Sanırım apaçilere haksızlık ediyoruz ...

Katılım
11 Ara 2010
Mesajlar
210
fikir çok güzel siddetle katılıyorum...
anlamadığım tek bişey var, ya şöyle güzel bir konuda bile, en ufak, aslında düzeltilmeye ihtiyaç hissedilmeyen, herkesin anlamış olduğu bişeye, nerden çıktığı belli olmayan uzuuun uzuuun bişey yazılıyoya ben bunu anlamıyorum yaa
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Apaçi diye bir kizilderili kabilesi yok.
O nedenle rahat uyuyabilirsiniz.
O zaman bunlar kendi kabilelerinde istenmeyen şeyler yapan aykırı bir gurupmuş diyebilirmiyiz?...
Apaçi olmak taa ozamanlarda bile revaçtaymış...
Yanlız onlarda motor değil at varmış...
Ve atların kulaklarınıda keserlermiş ki (şimdiki apaçilerin aynaları söktükleri gibi )
At daha hızlı koşsun.... :)
 
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
1,001
Bence apaçi olarak tanımlanan kişiler diğer motosiklet sürücülerine haksızlık ediyor.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Cem abi bence tam yerinde bir sıfat bu adalar için..:D
Filmlerden tanıdığımız kadarıyla..
Bu adamlar garip garip sesler çıkararak posta arabası soyarlardı..Bizim apaçiler arabalarından korna ve müzik sesiyle kakafoni yaratarak kulak işkencesi yapıyorlar..Değişime uğramış hali...
Bu adamlar yüzünü, gözünü atlarını türlü boyalarla boyarlardı..Bizim apaçiler arabalarını ve motorlarını envai çeşit renke boyayarak göz işkencesi yapıyorlar..Değişme uğramış hali...
Bu adamlar yarı çıplak at sürerlerdi..Bizimkilerde öyle..Kask-mont hak getire...Değişime uğramış hali..
Bu adamlar laftan anlamaz...Sürekli elçiler laf anlatır..Anlamazlardı...Bizim apaçilerde öyle..Ne desen anlamıyorlar..
Bu adamlar isimlerini kazanmalılardı..Doğadan alırlardı..Yani haketmeleri gerekirdi...Bizimkilerede biz vermiyoruz bu isimleri...Kendileri hakediyorlar..Adamların doğasında var bu..
Birde konumuzla alakalı değil ama bu adamlar ateş etrafında hoplayıp zıplayarak garip bi dans ederlerdi...Şimdi bizim apaçi dansı dediğimiz şey aynısı değilmi...
:)

Tabii bunlar tamamen senaryoların bize öğrettikleri...Yalan yada yanlış..Bizim apaçilerden gördüğümüz öğrendiğimiz bunlar..
Burdan onurlu kızılderili arkadaşları tenzih ediyorum...Ama bize apaçileri hep kötü olarak tanıttılar..
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Arkadaşlar eğer kızılderililere apaçi deniyosa ya da herhangi bi kabinesine apaçi deniyosa ya da neden denmişse bilmiyorum ama geçenlerde açıklandı biliyosunuz kızılderililer de Türk soyundan geliyor diye(yalan ya da gerçek bilemiyorum) o nedenle dikkat etmek lazım:) Hatta haberlerde bile verildi. Yabancı bir ülke yapmış araştırmayı ama hangi ülke bilemiyorum şimdi.
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
soykan dedigin dogrudur apaçi',indian'da yerinde duran bir kıtayı hindistan diye keşfeden dangalakların uydurmacısıdır.kendileri toprakları boldugu gıbı yerlileride bolmuslerdır.Yerlılerde sadece (klanlar) kabıleler vardır.her bır kabılenınde bır sımgesı vardır.apaçi olarak adlandırılan kabılenınde bızondur.Aslında apaçi apaçi değildir.indian yada bizim hindi olmadıgımız gibi . :) Cahil ve yanlış davranışlarda bulunan gençliği niye apaçi kabilesiyle karıştırırız anlamam.Colomp'un hindistan diye amerikaya gitmesi gibi.bizde apaçilerin(daha doğrusu tüm amerikan yerlilerin)tommiks,teksas romanlarıyla benlıgımıze (empoze edilmiş)girmiştir. coq apaçinin bilinçaltımızdaki yerini söyledi,cıpıl olmaları,tamtamlar v.s peki apaçilerin oturup hayat felsefelerini inceleyelim demiyorum.(gerek yok)apaçiler sadece birilerinin dayattıgı gibi tommıks ,teksas'dan ıbaret degıl.

Bence asıl tartısılması gereken .Yeterli eigitm kultur sahibi olamayan v.s (ne derseniz deyin) bla bla
köylü motoru olan yada scooter kullanan arkadaşımız ; Yanlış , korunaksız ve tehlikeli şekilde motor sürdügünde kolaylık apaçi damgası yiyebiliyorken.Scooter'la kaza yaptı dıy forumda kaza yapan bir apaçi daha diye başlık acılabılıyorken ,ss yada cruiser sürücüsüne nedense bu yakıştırma yapılamamakta.Gerçi yakıştırma yapılsa ne olur eleştirinin dozu yok'ki.O adama hakaret ederek'mi bilinç sahibi edeceksin?.Bilinçlendirme bu şekilde'mi olur?Bilinçli insan(Bencil değil) bilinçini paylaşan insandır.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
yanlış yapılan davranışlar tabii ki eleştirilecek. ama hor görerek hakaretler ederek insanları daha da içlerine kapamak da olası.
yani daha yapıcı eleştiriler olsa kalp kırmadan daha çok bilinçli kullanıcı kazanılabilir.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
apaçileri tanıma tanıtma ve yardımlaşma derneği

Bilgi için lütfen 0212... :p
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
nedense apçi diyince benim aklıma racing sürenler geliyo hep veya ben öyle gördüm yakın çevremde nekadar yüksek cc racin süren varsa (biri hariç o benim tanıdığım en iyi sürücü) hepsi korumasız ve ortalıkta insanlara tehlike yaratacak şekilde sürenler
hele hele benim yaşadığım şehirde bir hırbo var ki onun yüzünden ana caddede makul bir hızla bile gitmeye korkar oldum arkadaş her akşam iş çıkışında ben 60 km hızla giderken beni santimlerle sıyırıp motorunu yırta yırta geçişi var ödüm b..ma karışıyor korkarım bi gün dayanamayıp basıp gidip tekmeyi basacam ölürsede ölsün diye
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
195
bence bundan sonra apaçilere cherokee (çeroki) dielim. Onlar için de yeni bir başlangıç olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst