksın.. bir motosiklette yağ değiştirmeyi ve zincir bakımını bilmen yeterli..
diğer arızalar için servisin yolunu tutman gerekiyor.. motosiklet senden başka bişey istemez..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşbulduk Tşkler,Servis kendisi yapıyormu mesela her 6000 km de buji değişimini yoksa ekstra söylememiz mi gerekiyor?
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
Benim tercihim scooterdan yana olurdu, bakımı rahat kullanımı kolay. Bütçeni söyleyebilirsen uygun tavsiyelerde bulunabiliriz. Zaten kaliteli az sorun çıkaran bi scooter için yağ-hava filtresi-buji değişimi gibi basit şeyler yeterlidir.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Hoşbulduk Tşkler,Servis kendisi yapıyormu mesela her 6000 km de buji değişimini yoksa ekstra söylememiz mi gerekiyor?

her motorun servis periyotları vardır.. Bu kullanım klavuzunda yazar.Kaç km de neyi değişecekse kitapçıkta yazar ve servisler bunu ezberebilir.. Bu yönde sıkıntın olmasın..
Dediğim gibi sen yağ değiştirmeyi ve zincir bakımı bil bu yeter .:wiinkk:
 
Katılım
30 Tem 2011
Mesajlar
466
hoşgeldin mahir hangi şehirde olduğunuda yazarsan vitesli motor kullanmayı öğretmek isteyen arkadaşlar çıkabilir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
her motorun servis periyotları vardır.. Bu kullanım klavuzunda yazar.Kaç km de neyi değişecekse kitapçıkta yazar ve servisler bunu ezberebilir.. Bu yönde sıkıntın olmasın..
Dediğim gibi sen yağ değiştirmeyi ve zincir bakımı bil bu yeter .:wiinkk:

Biliyorum bunları bütçem 5000 max. Kıvafet,kas,eldiven var tüm parayı motora vericem

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------

hoşgeldin mahir hangi şehirde olduğunuda yazarsan vitesli motor kullanmayı öğretmek isteyen arkadaşlar çıkabilir

Hoşbulduk. İstanbul,kilyos

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:14 ----------

Benim tercihim scooterdan yana olurdu, bakımı rahat kullanımı kolay. Bütçeni söyleyebilirsen uygun tavsiyelerde bulunabiliriz. Zaten kaliteli az sorun çıkaran bi scooter için yağ-hava filtresi-buji değişimi gibi basit şeyler yeterlidir.

Bunları kendim mi değiştireceğim?
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
99
aramıza hoşgeldin mahir, scooter da honda yada yamaha yı öneririm, 3,5 sene activa kullandım, ikinci el aldım toplasan 75 tl masraf ettim hiç yolda koymadı, halada devam ediyor,ikinci motor olarak, şimdi yamaha x max250 aldım ona biniyom. temiz bulduktan sonra kolay kolay arıza vermez japonlar, yinede tercih senin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aramıza hoşgeldin mahir, scooter da honda yada yamaha yı öneririm, 3,5 sene activa kullandım, ikinci el aldım toplasan 75 tl masraf ettim hiç yolda koymadı, halada devam ediyor,ikinci motor olarak, şimdi yamaha x max250 aldım ona biniyom. temiz bulduktan sonra kolay kolay arıza vermez japonlar, yinede tercih senin.

0 düşünüyorum. Honda servisi baya uzak ben kilyostayım en yakın gaziosmanpaşada var oraya gidip gelene kadar diğer bakım zamanı gelir :) 150cc düşünüyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------

Cevap verebilecek yokmu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst