2009 1000 rr yag yakma sorunu Honda 3 hafta .S

Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
65
motorum 09 1000 rr yag yakma sorunu vardı bugun hondadan aradılar ve parçalar gelmiş yapılması ne kadar sürer dedigimde 3 hafta gibi dediler Bana biraz cok geldi o kadar sürermi sizce :S
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
3haftada japondan yeni motor üretilip Türkiyeye gelir:cherry:
servis size tam olarak ne dedi? motoru alıcaz motor bekleyecek 3hafta sonra hazır olacakmı dedi yoksa motor direk işleme alınacak fakat bu işlem 3hafta sürecekmi dedi?
Eğer,
2.siyse yalan
1.siyse siz sırayı bekleyin motor işleme alınacağı tarihte motoru götürün servise
ama zaten motor serviste bekliyosa şuanda her türlü dedikleri gibi 3hafta bekleyeceksiniz malesef.
 
Son düzenleme:

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
bu honda acaba yağ yakmayan bi motor yapamaz mı çok merak ediyorum
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
her iş için ön görülen bir zaman vardır örneğin yağ değişimi adam der ki 1 kişi bunu 1.2 saat de yapar ama adam lar 3 hafta diyorsa oha derler
 
Katılım
11 Ocak 2012
Mesajlar
52
her iş için ön görülen bir zaman vardır örneğin yağ değişimi adam der ki 1 kişi bunu 1.2 saat de yapar ama adam lar 3 hafta diyorsa oha derler

hocam sen iyi okumadın galiba motorun yağı değişmiycek yağ yakıyomuş onu halledeceklermiş
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
65
3haftada japondan yeni motor üretilip Türkiyeye gelir:cherry:
servis size tam olarak ne dedi? motoru alıcaz motor bekleyecek 3hafta sonra hazır olacakmı dedi yoksa motor direk işleme alınacak fakat bu işlem 3hafta sürecekmi dedi?
Eğer,
2.siyse yalan
1.siyse siz sırayı bekleyin motor işleme alınacağı tarihte motoru götürün servise
ama zaten motor serviste bekliyosa şuanda her türlü dedikleri gibi 3hafta bekleyeceksiniz malesef.

Valla beni aradılar Dedikleri motorunuzu hemen getirin Hazır havalar sogukken yapalım 3 hafta felan sürer dediler
 
Katılım
30 Tem 2011
Mesajlar
466
seni yemişler 4 silindir makinayı komple dağıt topla 3 gün sürmez:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
max 2 günlük isi var ve büyük ihtimal motoru dagitacaklar gecmis olsun arkadasim yazik olacak senden fazla para sizdirmak icin 3 hafta demisler ayik ol.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
motoru dağıtıp toplayan ustaların,orjinal fabrika ayarı gibi toplayacaklarına inanmıyorum. o motorla gazlamayı düşünmüyorsun heralde.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
motoru dağıtıp toplayan ustaların,orjinal fabrika ayarı gibi toplayacaklarına inanmıyorum. o motorla gazlamayı düşünmüyorsun heralde.
Düzelte düzelte 3haftaya anca toplayabilceklerini düşünmüşler heralde :flower: Burası Türkiye denilen cinsten:cherry:
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Çok can sıkıcı bi durum.İstiyosa orjinaline dönsün,insanın içi rahat etmez ki.Şahsen ben güvenip gaz açamam.İnşallah en kısa zamanda halledersiniz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hangi servis orjinaline sadik kalarak dagitip topluyorki hicbiri :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Şöyle olabilir,
Motoru sizden alıp sevk irsaliyesi vs gümrük işlemleri proformalar vs 1 haftada Japonyaya gider 1 haftada onarılır 1 haftada döner gümrük vs 3 haftada biter.

Daha ne istiyorsunuz, MİT müsteşarı da değilsiniz ya 3 günde size özel kanun çıksın değil mi yani:p:p:p Tamamen şaka smileysi
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
65
bugun Gittim yeniköy pazarbaşı hondaya bıraktım motoru Yag kiti degişicek bende oraya gittigimde 3 hafta cok degilmi dedim max 4 güne komple indirilip toplanır dedim ordaki yetkilinin dedigi Mantıklı geldi dedigi şu . Motor komple inicek sonuçta Biz ful o motora kitlenemeyiz sonuçta ustayı sadece o motora kitlersek bu sefer diger işlerimiz aksar ben size tahmini süreç 3 hafta dedim yinede erken bitebilr size haber vericem Dedi .

Bu arada arkadaşın dedigine katılıyorum Bendede o huy var 1 kere motoru servise bıraktımmı binince o motor bana cok garip geliyor Ama yarım yamalak topluycaklarınıda zannetmem İnşallah adam gibi toplarlar nediyim Elden bişeyde gelmio gidip hergün başındada duramıyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fiyat ne söylediler.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Sanayide toplatmıyosunuz ki arkadaşlar yetkili honda bayii orjinal parçalar kullanıcaklar servisten çıktıktan sonra hertürlü gazlanır yetkili servisede güvenmicez kime güvenicez.
Edit: ilk msjlarda havalar soğuk ( yani fazla iş yok) getirin hemen başlayalım demişler. Daha sonra biz sadece sizin motorunuzla uğraşamayız demişler ( yani işler yoğun) değişik bir durum.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
3 haftada motor toplanmaz. senin servisin sanırım tek ustası var. gelen taze işlere koşturacak, boş vakitte de ufak ufak senin motoru aradan çıkaracaklar. öyle iş olmaz, öyle servislik olmaz. bence motoru adam akıllı bir servise yaptır. kış mevsiminde işler seyrek deyip 3 haftada motor toplayabiliyorlarsa yazın ne yapıyorlar acaba. ilk baharda bıraksan son bahara ancak yetiştireceklr demekki.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst